Rezultati raziskave Brand Tracker

V raziskavi Brand Tracker, ki jo je decembra 2021 za podjetje Lidl Slovenija izvedla neodvisna raziskovalna hiša IPSOS, je bilo vključenih 804 anketirancev. Anketirance* so povprašali, kako so zadovoljni s svežino sadja in zelenjave pri različnih slovenskih trgovcih (Mercator, Spar, E. Leclerc, Hofer, Lidl, Eurospin in Jager)

Raziskava je pokazala, da ima Lidl Slovenija na področju svežine sadja in zelenjave med vsemi trgovci največji delež zadovoljnih kupcev. S ponosom lahko povemo, da je kar 82 % anketirancev odgovorilo, da so s svežino sadja in zelenjave najbolj zadovoljni pri Lidlu Slovenija. Podatki kažejo, da je odstotek zadovoljstva kupca v primerjavi z letom prej zrasel skoraj za 20 %**.

Hvala, dragi kupci, za potrditev, da smo najboljši v svežini sadja in zelenjave!

 

 

*Vir: IPSOS Slovenija Brand Tracker, december, 2021; n = 804.

**Vir: IPSOS Slovenija Brand Tracker, december, 2020, n=1876.

Preberite še več