Lidl Slovenija, preprosto več za vas
Osnovna vsebina

Sladoledoteka

Sladoledoteka

NA LIDLOVIH POLICAH NOV SLADOLED Z NAVDIHOM, ki je nastal v sodelovanju s kupci

Z razkritjem novega sladolednega okusa se je zaključil Lidlov več mesečni projekt SLADOLEDoteka. Med več kot 14.000 kombinacijami različnih okusov so Lidlovi kupci na koncu izglasovali sladoled z belo čokolado in toffee karamelo, s prelivom iz mlečne čokolade in posipom iz karameliziranih lešnikov v kakavovem vaflju. Projekt SLADOLEDoteka smo v Lidlu Slovenija zasnovali skupaj s podjetjem Incom iz Ajdovščine, kjer so zmagovalni sladoled tudi izdelali. Nov sladoled z navdihom bo v Lidlovih trgovinah na voljo od 22. junija dalje, za škatlico, v kateri je pakiranih 6 kornetov, pa bodo kupci odšteli 1,79 EUR.

Projekt SLADOLEDoteka je sledil lanskemu uspešno izpeljanemu projektu JOGURTeka, v katerem smo v Lidl Slovenija v sodelovanju s kupci in Mlekarno Celeia ustvarili nov okus jogurta. Podobno kot lani so tudi rezultati letošnjega projekta več kot presenetljivi, saj so spletni uporabniki v aplikacijo SLADOLEDoteka prispevali več kot 14.000 kombinacij okusov, med njimi pa je bilo več kot 13.900 edinstvenih kombinacij. Po izbiri in preizkušanju s strani strokovne komisije so imeli končno odločitev o zmagovalcu v rokah Lidlovi kupci, ki so se med petimi finalisti odločili za kremast čokoladno-karamelni okus. »Tokrat bodo na račun prišli predvsem ljubitelji čokolade, saj je zmagovalni okus sladolednega korneta vse, kar si lahko želijo - okusna bela in mlečna čokolada, dopolnjena s karamelo ter posipom iz lešnikov. Glede na odziv kupcev smo prepričani, da se bo naš novi sladoled pogosto znašel v nakupovalnih vozičkih,« je dejal Leon Pamič, nabavnik v Lidlu Slovenija.

Uspešno sodelovanje z dobavitelji

V Lidlu Slovenija smo tudi tokrat k sodelovanju za razvoj novega izdelka povabil slovensko podjetje. Lani je jogurt z navdihom nastal v sodelovanju z Mlekarno Celeia, nov sladoledni kornet pa so zamešali v podjetju Incom iz Ajdovščine, s katerim sodelujemo že 6 let. Izvedba takšnega projekta je bila zanimivo nadaljevanje našega dosedanjega poslovnega odnosa. Incom je tekom projekta ustvaril več različic okusov, ki jih je izbrala in preizkusila strokovna komisija in nato še Lidlovi kupci. »Sodelovanja v projektu smo se razveselili že ob samem začetku, ko nas je Lidl Slovenija povabil. Vedeli smo, da nas čaka zanimiva skupna pot in nismo se motili. Ustvarjanje tolikih različic posameznih sladolednih okusov in iskanje pravega razmerja med sestavinami je bil svojevrsten izziv, a s končnim rezultatom smo zadovoljni,« je dejal Boštjan Jerončič, direktor podjetja Incom.

O SLADOLEDoteki

Po uspešno izpeljanem projektu JOGURTeka v lanskem letu smo v Lidlu Slovenija svoje kupce povabili k ustvarjanju novega sladolednega korneta. Preko spletne aplikacije SLADOLEDoteka so lahko uporabniki izbirali med 3 različnimi korneti, 60 sladolednimi polnili ter 21 posipi in 15 prelivi. Skupno je bilo možnih kar milijon kombinacij. Komisija, ki jo poleg predstavnikov podjetja Lidl Slovenija, sestavljali še predstavniki podjetja Incom Slovenija in predstavnice bloga Bormašina za punce (http://bormasinazapunce.si/), je imela veliko dela, saj je bilo oddanih kar več kot 14.000 kombinacij. Med vsemi je komisija izbrala 30 kombinacij, nato pa so spletni uporabniki z glasovanjem izbrali 5 favoritov, ki jih je komisija tudi testno preizkusila in izbrala najboljše različice vseh okusov. Finalne okuse so na potujoči SLADOLEDoteki pred izbranimi Lidlovimi trgovinami preizkušali kupci in glasovali za svojega favorita ter tako določili zmagovalni okus. Nov kremni čokoladno-karamelni sladoledni kornet je mogoče od 22. junija kupiti v vseh Lidlovih trgovinah v Sloveniji, za pakiranje 6 kornetov boste odšteli 1,79 EUR.