RAZPIS LOJTR'CA DOMAČIH 2019

Uspešno smo zaključili še en razpis Lidlove lojtr'ce domačih!

Hvala vsem pridelovalcem butičnih slovenskih izdelkov, ki ste nam v presojo zaupali svoj izdelek. Naša ekipa že navdušeno pregleduje vse prispete izdelke. Žirija, ki bo opravila izbor, pa se bo sestala še v tem mesecu.

Kmalu lahko tako na tem mestu pričakujete utrinke s poteka žiriranja, že spomladi pa na naših policah vse novosti Lidlove lojtr'ce domačih.

V Lidl po domače!

Na Lojtr'ci domačih boste našli prehranske, neprehranske in rokodelske izdelke domačih butičnih proizvajalcev, med njimi mnoge po tradicionalnih družinskih recepturah, starodavnih lokalnih praksah ter tudi z velikim spoštovanjem do narave in okolja, v katerem živimo.

Mnoge med njimi nastajajo povsem trajnostno: iz lokalnih, povsem naravnih sestavin, brez transportnih obremenitev na okolje, z velikim spoštovanjem do zaposlenih ter željo po komuniciranju njihove zgodbe. Pri vrednotenju na razpisu taki dosežejo našo posebno pozornost.

Izkušnje dobaviteljev

Dobavitelji pravijo, da je  Lojtr'ca domačih nadvse navdihujoča izkušnja. Preverite, kaj so nam zaupali nekateri izmed njih.

 

Rok Starič, Rok's nut butter:

»Sodelovanje z Lidlom Slovenija je tako naše produkte kot tudi našo prodajo in marketing dvignilo na višji nivo. Po prvem izboru na razpisu Lojtr'ce domačih smo namreč z Lidlovo pomočjo nadgradili deklaracije prijavljenega izdelka oziroma uveli še strožje standarde kakovosti, kar nam je prineslo odlične prednosti. Dobro sodelovanje nas je spodbudilo tudi k razvoju novega, za Lojtr'co domačih razvitega produkta – sladoleda z okusom po arašidovem maslu – s čimer smo dobili tudi paradni produkt za poletno sezono. Zato lahko zadovoljno rečem, da z Lidlom Slovenija stalno rastemo ter smo s sodelovanjem zelo zadovoljni.«

Simon Kralj, Avium naravna kozmetika:

»Preprosto dober partner – to je Lidl Slovenija. Zelo sem zadovoljen z odnosom, korektnostjo, pozornostjo. Redno se držijo dogovorov, predvsem pa cenim, da nas spodbujajo v smeri razvoja novih produktov. Sodelovanje z njimi tako ni samo v veliko veselje, ampak tudi v velik navdih.«

Špela in Tina Jež, ZMuesli:

»V prvi Lidlovi Lojtr'ci domačih sva videli veliko priložnost za povečanje prepoznavnosti najinega izdelka, ki je bil takrat na tržišču približno dve leti. Predvsem nama je odgovarjal koncept izpostavitve z enkratnim obsegom naročila, saj sva imeli relativno omejene proizvodne kapacitete. Po uvrstitvi na Lidlove police se je prodaja hitro povečala, prav tako tudi količina izdelkov v spletni košarici, predvsem pa sva dobili veliko navdušenih odzivov, tudi novih strank, ki so izdelek v Lidlu spoznale, želele pa so si okusiti tudi dodatne, nove proizvode iz najine ponudbe. To sodelovanje nama je odprlo mnoge nove priložnosti: tako imava danes širši nabor izdelkov in tudi prvo fizično trgovino, v katero zahajajo tudi Lidlove stranke. Kaj naj rečeva, Lidl zagotovi natanko tisto, kar obljublja: ima posluh za mala podjetja, razume nas, spodbuja in ceni. Zavedajo se, koliko truda je vloženega v butično proizvodnjo, kar kažejo prav v vsakem pogledu.«

Tina Avguštin, T.A.NARAVA:

»Lojtr'ca domačih je resnično prava odskočna deska za malega butičnega proizvajalca, kot smo mi. Delamo z dušo in srcem in prav iskali smo partnerja, ki nas bo razumel, nam pomagal, tudi kaj večkrat razložil. Lidl Slovenija je pokazal izjemno prijaznost, njihov odnos je bil od samega začetka »čista desetka«, česar nisem doživela še v nobenem drugem sodelovanju. Za spletnega prodajalca, kot smo mi, je taka predstavitev odlična, saj kupca pripelje do direktnega stika z našim produktom in s tem do želje po spoznavanju vseh ostalih, ki jih ponujamo. Še več, odlična je tudi za nas, saj nas spodbuja k ustvarjanju novih inovativnih izdelkov, tudi takih, ki jih na novih razpisih Lojtr'ce domačih lahko ponudimo ekskluzivno Lidlu. V mojih očeh so izpolnili vse, kar so obljubljali.«

O Lojtr'ci domačih

Lidlova Lojtr'ca domačih vstopa v svoje četrto leto. Nastala je z željo in vizijo pomagati slovenskemu malogospodarstvu, butičnim podjetnikom, ki so v razvoj svojega izdelka vložili mnogo energije, ljubezni, spoštovanja do slovenske kulture in tradicije. In zdaj, na poti do prepoznavnosti, potrebujejo pomoč in zagon.

V Lidlu Slovenije verjamemo, da smo s svojimi trgovinami po celotni Sloveniji ter prakso akcijskih predstavitev izjemnih produktov izven redne prodaje, odličen partner vsem, ki potrebujejo omenjeno pomoč. Lojtr'ca domačih živi in diha za male podjetnike, naša ekipa pa se po izboru novih dobaviteljev vsakemu posveti tako s prodajnega kot marketinškega vidika ter skupaj izdelek po potrebi izpopolni za predstavitev na Lidlovih prodajnih policah.

V prvih treh letih smo na Lidlovi Lojtr'ci domačih predstavili izdelke več kot 100 dobaviteljev, naših novih poslovnih partnerjev. Kot narekuje koncept Lojtr'ce domačih, so se uspešno uvrščeni izdelki z Lojtr'ce domačih slovenski javnosti prvič predstavili nekaj mesecev po izvedenem izboru, mnogi pa so kupce tako navdušili, da jih na police vztrajno vračamo ter z njimi še dodatno bogatimo našo redno ponudbo.

Prav tako so nekateri izdelki, ki so se našim kupcem priljubili skozi ponudbo Lojtr'ce domačih, svoj prostor že našli v naši ponudbi prazničnih izdelkov Deluxe (denimo naravno milo iz kozjega mleka, kopalna sol, arašidovo maslo itd.) ali pa celo v redni ponudbi (denimo sladoled v lončku dobavitelja Stork).