Zaposlitev

Skrij vsebino
Pokaži vsebino
1. Želim se zaposliti pri Lidlu Slovenija. Kje lahko pridobim ustrezne informacije?

Na naši spletni strani kariera.lidl.si lahko pridobite veliko informacij o tem, kako je delati pri Lidlu Slovenija. Na tej strani boste našli tudi vsa trenutno prosta delovna mesta v prodaji, skladišču ter upravi.

 

Skrij vsebino
Pokaži vsebino
2. Ali se lahko prijavim samoiniciativno?

Seveda, preko naše spletne strani kariera.lidl.si lahko oddate tudi svojo iniciativno prijavo.

Skrij vsebino
Pokaži vsebino
3. Ali podjetje Lidl Slovenija nudi delo tudi študentom?

Vsa prosta študentska dela objavimo na naši spletni strani kariera.lidl.si ter na ustreznih spletnih straneh različnih študentskih servisov. Spomnimo pa tudi na naš atraktiven program dualnega študija, ki ponuja izredno privlačno pridobitev izobrazbe v mednarodnem okolju.

Skrij vsebino
Pokaži vsebino
4. Kje najdem trenutno razpisana prosta delovna mesta?

Vsa trenutno razpisana prosta delovna mesta najdete na naši spletni strani kariera.lidl.si.

Skrij vsebino
Pokaži vsebino
5. Nisem še prejel(-a) potrdila o uspešno oddani vlogi. Kaj naj storim?

Po uspešno opravljenem postopku oddaje vloge boste na vaš elektronski naslov prejeli potrdilo o uspešno oddani prijavi. V kolikor le-tega niste prejeli predlagamo, da skrbno preverite pretekle korake prijave in jih po potrebi ponovite. V primeru, da vam sistem ne javi nobene napake, se prosim obrnite na kadrovski oddelek na elektronski naslov kadri@lidl.si.

Trgovina

Skrij vsebino
Pokaži vsebino
1. Kje je najbližja trgovina?

Tukaj boste našli najbližje trgovine.

Lahko pa uporabite Lidlovo aplikacijo z dodatnimi storitvami (obvestila o akcijah, spletni katalog, aktualni oglasi in drugo).

Niste našli ustreznih informacij? Kliknite tukaj za osebno pomoč.

Skrij vsebino
Pokaži vsebino
2. Kje najdem odpiralne čase ali posebne odpiralne čase (prazniki) trgovin?

Tukaj boste našli odpiralne čase ali posebne odpiralne čase (prazniki) trgovin.

Lahko pa uporabite Lidlovo aplikacijo z dodatnimi storitvami (obvestila o akcijah, spletni katalog, aktualni oglasi in drugo).

Niste našli ustreznih informacij? Kliknite tukaj za osebno pomoč.

Skrij vsebino
Pokaži vsebino
3. Kje najdem telefonsko številko trgovine?

Naši zaposleni v poslovalnici so vam z veseljem na voljo na kraju samem. Za kakršna koli vprašanja pa je na voljo tudi brezplačna telefonska številka Lidlovega INFOFONA 080 70 60.

Skrij vsebino
Pokaži vsebino
5. V katerih trgovinah je pekarna?

Tukaj boste našli pregled najbližjih trgovin in vseh storitev (kot je pekarna), ki jih nudimo.

Lahko pa uporabite Lidlovo aplikacijo z dodatnimi informacijami (obvestila o akcijah, spletni katalog, aktualni oglasi in drugo).

Niste našli ustreznih informacij? Za dodatno pomoč kliknite tukaj .

Skrij vsebino
Pokaži vsebino
6. Kje najdem trgovine v tujini?

Tukaj najdete vse naše trgovine po Evropi.

Niste našli ustreznih informacij? Za dodatno pomoč kliknite tukaj.

Skrij vsebino
Pokaži vsebino
7. Ali lahko blago naročim in ga nato pridem iskat?

