Lidl Slovenija | Preprosto več za vas
The browser is not supported
To display the website correctly, please use one of the following browsers.CautionPlease update your browser, if you proceed with this browser, your shopping experience might not be successful!

Pogosta vprašanja in odgovori

Nakupovanje in polnjenje: zagotovite si še prijetnejše nakupovanje!


Kako najdem najbližjo prosto e-polnilnico?


Najbližjo razpoložljivo e-polnilnico najdete v aplikaciji Lidl Plus. Preprosto kliknete »Več« in nato »E-mobilnost«: tukaj bodo prikazane vse e-polnilnice Lidl in Kaufland v vaši okolici.

Prav tako lahko na aufladen.lidl.de najdete zemljevid z vsemi našimi e-polnilnicami.


Kako napolnim svoje električno vozilo?


Za polnjenje vašega električnega vozila potrebujete aplikacijo Lidl Plus. Aplikacija Lidl Plus je brezplačno na voljo v trgovini z aplikacijami Google Play ali iOS. Za polnjenje električnega vozila se morate registrirati v aplikaciji Lidl Plus in funkciji Lidl Pay.

Za začetek postopka polnjenja v aplikaciji Lidl Plus lahko izberete e-polnilnico na naslednja dva načina:


Preprosta izbira:

1. Kliknite na tri pike »Več«.

2. Kliknite na »E-mobilnost«.

3. Polnilne postaje so prikazane na zemljevidu (aplikacija Lidl Plus bo morda potrebovala dostop do lokacije naprave).

4. Izberite polnilno postajo.

5. Izberite vtič.

6. Zaženite/prekinite postopek polnjenja.

Druga možnost: skeniranje/vnos kode QR:

1. Kliknite na tri pike »Več«.

2. Kliknite na »E-mobilnost«.

3. Polnilne postaje so prikazane na zemljevidu (aplikacija Lidl Plus bo morda potrebovala dostop do lokacije naprave).

4. Skenirajte kodo QR na vtiču z aplikacijo Lidl Plus/ročno vnesite kodo QR.

5. Začnite postopek polnjenja.


Koliko časa traja, da se moje električno vozilo popolnoma napolni?


Čas polnjenja je odvisen od več dejavnikov, na primer od razpoložljive moči polnjenja e-polnilnice, tehnologije polnjenja, nameščene v vozilu, in stanja napolnjenosti baterije.

Če ima električno vozilo priključek za hitro polnjenje z enosmernim tokom, je mogoče električno vozilo napolniti v eni uri. Pri priključku z izmeničnim tokom polnjenje traja bistveno dlje.


Kdaj lahko napolnim svoje električno vozilo?


Polnjenje je možno samo med časom obratovanja naših poslovalnic. Odpiralne čase posameznih poslovalnic lahko najdete v našem iskalniku poslovalnic: na iskanje poslovalnic


Ali potrebujem za polnjenje svoj kabel?


V naših poslovalnicah so na voljo polnilne postaje na enosmerni tok, kjer je mogoče vzporedno polniti do tri vozila. Na teh e-polnilnicah so na voljo kabli z enosmernim tokom za vozila CCS ali CHAdeMO. Za polnjenje z izmeničnim tokom boste na naši e-polnilnici morda potrebovali lasten kabel (tip 2).


Kako plačam polnjenje?


Za uporabo e-polnilnic z aplikacijo Lidl Plus morate biti uspešno registrirani in prijavljeni v funkciji Lidl Pay. Ko je vaše vozilo napolnjeno, preprosto prekinete postopek polnjenja. V naslednjih delovnih dneh bomo neposredno bremenili vaš bančni račun, shranjen v funkciji Lidl Pay, s celotnim zneskom postopka e-polnjenja.


Koliko stane postopek polnjenja?


Cena je določena glede na kilovatne ure in je na voljo v aplikaciji Lidl Plus.

Akcijska cena kilovatne ure pri uporabi aplikacije Lidl Plus znaša:

Izmenični tok: 0,29 € na kWh

Enosmerni tok: 0,48 € na kWh


Kako varen je Lidl Pay in zakaj moram posredovati svoje bančne podatke?


Za nas je zelo pomembno, da lahko svojim strankam ponudimo varen in hiter način plačila s funkcijo Lidl Pay. Zato je treba za zagotovitev plačilnega postopka ob registraciji preveriti podatke o strankah. V ta namen uporabljamo standardne postopke preverjanja in ponudnike storitev. Eden od teh postopkov preverjanja je preverjanje podatkov o računu, ki ste jih navedli s prijavo v spletno bančništvo. S tem postopkom je mogoče ugotoviti, ali ima oseba, ki želi shraniti bančni račun v Lidl Pay, dejansko dostop do tega računa in s tem možnost razpolaganja z njim. Postopek preverjanja je šifriran, kar pomeni, da so vaši osebni podatki varni.

Dodatne informacije o naših postopkih preverjanja in uporabljenih ponudnikih storitev lahko najdete v naši izjavi o varstvu podatkov in pogojih sodelovanja.


Kje lahko najdem račun?


Račun je na voljo neposredno v aplikaciji Lidl Plus:

1. Izberite račun v zgornjem desnem kotu.

2. Izberite želeni postopek polnjenja.

3. Prikaže se pregled podrobnosti postopka polnjenja.

4. Izberite »Ogled računa«.

Račun ni prikazan v območju »Blagajniški izpiski«.


Ali je možno enkratno plačilo brez registracije v aplikaciji Lidl Plus?


Enkratno plačilo brez registracije je možno na našem spletnem mestu. S pametnim telefonom skenirajte kodo QR na polnilnem mestu.

Samodejno boste preusmerjeni na spletno mesto aufladen.lidl.de. Tukaj morate slediti navodilom za začetek in zaustavitev postopka polnjenja z gumbom »Polni zdaj«.


Kateri podatki se zbirajo/obdelujejo med postopkom polnjenja?


Naše pogoje uporabe in politiko zasebnosti najdete v aplikaciji Lidl Plus ali na aufladen.lidl.de


Na koga naj se obrnem, če imam vprašanja o e-polnilnicah ali želim prijaviti napake na e-polnilnicah?


Če imate kakršna koli vprašanja o e-polnilnici, se obrnite na našo telefonsko številko za pomoč pri napakah: 07063 – 93 33 333, ki je navedena na e-polnilnici.

Prek aplikacije Lidl Plus ali po e-pošti kontakt@lidl.de se lahko obrnete tudi na našo službo za pomoč strankam.