Spoštovani kupci,

da bo nakup varen tudi v času korona virusa, lahko skrbimo prav vsi. S številnimi ukrepi in odgovornim ravnanjem ter strpnostjo bomo poskrbeli, da bo tudi v tej situaciji nakup varen in hiter.

Z omejenim številom vozičkov omejujemo število kupcev v trgovini.

Z omejenim številom vozičkov omejujemo število kupcev v trgovini.

Pred vhodom in pri Lidlovi pekarni vam je na voljo razkužilo za roke.

Pred vhodom in pri Lidlovi pekarni vam je na voljo razkužilo za roke.

Redno razkužujemo vozičke in blagajniški prostor.

Redno razkužujemo vozičke in blagajniški prostor.

Na tleh je jasno označena varnostna razdalja 2 m pred blagajnami.

Na tleh je jasno označena varnostna razdalja 2 m pred blagajnami.

Postavili smo pleksi pregrade na blagajnah.

Postavili smo pleksi pregrade na blagajnah.

Naši zaposleni nosijo zaščitne maske in se držijo tudi drugih ukrepov za preprečevanje širjenja okužbe s korona virusom.

Naši zaposleni se držijo ukrepov za preprečevanje širjenja okužbe.

V kolikor naletite na situacijo, ki ni v skladu z zgoraj napisanim, vas prosimo, da na to opomnite zaposlene v trgovini ali svoja opažanja podate na infofon@lidl.si.

Navodila za obisk trgovine

Navodila za obisk trgovine

Z zaščito

Nujna zaščita za vstop v trgovino

V skladu z vladno uredbo vas obveščamo, da si je ZA VSTOP V TRGOVINO NUJNO ZAŠČITITI USTNI IN NOSNI PREDEL. Za to lahko poleg zaščitne maske uporabite tudi šal in ruto oziroma podobne oblike zaščite. Brez zaščite ustnega in nosnega predela vam vstopa v trgovino žal ne moremo omogočiti. 

Reklamacije neprehrambenih izdelkov

Reklamacije neprehrambenih izdelkov

Zaradi razglašene epidemije vas prosimo, da reklamacij tehničnih izdelkov z garancijo ne nosite v trgovino, ampak izdelek reklamirajte preko eobrazca, ki ga najdete na povezavi informacije.lidl.si ali pa nas pokličete na tel. št. 080 70 60.

Zahvaljujemo se za razumevanje.