Lidl Slovenija, preprosto več za vas
Osnovna vsebina

Pogosta vprašanja

Kako se Lidl razlikuje od drugih diskontov?

Naša dejavnost je izjemno enostavna: kupujemo in prodajamo s ciljem, da svojim strankam ponudimo izdelke najboljše kakovosti za vsakdanjo rabo po ugodnih cenah. Pri nas je kupec vedno v središču pozornosti. Vaše zadovoljstvo je temelj našega uspeha, zato vam poleg kakovosti, svežine in cenovne privlačnosti naših izdelkov ponujamo tudi storitve, kot je negotovinsko plačevanje s plačilnimi karticami.

Lidl je stoodstotno prijazen! Prepričajte se sami. Veselimo se vašega obiska!

Kako lahko stopim v stik z Lidlom v primeru vprašanj, želja ali pobud?

Naši prijazni sodelavci v službi INFOFON so dosegljivi na brezplačni številki 080 70 60. Delovni čas telefonske podpore je od ponedeljka do petka, med 8.00 in 18.00 uro, ter v soboto med 8:00 in 13:00. Klici so možni samo znotraj Slovenije. Kontaktirate nas lahko tudi preko kontaktnega obrazca na spletni strani, tukaj: Lidlov kontaktni obrazec.

Kje lahko izvem več o sestavinah Lidlovih pralnih in čistilnih sredstev?

S pomočjo posebnega iskalnika lahko na podlagi EAN številke, ki je odtisnjena na izdelku (pod črtno kodo), dobite informacije o sestavi pralnih in čistilnih sredstev. Kliknite tukaj: Stran za preverjanje sestavin.

Ali Lidlova živila preverjajo tudi neodvisne organizacije?

Visoko kakovost izdelkov iz naše ponudbe vedno znova potrjujejo tudi neodvisni organi, kot sta nemška »Stiftung Warentest« in »Ökotest«. Rezultate testiranja lahko poiščete tudi na embalaži posameznega izdelka in na spletnih straneh omenjenih organizacij.

Kako sveži so Lidlovi izdelki?

Pri Lidlu zagotovo dobite samo sveže izdelke najboljše kakovosti! Vse od proizvodnje do prodaje izdelkov v naših trgovinah strogo pazimo, da se na naših prodajnih policah nahajajo izključno sveži artikli.

Ali se ob obisku spletne strani zbirajo osebni podatki?

Ob obisku naše spletne strani ne zbiramo nobenih osebnih podatkov! Da bi bil obisk naše spletne strani za vas čimbolj prijazen, pa uporabljamo tehniko piškotkov.

Kako se lahko prijavim na spletne novice?

Na naše spletne novice se prijavite preprosto in v samo 4 korakih:

  • Kliknite spletne novice.
  • V polji "Ime" in "Priimek" vpišite svoje podatke.
  • V polje "E-naslov" vpišite svoj elektronski naslov.
  • S spletnimi novicami boste redno obveščeni o vseh ponudbah in vsebinah.
  • Kliknite na „Naroči".

Na vaš elektronski naslov boste v kratkem času prejeli elektronsko sporočilo s povezavo, s katero aktivirate pošiljanje spletnih novic. Ta potrditev je za prejemanje novic nujna.

Za naknadno spreminjanje vaših podatkov uporabite ustrezno povezavo v vaših novicah.

Prijava na spletne novice

Kako lahko odjavim spletne novice?

Spletne novice lahko odjavite kadarkoli na povezavi, ki je v vsakih spletnih novicah spodaj. Odjava je možna tudi na spletni  strani, tukaj: Odjava od spletnih novic.

Kako izvem, kje je najbližja Lidlova trgovina njen odpiralni čas?

Na naši spletni strani lahko hitro in enostavno poiščete najbližjo trgovino. Kliknite iskanje Lidlovih trgovin, vnesite poštno številko, kraj ali mestni predel in dobili boste najbližjo lokacijo Lidlove trgovine. Ob seznamu posameznih trgovin so tudi odpiralni časi in opis poti z zemljevidom, ki ga lahko tudi natisnete.

Iskanje Lidlovih trgovin