Pri nas je nakup potrjeno varen

Kako skrbimo za vaš varen nakup?

Da bo nakup varen tudi v času korona virusa, lahko skrbimo prav vsi. S številnimi ukrepi in odgovornim ravnanjem ter strpnostjo bomo poskrbeli, da bo tudi v tej situaciji nakup varen in hiter.

Da bo nakupovanje pri nas v teh časih poenostavljeno in varnejše, smo v izbranih trgovinah Lidl Slovenija namestili sistem za štetje kupcev. V videu si lahko ogledate, kako deluje.

Hvala, ker nam pomagate ohranjati nakupe varne in hvala, ker nam zaupate v teh izrednih trenutkih!

Poglejte si video
Z omejenim številom vozičkov omejujemo število kupcev v trgovini.

Z omejenim številom vozičkov omejujemo število kupcev v trgovini.

Pred vhodom in pri Lidlovi pekarni vam je na voljo razkužilo za roke.

Pred vhodom in pri Lidlovi pekarni vam je na voljo razkužilo za roke.

Redno razkužujemo vozičke in blagajniški prostor.

Redno razkužujemo vozičke in blagajniški prostor.

Na tleh je jasno označena varnostna razdalja 2 m pred blagajnami.

Na tleh pred blagajnami je jasno označena varnostna razdalja 2 m.

Postavili smo pleksi pregrade na blagajnah.

Postavili smo pleksi pregrade na blagajnah.

Naši zaposleni nosijo zaščitne maske in se držijo tudi drugih ukrepov za preprečevanje širjenja okužbe s korona virusom.

Naši zaposleni se držijo ukrepov za preprečevanje širjenja okužbe.

Če opazite situacijo, ki ni v skladu z zgoraj napisanim, vas prosimo, da na to opomnite zaposlene v trgovini ali svoja opažanja sporočite na infofon@lidl.si.

Nakupovanje - ure

Kdaj je v trgovini najmanj kupcev?

Vsem našim zvestim kupcem sporočamo, da boste svoj nakup najbolj mirno opravili ob torkih in sredah, od 12. do 14. ure in po 18. uri, saj je takrat v naših trgovinah najmanjša gneča. Pri tem pa vas še vedno prosimo, da se dosledno držite pravil varnega nakupovanja, saj lahko le tako vsem zagotovimo varen in miren obisk naših trgovin.

Nakupovanje - ure

Napotki za varno nakupovanje

Vaš zanima še kaj o varnem nakupu?

Morda se vam utrne kakšno vprašanje na temo varnega nakupa, zato vas vabimo, da poiščete odgovore spodaj:

Maske v trgovini so obvezne za kupce in zaposlene. Če opazite, da ni tako, vas prosimo, da opozorite naše zaposlene ali pa to sporočite na infofon@lidl.si

Glede na dostopne podatke je možnost okužbe v trgovini ob doslednem upoštevanju vseh ukrepov za varen nakup majhna. Naši zaposleni se ukrepov držijo in tako zagotavljajo varno okolje zase in za kupce, ki nas obiščejo. V minulih tednih smo imeli številne inšpekcijske preglede naših trgovin, pri katerih inšpektorji niso ugotovili nobenih nepravilnosti oziroma so potrdili pravilnost naših ukrepov.

V vsaki trgovini smo določili sodelavko/sodelavca, ki skrbi za izvajanje vseh ukrepov, kot to predpisujejo vladni odloki. Če opaziti, da katerega od ukrepov ne izvajamo, kot bi morali, vas prosimo, da opozorite naše zaposlene ali pa se obrnete na infofon@lidl.si.

Število nakupovalnih vozičkov, ki so na voljo, je omejeno. Obvezno uporabo vozičkov smo uvedli, saj tako lažje zagotavljamo spoštovanje omejitve števila kupcev v trgovini. Obenem pa so vozički dober način za zagotavljanje varnostne razdalje dva metra pri nakupovanju in kasneje med čakanjem pred blagajno.

Zaradi lažjega zagotavljanja ustreznih higienskih standardov med pandemijo smo se odločili, da košare trenutno odstranimo. Kupcem so na voljo nakupovalni vozički, katerih število smo omejili, kot to zahtevajo vladni odloki (en kupec na 30 kvadratnih metrov prodajnega prostora). Nakupovalni voziček hkrati olajša ohranjanje varnostne razdalje do drugih oseb oziroma to razdaljo še poveča.

Oglasne kataloge s ponudbo pripravljamo nekaj tednov vnaprej, zato so v oglaševane vsebine v katalogu še vedno vključeni tudi izdelki, ki jih zaradi odloka ne moremo prodajati. Iz istega razloga – ker ne vemo, kako dolgo bo odlok v veljavi, in ker bo njegova odprava verjetno uveljavljena zelo na hitro – smo se odločili, da iz klasičnih prodajnih katalogov izdelkov, ki so načrtovani za prodajo v tem času, ne umikamo.


