Lidl Slovenija, preprosto več za vas
Lidl Slovenija, preprosto več za vas
Osnovna vsebina

Na Lidlove police prihaja jogurt z navdihom

Na Lidlove police prihaja jogurt z navdihom

Danes smo medijem in kulinaričnim poznavalcem predstavili prvi jogurt, ki je nastal po navdihu Lidlovih kupcev. Čokolada s pomarančo in cimetom je zmagovalni okus našega edinstvenega projekta Jogurteka. Poimenovali smo ga ''Jogurt z navdihom'', na Lidlovih prodajnih policah pa bo na voljo od 20. oktobra dalje.

V sodelovanju z Mlekarno Celeia smo projekt Lidlova Jogurteka pripeljali do konca. Zmagovalni jogurt z okusom čokolade s pomarančo in cimetom bo v vseh Lidlovih trgovinah možno kupiti pod znamko ''Lidlova Jogurteka by Pilos''.

Okus je fantastičen in ravno primeren za prihajajoče tedne, ko se bo jesenski čas počasi začel prevešati v praznično vzdušje. Čokolada, obogatena z aromo pomaranče in cimeta, pričara zmagovito kombinacijo okusov in prepričani smo, da bo všeč tudi kupcem.

V komisiji za izbor najboljših okusov sta bila poleg predstavnikov Lidla Slovenija in Mlekarne Celeia tudi kuharski mojster Tomaž Kavčič in kulinarična blogerka Urška Fartelj (220 stopinj poševno). Komisija je imela kar zahtevno delo, saj so ljubitelji jogurta v prvi fazi oddali več kot 10.000 predlogov jogurta, od tega kar 1.500 unikatnih kombinacij.

Projekt je plod uspešnega sodelovanja z Mlekarno Celeia

V Lidlu Slovenija danes uspešno sodelujemo z več kot 70 slovenskimi dobavitelji. Še posebej ponosni smo na sodelovanje z Mlekarno Celeia in naš skupen, edinstven projekt Jogurteka. S projektom smo spodbudili tudi navdih pri svojih kupcih in ljubiteljih jogurta. »Mnenje naših kupcev nam veliko pomeni in ker jih dobro poznamo, vemo, da so tudi polni navdiha. Prav zato smo jih povprašali o njihovem najljubšem okusu jogurta. Z odzivom smo zelo zadovoljni, obenem pa bi se želeli zahvaliti tudi Mlekarni Celeia za produktivno sodelovanje. S skupnimi močnimi in dobrimi idejami smo prepričani, da bomo v prihodnje pripravili še kakšen podoben projekt,« je o projektu dejal Andrej Vouk, direktor nabave v podjetju Lidl Slovenija.

Tudi v Mlekarni Celeia, ki je eden izmed najpomembnejših slovenskih dobaviteljev Lidla Slovenija, saj za Lidlove trgovine proizvajajo mleko in mlečne izdelke (sveže mleko in jogurte) Lidlove blagovne znamke Pilos iz 100-odstotnega slovenskega mleka, so s projektom zadovoljni. »Naš navdih so potrošniki in partnersko povezovanje. Veseli nas, da so se v Lidlu Slovenija odločili za izvedbo tako inovativnega projekta. Minilo je malo več kot 6 mesecev in dobili smo odličen produkt, vrhunske kakovosti, narejenega po meri in izboru slovenskega potrošnika. Veseli nas, da smo lahko delili naše znanje, zato verjamemo da bo izdelek navdušil tudi ostale Slovence«, je o projektu povedala Darja Teržan, vodja strateškega marketinga in razvoja v Mlekarni Celeia.

O projektu Jogurteka

Ljubitelji jogurta so v prvi fazi konec aprila 2016 prek spletne aplikacije pripravljali svoj jogurt z navdihom. Spletna aplikacija je omogočala izbor različnih kombinacij okusov. Med osnovnimi okusi so lahko uporabniki izbrali med čokoladnim, kavnim, karamelnim, sadnim ali navadnim jogurtom. Temu so lahko dodali eno izmed 13 sestavin, kot so mandeljni, orehi, makova semena, lešniki, piškotki, kokos, pistacije in drugi. Na koncu pa za »piko na i« še katerega izmed 11 dodatkov, kot je vanilja, rdeče vino, zeleni čaj ali kardamom. Sodelujoči so oddali več kot 10.000 predlogov jogurtov, od tega kar 1.500 unikatnih kombinacij.

Komisija, sestavljena iz predstavnikov podjetij Lidl Slovenija in Mlekarna Celeia ter Lidlovega kuharskega mojstra Tomaža Kavčiča in kulinarične blogerke Urške Fartelj, je nato izbrala 30 najboljših okusov. Med njimi so ljubitelji jogurta s pomočjo aplikacije izglasovali 5 finalistov, ki jih je Lidl Slovenija v sodelovanju z Mlekarno Celeia do začetka poletja tudi testno pripravil. Ti testni jogurti so v poletnih mesecih bili na voljo za pokušino v več slovenskih mestih, za najljubšega pa je bilo mogoče tudi glasovati.

Komenda/Ljubljana, 18. 10. 2016