Kot vodilni diskontni trgovec vam nudimo preverjeno kakovost in sveže izdelke po najboljših cenah. Da smo lahko hkrati strankam prijazni in učinkoviti, ne omogočamo naročanja in priprave blaga za prevzem, zato vas prosimo za razumevanje.

Skrij vsebino
Pokaži vsebino
8. Na kakšen način lahko v trgovini plačujem?

Poleg plačila z gotovino imate možnost naslednjega negotovinskega plačevanja z naslenjimi karticami:

VISA V-Pay
VISA
BA
MAESTRO
MASTERCARD

Plačujete lahko tudi z darilnimi karticami. Tukaj lahko preverite svoje dobroimetje.

Niste našli ustreznih informacij? Za dodatno pomoč kliknite tukaj.

Izdelki

Skrij vsebino
Pokaži vsebino
1. Z izdelkom, ki sem ga kupil, nisem zadovoljen oziroma je pokvarjen/polomljen. Kaj naj storim?

Prosimo vas, da z računom obiščete vam najbližjo Lidlovo trgovino ali kontaktirate serviserja, ki je naveden v navodilih za uporabo. V kolikor niste zadovoljni z izdelkom Lidlove blagovne znamke, ga lahko ob predložitvi računa vrnete v katero koli našo trgovino in povrnili vam bomo celotno kupnino za vrnjen izdelek. Izjemo predstavljajo izdelki s časovno omejeno garancijo proizvajalca (npr. tehnični izdelki, električni aparati), kjer vam bomo z veseljem pomagali pri uveljavljanju vaših potrošniških pravic.

Nismo pomagali? Stopite v stik z nami

Skrij vsebino
Pokaži vsebino
2. Ali lahko odslužene električne naprave oddam v trgovini?

Da, ob nakupu novega aparata v naši trgovini lahko odsluženo električno in elektronsko opremo istega razreda pri nas tudi oddate. Prav tako lahko pri nas vedno (brez obveznosti nakupa) oddate odpadne baterije in sijalke.

Skrij vsebino
Pokaži vsebino
3. Oblačilo ni prave velikosti. Kje najdem ustrezno velikost oblačila?

S kalkulatorjem velikosti na spletni strani ob izdelkih (oblačila, obutev) boste na preprost način izračunali ustrezno velikost oblačila.

Skrij vsebino
Pokaži vsebino
4. Nisem zadovoljen s prehrambnim izdelkom, ki sem ga kupil pri vas. Ga lahko vrnem?

V kolikor niste zadovoljni s prehrambnim izdelkom Lidlove blagovne znamke, ga lahko ob predložitvi računa vrnete v katero koli našo trgovino in povrnili vam bomo celotno kupnino za vrnjen izdelek. 

Nismo pomagali? Stopite v stik z nami

Skrij vsebino
Pokaži vsebino
6. Katera preverjanja kakovosti in trajnosti obstajajo za Lidlove izdelke?

Odvisno od posameznega izdelka preverjamo naše izdelke in postopke skladno s standardi varnosti in kakovosti. Dodatne informacije.

Tukaj najdete certifikate in oznake, s katerimi so odlikovani naši izdelki. 

Imate dodatna vprašanja? Kliknite tukaj za osebno pomoč.

Skrij vsebino
Pokaži vsebino
7. Kje najdem informacije o sestavinah izdelka?

Sestavine so natisnjene na embalaži izdelka. Poleg tega najdete tukaj sestavine Lidlovih pralnih in čistilnih sredstev. 

Skrij vsebino
Pokaži vsebino
8. Pri izdelku manjka del ali oprema. Kaj naj storim?

Za nadomestne dele se prosimo obrnite na servisnega partnerja, ki je naveden v navodilih za uporabo vaše naprave.

Imate dodatna vprašanja?  Za dodatno pomoč kliknite tukaj.

Skrij vsebino
Pokaži vsebino
9. Kje dobim navodila za uporabo mojega izdelka?