V spletnem katalogu, Lidlovi aplikaciji za kupce in na spletu izdelke, ki jih zaradi odloka ne moremo prodajati, dosledno označujemo. Prav tako smo umaknili televizijske, radijske in spletne oglase ter komunikacijo o teh izdelkih z družbenih medijev.

V 25 Lidlovih trgovin, kjer je frekvenca kupcev večja, smo namestili posebne sisteme za nadzor števila kupcev v trgovini. Ko je število kupcev v trgovini preseženo, semafor pokaže rdečo luč in onemogoči vstop v trgovino. V tem primeru vas prosimo, da počakate, da se vstop spet sprosti.

Zaradi določbe o največjem številu oseb glede na velikost prodajnega prostora moramo žal omejevati število kupcev v trgovini. Zato se ponekod ustvarijo vrste že pred trgovino. Predlagamo, da svoj nakup opravite v času, ko je gneče nekoliko manj – ob torkih in sredah ter vsak dan med 12.00 in 14.00 ter med 18.00 in 20.30.

Predlagamo, da svoje nakupe opravljate ob torkih in sredah ter vsak dan med 12.00 in 14.00 ter med 18.00 in 20.30, takrat je namreč manj gneče.

Nakupovalne vozičke razkužujemo večkrat dnevno, v nekaterih trgovinah imamo zunanje sodelavce, ki skrbijo za razkuževanje vozičkov, v drugih pa smo postavili razkuževalne postaje, kjer si lahko kupci sami neposredno pred vstopom v trgovino razkužijo ročaje vozička.

V vseh regalih s kruhom imamo postavljene rokavice in tudi razkužilo za roke. Na obvezno rabo rokavic kupce stalno in jasno opozarjamo. Upoštevanje vseh ukrepov za preprečevanje širjenja koronavirusa, pa tudi vseh higienskih ukrepov, je tudi dolžnost vsakega posameznika.

V hodnikih do blagajn so nalepljeni trakovi na varnostni razdalji dva metra. Prav tako ima vsaka trgovina omejitev števila kupcev v trgovini glede na določila (en kupec na 30 kvadratnih metrov prodajne površine).

V vseh naših trgovinah je razkužilo na voljo ob vhodu in izhodu iz trgovine, pa tudi pri pekarni. Če ga ne najdete, na to opozorite naše sodelavce v trgovini, ki bodo nemudoma poskrbeli za razkužilo.

Naša najpomembnejša cilja sta zaščititi zaposlene in kupce ter zagotoviti razpoložljivost blaga. Za naše zaposlene skrbimo v skladu z navodili pristojnih organov. Naši zaposleni v trgovini in tudi v skladišču ter upravi so opremljeni z zadostno količino razkužil, da si lahko redno razkužujejo roke med delom, redno prejemajo tudi pralne zaščitne maske. Na vse blagajne smo že spomladi namestili zaščitne pleksi pregrade, da še dodatno preprečimo stik med kupci in našimi zaposlenimi. Zaposlene tudi redno obveščamo o vseh aktualnih zaščitnih ukrepih.

Naj še dodamo, da večkrat dnevno razkužujemo blagajne in vozičke, na vhodu in izhodu trgovine smo postavili razkuževalne postaje za kupce, omejujemo število kupcev glede na velikost prodajnega prostora, v nekaterih trgovinah smo postavili posebne sisteme za omejevanje dostopa v trgovino (semaforje). Tako zagotavljamo, da je vaš nakup res varen.

Trenutno žal Lidl Slovenija nima spletne trgovine in ostajamo pri klasičnem načinu prodaje. Če se želite izogniti gneči, predlagamo, da svoje nakupe opravljate v času, ko je kupcev nekoliko manj – ob torkih in sredah ter vsak dan med 12.00 in 14.00 ter med 18.00 in 20.30.

Zaradi lažjega zagotavljanja ustreznih higienskih standardov med epidemijo, smo toaletne prostore za kupce začasno zaprli. Takoj, ko nam bo situacija to omogočala, bomo toaletne prostore za kupce ponovno vzpostavili.

Uporaba kavomata je varna, če se pri tem držite navodil.
– Zagotovite zadostno razdaljo do drugih oseb (minimalno dva metra).
– Ne uporabljajte lastnega lončka.
– V režo vrzite kovanec.
– Razkužite roke z dezinfekcijskim sredstvom in še z mokro roko pritisnite gumb za želeni napitek.
– Počakajte, da je napitek pripravljen, pri tem se ničesar ne dotikajte.
– Vzemite preostanek drobiža.
– Ponovno razkužite roke z dezinfekcijskim sredstvom.
– Vzemite lonček.