Lidlova Revija Preprosto ponovno nagrajena v tujini

Ameriški Content Marketing Institute (CMI), ki je pred nekaj dnevi objavil finaliste in nagrajence za največje nagrade za dosežke na področju vsebinskega marketinga, je Lidlovo revijo Preprosto že drugič razglasil za najboljšo trgovsko publikacijo. Isto nagrado je revija že prejela pred dvema letoma.

Letos pa revija Preprosto beleži še en izjemen uspeh - uvrstila se je namreč tudi med končnih 6 finalistov v kategoriji najboljših projektov vsebinskega marketinga leta.

Gre za kategorijo, v katero med vsemi prijavljenimi projekti vsebinskega marketinga - letos jih je bilo več kot 1100 - strokovna žirija po svoji presoji umesti najboljše prijavljene projekte tistega leta. Že sama nominacija med finaliste za revijo Preprosto pomeni veliko priznanje.

Glavnega nagrajenca bodo razglasili na podelitvi glavnih nagrad na konferenci Content Marketing World v začetku septembra v Clevelandu.

Naj spomnimo, da je v Lidlovih trgovinah na voljo revija Preprosto (pomlad/poletje 2019), že novembra pa bo Lidl svoje kupce razveselil z jubilejno, 10. številko. Revija Preprosto izhaja od leta 2014, Lidl Slovenija pa jo snuje v sodelovanju z agencijo PM, Poslovni mediji. Zanjo bogato vsebino prispevajo številnimi slovenski avtorji, med katerimi so tudi znana slovenska blogerska imena.

Revija je v minulih letih prejela številne nagrade doma in po svetu - zdaj že drugo priznanje kot najboljša trgovska publikacija pri CMI, Zlato pero 2017, srebrno priznanje Pearl Awards 2016 in zadnjih nekaj let tudi številne slovenske nagrade za vsebinski marketing Pomp.

Revija Preprosto ponovno nagrajena

Nagrade revija Preprosto