danger
Oprostite, tega brskalnika sistem ne podpira.

Oprostite, tega brskalnika sistem ne podpira.

ZAPOSLITEV
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Želim se zaposliti pri Lidlu Slovenija. Kje lahko pridobim ustrezne informacije?

Na naši spletni strani kariera.lidl.si lahko pridobite veliko informacij o tem, kako je delati pri Lidlu Slovenija. Na tej strani boste našli tudi vsa trenutno prosta delovna mesta v prodaji, skladišču ter upravi.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ali se lahko prijavim samoiniciativno?

Seveda, preko naše spletne strani kariera.lidl.si lahko oddate tudi svojo iniciativno prijavo.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ali podjetje Lidl Slovenija nudi delo tudi študentom?

Vsa prosta študentska dela objavimo na naši spletni strani kariera.lidl.si ter na ustreznih spletnih straneh različnih študentskih servisov. Spomnimo pa tudi na naš atraktiven program dualnega študija, ki ponuja izredno privlačno pridobitev izobrazbe v mednarodnem okolju.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Nisem še prejel(-a) potrdila o uspešno oddani vlogi. Kaj naj storim?

Po uspešno opravljenem postopku oddaje vloge boste na vaš elektronski naslov prejeli potrdilo o uspešno oddani prijavi. V kolikor le-tega niste prejeli predlagamo, da skrbno preverite pretekle korake prijave in jih po potrebi ponovite. V primeru, da vam sistem ne javi nobene napake, se prosim obrnite na kadrovski oddelek na elektronski naslov kadri@lidl.si.

TRGOVINA
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kje je najbližja trgovina?

Tukaj boste našli najbližje trgovine.

Lahko pa uporabite Lidlovo aplikacijo z dodatnimi storitvami (obvestila o akcijah, spletni katalog, aktualni oglasi in drugo).

Niste našli ustreznih informacij? Kliknite tukaj za osebno pomoč.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kje najdem odpiralne čase ali posebne odpiralne čase (prazniki) trgovin?

Tukaj boste našli najbližje trgovine.

Lahko pa uporabite Lidlovo aplikacijo z dodatnimi storitvami (obvestila o akcijah, spletni katalog, aktualni oglasi in drugo).

Niste našli ustreznih informacij? Kliknite tukaj za osebno pomoč.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kje najdem telefonsko številko trgovine?

Naši zaposleni v poslovalnici so vam z veseljem na voljo na kraju samem. Za kakršna koli vprašanja pa je na voljo tudi brezplačna telefonska številka Lidlovega INFOFONA 080 70 60.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
V katerih trgovinah je pekarna?

Tukaj boste našli pregled najbližjih trgovin in vseh storitev (kot je pekarna), ki jih nudimo.

Lahko pa uporabite Lidlovo aplikacijo z dodatnimi informacijami (obvestila o akcijah, spletni katalog, aktualni oglasi in drugo).

Niste našli ustreznih informacij? Za dodatno pomoč kliknite tukaj.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kje najdem trgovine v tujini?

Tukaj najdete vse naše trgovine po Evropi.

Niste našli ustreznih informacij?  Za dodatno pomoč kliknite tukaj.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ali lahko blago naročim in ga nato pridem iskat?

Kot vodilni diskontni trgovec vam nudimo preverjeno kakovost in sveže izdelke po najboljših cenah. Da smo lahko hkrati strankam prijazni in učinkoviti, ne omogočamo naročanja in priprave blaga za prevzem, zato vas prosimo za razumevanje.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Na kakšen način lahko v trgovini plačujem?

Poleg plačila z gotovino imate možnost naslednjega negotovinskega plačevanja z naslenjimi karticami:
VISA V-Pay
VISA
BA
MAESTRO
MASTERCARD

Plačujete lahko tudi z darilnimi karticami. Tukaj lahko preverite svoje dobroimetje.

Niste našli ustreznih informacij? Za dodatno pomoč kliknite tukaj.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Moja darilna kartica ni aktivirana. Kaj naj storim?

Darilno kartico je možno aktivirati na blagajni v Lidlovih trgovinah. Če je bil ta postopek opravljen, mi morala biti aktivna (stanje lahko preverite tukaj).  

Odgovore na najpogostejša vprašanja povezana z darilno kartico si lahko preberete v splošnih pogojih za uporabo Lidlove kartice.

V primeru dodatnih vprašanj se lahko obrnete na Lidlov INFOFON.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Znesek mojega nakupa je bil dvakrat obračunan. Kaj naj storim?

Prosimo, obrnite se na Lidlov INFOFON, kjer vam bomo z veseljem pomagali. Prosimo vas tudi, da zaradi potrebnih kontrol pripravite vsaj naslednje podatke: datum nakupa, znesek nakupa, ki je bil 2x obračunan, trgovino, v kateri je bila dvojna transakcija opravljena, če pa posedujete potrdilo o opravljeni transakciji pa še ID POS terminala.

IZDELKI
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Z izdelkom, ki sem ga kupil, nisem zadovoljen oziroma je pokvarjen/polomljen. Kaj naj storim?

Prosimo vas, da z računom obiščete vam najbližjo Lidlovo trgovino ali kontaktirate serviserja, ki je naveden v navodilih za uporabo. V kolikor niste zadovoljni z izdelkom Lidlove blagovne znamke, ga lahko ob predložitvi računa vrnete v katero koli našo trgovino in povrnili vam bomo celotno kupnino za vrnjen izdelek. Izjemo predstavljajo izdelki s časovno omejeno garancijo proizvajalca (npr. tehnični izdelki, električni aparati), kjer vam bomo z veseljem pomagali pri uveljavljanju vaših potrošniških pravic.

