Lidl Slovenija, preprosto več za vas
Osnovna vsebina

Revija Preprosto pomlad 2017

Uvod v pomlad smo pospremili z izidom revije Preprosto

V Lidlu Slovenija smo začetek pomladi ujeli v novo številko revije Preprosto, pomlad 2017, ki prihaja na police Lidlovih trgovin v ponedeljek, 10. aprila. Revija, ki nastaja v sodelovanju s slovenskimi kuharji, pisci, oblikovalci in fotografi, že petič združuje nepremagljive recepte, izvrstne ideje za dekoracijo doma in okolice ter spomladansko navdihujoče pripovedi.

Revija tudi tokrat ponuja številne slastne recepte za različne jedi, zanimive sladice in osvežujoče napitke. In ker je letošnja pomlad še posebej praznična, saj Lidl Slovenija praznuje svoj deseti rojstni dan, je temu primerna je tudi tokratna številka. ''Že eno desetletje skupaj s kupci ustvarjamo uspešno zgodbo, ki šele dobro dobiva zalet. Vseskozi ostajamo zvesti obljubi, da ponudimo preprosto več. Več odličnega, kakovostnega in lepega. Ter tudi uporabnega, kot je revija Preprosto,'' je v uvodniku zapisala Tina Cipot, urednica revije in vodja področja za korporativno komuniciranje v Lidlu Slovenija. 

Bogat nabor ustvarjalcev revije

Revija ponuja 100 strani zanimivega branja in je plod dela in navdiha slovenskih avtorjev, pa tudi Lidlovih kupcev. Skupaj so ustvarili bogato vsebino, ki zajema popoln mozaik drobnih pomladnih trenutkov, ki jih v prihajajočih mesecih moramo doživeti in jih deliti s svojimi najdražjimi. Avtorji so se lotili različnih pomladnih aktivnosti, od piknikov na prostem do ustvarjanja pomladnih okraskov za vhodna vrata, sladic in odličnih prigrizkov v kozarčku.

Ustvarjalci revije so Miha Bratina, Mitja Bokun, Ana Bulat, Mateja Dobravec, Saša Drobnič Škrjanec, Urška Fartelj, Nina Finžgar, Ajda Fortuna, Jerneja Jošar, Žana Kapetanović, Nina Kovačič, Aljoša G. Krošlin, Mateja Matičič, Sabina Penšek, Mateja J. Potočnik, Petra Slapar, Beba in Hana Splichal ter Urban Štebljaj.

Naslovnica je delo kulinarične blogerke Urške Fartelj, ki svoje vsebine že več kot 3 leta deli na blogu 220 stopinj poševno. Urška je na dejstvo, da pomladni Preprosto krasi njena naslovnica, ponosna. »Ko so me vprašali, če bi za pomladno revijo pripravila lučke, sem bila takoj za! To je preprosto! Seveda! Takoj v glavi sem naredila najljubše kombinacije naše družine. Vsega po malem. V Lidlu sem nabavila sestavine, a ko je prišel dan fotografiranja, sem ugotovila, da je to večji izziv, kot sem si mislila,« se nasmehne ob misli na lovljenje pravega trenutka za fotografiranje zmrznjenih sladic. Nastal pa je odličen izdelek, ki si je tudi prislužil prostor na naslovnici.

Kaj lahko preberete?

O tem, kako je videti sobota v velemestih, so za Preprosto spregovorili Slovenci, ki bivajo v tujini, izjemne ilustracije Mitje Bokuna pa kar vabijo na obisk tujih prestolnic.

Kuharski mojster Tomaž Kavčič se je tokrat znašel pred posebnim, umetniškim izzivom, saj je navdih za svoje krožnike iskal v delih priznanih slovenskih umetnikov Jožeta Ciuhe, Lojzeta Spacala in mlade umetnice Ane Čigon. Svoj prispevek k reviji sta dodala tudi Albert in Leonida Mrgole, avtorja knjižne uspešnice Izštekani najstniki in starši, ki štekajo, ki sta delila nekaj nasvetov staršem za bolj zdrav duševni razvoj otrok.

Revija tudi tokrat ponuja številne slastne recepte za različne jedi, zanimive sladice in osvežujoče napitke. Na svoj račun bodo prišli še pasji prijatelji, saj lahko njihovi lastniki v reviji najdejo tudi recepte za izdelavo pasjih piškotov.

Že večkrat nagrajena

Revija sicer izhaja že tretje leto, v tem času pa jo je poleg Lidlovih kupcev izjemno dobro sprejela tudi domača in tuja strokovna javnost, saj je prejela vrsto nagrad na področju vsebinskega komuniciranja. Tako je lani v ZDA prejela tudi srebrno nagrado PEARL za vsebinski marketing.

Cena revije je 1,49 EUR, na voljo pa bo na posebnih stojalih v vseh Lidlovih trgovinah od 10. aprila naprej.