Tukaj lahko prenesete navodila za uporabo izdelkov naših lastnih znamk.

Oglaševanje

Skrij vsebino
Pokaži vsebino
1. Kaj trenutno oglašujete?

Tukaj najdete našo najnovejšo ponudbo.
Prenesite si Lidlovo aplikacijo ali se naročite na naše e-novice, da ostanete na tekočem s ponudbami.

Skrij vsebino
Pokaži vsebino
2. Kako pogosto spreminjate oglase?

Z oglaševanjem informiramo o tekoči ponudbi. Vsak ponedeljek in četrtek vas v naših trgovinah čaka nova ponudba živilskih in neživilskih izdelkov.

Ponudbo občasno popestrimo tudi z različnimi tematsko obarvanimi ponudbami (Vitasia, Italiamo, grški teden, Retro,...). V času praznikov (velika noč, božič) za posebno vzdušje poskrbimo tudi s praznično obarvano ponudbo z našimi Deluxe izdelki.  

Prenesite si Lidlovo aplikacijo ali se naročite na naše e-novice in spremljajte najnovejšo ponudbo.

Ponudba se lahko območno razlikuje.

Skrij vsebino
Pokaži vsebino
3. Ali so povsod v moji državi enake oglaševalske akcije?

Zaradi različnih potreb se lahko ponudba območno razlikuje. Tukaj lahko vnesete poštno številko ali kraj in preverite ponudbo v vaši okolici.

Vnesite svojo poštno številko ali kraj v iskalnik poslovalnic in si oglejte ponudbo v vaši okolici ali pa si prenesite Lidlovo aplikacijo, s katero boste redno obveščeni o ponudbah.

Skrij vsebino
Pokaži vsebino
4. Kaj naj storim, da bom (znova) prejemal(-a) reklamne letake?

Reklamni letaki se delijo v območju trgovine. Če imate v zvezi s tem vprašanja, vam bomo z veseljem pomagali.

Trenutno ponudbo najdete tukaj.

Z Lidlovo aplikacijo pa ne vidite le redne ponudbe, temveč si lahko nastavite tudi nakupovalne sezname.

Skrij vsebino
Pokaži vsebino
5. Ne želim več prejemati reklamnih letakov. Kaj naj storim?

Reklamni letaki se delijo vsem gospodinjstvom, posameznih naslovov zato ne moremo izločiti. Na svojem nabiralniku lahko z nalepko označite, da ne želite prejemati reklamnih letakov.

Skrij vsebino
Pokaži vsebino
6. Ali lahko izdelke iz promocijske ponudbe rezerviram?

Izdelkov pred začetkom promocijske akcije ni mogoče rezervirati.

Skrij vsebino
Pokaži vsebino
7. Kako izvem, v kateri trgovini je določeni promocijski izdelek še na voljo?

Prosimo za razumevanje, da zaradi kratkoročne prodajne dinamike ne moremo dajati informacij o zalogah promocijskih izdelkov v posameznih trgovinah.

Skrij vsebino
Pokaži vsebino
8. V času mojega nakupa je bil en izdelek že razprodan. Kaj naj storim?

Prosimo za razumevanje, da zaradi kratkoročne prodajne dinamike ne moremo dajati informacij o zalogah promocijskih izdelkov v posameznih trgovinah. Z veseljem pa vam bodo pomagali tudi na Lidlovem Infofonu.

Skrij vsebino
Pokaži vsebino
9. Kdaj boste določen promocijski izdelek znova oglaševali?

V kolikor bomo določen promocijski izdelek ponovno uvrstili v ponudbo, boste o tem pravočasno obveščeni preko našega reklamnega kataloga, ponudbo pa lahko spremljate tudi v Lidlovi aplikaciji ali v spletnih novicah. Za dodatne informacije vas vabimo, da nas kontaktirate.

Sodelovanje s podjetjem Lidl

Varstvo podatkov