Nismo pomagali? Stopite v stik z nami

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ali lahko odslužene električne naprave oddam v trgovini?

Da, ob nakupu novega aparata v naši trgovini lahko odsluženo električno in elektronsko opremo istega razreda pri nas tudi oddate. Prav tako lahko pri nas vedno (brez obveznosti nakupa) oddate odpadne baterije in sijalke.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Oblačilo ni prave velikosti. Kje najdem ustrezno velikost oblačila?

S kalkulatorjem velikosti na spletni strani ob izdelkih (oblačila, obutev) boste na preprost način izračunali ustrezno velikost oblačila.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Nisem zadovoljen s prehrambnim izdelkom, ki sem ga kupil pri vas. Ga lahko vrnem?

V kolikor niste zadovoljni s prehrambnim izdelkom Lidlove blagovne znamke, ga lahko ob predložitvi računa vrnete v katero koli našo trgovino in povrnili vam bomo celotno kupnino za vrnjen izdelek. 

Nismo pomagali? Stopite v stik z nami

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Katera preverjanja kakovosti in trajnosti obstajajo za Lidlove izdelke?

Odvisno od posameznega izdelka preverjamo naše izdelke in postopke skladno s standardi varnosti in kakovosti. Dodatne informacije.

Tukaj najdete certifikate in oznake, s katerimi so odlikovani naši izdelki. 

Imate dodatna vprašanja? Kliknite tukaj za osebno pomoč.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kje najdem informacije o sestavinah izdelka?

Sestavine so natisnjene na embalaži izdelka. Poleg tega najdete tukaj sestavine Lidlovih pralnih in čistilnih sredstev. 

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Pri izdelku manjka del ali oprema. Kaj naj storim?

Za nadomestne dele se prosimo obrnite na servisnega partnerja, ki je naveden v navodilih za uporabo vaše naprave.

Imate dodatna vprašanja?  Za dodatno pomoč kliknite tukaj.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kje dobim navodila za uporabo mojega izdelka?

Tukaj lahko prenesete navodila za uporabo izdelkov naših lastnih znamk.

OGLAŠEVANJE
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kaj trenutno oglašujete?

Tukaj najdete naše najnovejše oglase.
Prenesite si Lidlovo aplikacijo ali se naročite na naše e-novice, da ostanete na tekočem s ponudbami.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kako pogosto spreminjate oglase?

Z oglaševanjem informiramo o tekoči ponudbi. Vsak ponedeljek in četrtek vas v naših trgovinah čaka nova ponudba živilskih in neživilskih izdelkov.

Ponudbo občasno popestrimo tudi z različnimi tematsko obarvanimi ponudbami (Vitasia, Italiamo, grški teden, Retro,...). V času praznikov (velika noč, božič) za posebno vzdušje poskrbimo tudi s praznično obarvano ponudbo z našimi Deluxe izdelki.  

Prenesite si Lidlovo aplikacijo ali se naročite na naše e-novice in spremljajte najnovejšo ponudbo.

Ponudba se lahko območno razlikuje.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ali so povsod v moji državi enake oglaševalske akcije?

Zaradi različnih potreb se lahko ponudba območno razlikuje. Tukaj lahko vnesete poštno številko ali kraj in preverite ponudbo v vaši okolici.

Vnesite svojo poštno številko ali kraj v iskalnik poslovalnic in si oglejte ponudbo v vaši okolici ali pa si prenesite Lidlovo aplikacijo, s katero boste redno obveščeni o ponudbah.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kaj naj storim, da bom (znova) prejemal(-a) reklamne letake?

Reklamni letaki se delijo v območju trgovine. Če imate v zvezi s tem vprašanja, vam bomo z veseljem pomagali.

Trenutno ponudbo najdete tukaj.

Z Lidlovo aplikacijo pa ne vidite le redne ponudbe, temveč si lahko nastavite tudi nakupovalne sezname.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ne želim več prejemati reklamnih letakov. Kaj naj storim?

Reklamni letaki se delijo vsem gospodinjstvom, posameznih naslovov zato ne moremo izločiti. Na svojem nabiralniku lahko z nalepko označite, da ne želite prejemati reklamnih letakov.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kako izvem, v kateri trgovini je določeni promocijski izdelek še na voljo?

Prosimo za razumevanje, da zaradi kratkoročne prodajne dinamike ne moremo dajati informacij o zalogah promocijskih izdelkov v posameznih trgovinah.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
V času mojega nakupa je bil en izdelek že razprodan. Kaj naj storim?

Prosimo za razumevanje, da zaradi kratkoročne prodajne dinamike ne moremo dajati informacij o zalogah promocijskih izdelkov v posameznih trgovinah. Z veseljem pa vam bodo pomagali tudi na Lidlovem Infofonu.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kdaj boste določen promocijski izdelek znova oglaševali?

V kolikor bomo določen promocijski izdelek ponovno uvrstili v ponudbo, boste o tem pravočasno obveščeni preko našega reklamnega kataloga, ponudbo pa lahko spremljate tudi v Lidlovi aplikaciji ali v spletnih novicah. Za dodatne informacije vas vabimo, da nas kontaktirate.

SODELOVANJE S PODJETJEM LIDL
VARSTVO PODATKOV