Prosimo, izberite trgovino in si oglejte vse ponudbe, ki so vam trenutno na voljo.
Ste se kdaj vprašali, kako nam to uspeva? Predvsem z odgovornim in trajnostno naravnanim poslovnim modelom, ki v ospredje postavlja želje ter potrebe naših kupcev. Da bi vam zagotovili najboljše razmerje med kakovostjo in ceno, tako maksimalno poenostavimo logistične poti ter verigo distribucije, saj s tem znatno zmanjšamo dodatne stroške.
V Lidlu tudi nenehno negujemo dolgoročne vezi z našimi proizvajalci in dobavitelji, ki nam zaradi našega odličnega sodelovanja ter naročanja večjih količin brez slabe vesti ponudijo nižje nabavne cene, kar predstavlja tudi prednost za naše kupce.
Seveda nam pri odnosih z dobavitelji pomaga tudi dejstvo, da smo največja evropska trgovska veriga, saj nam ta zavidljiva pozicija omogoča edinstveno moč nabave, ki je koordinirana s strani vseh 32 držav skupine Lidl. Tako lahko nudimo prehrambene in neprehrambene artikle najvišje kakovosti po najnižjih cenah v več kot 11.200 Lidlovih trgovinah po svetu.
To pa še ni vse. Zaradi lastne proizvodnje številnih izdelkov si lahko privoščimo popoln nadzor nad kakovostjo ter obenem določamo cene, ki so najugodnejše za slovenskega potrošnika.
Skupaj z dobavitelji razvijamo tudi izdelke lastnih blagovnih znamk, za katere sami prevzamemo stroške razvoja embalaže in promocije ter si s tem zagotovimo nižje dobavne cene.
Se sliši preprosto? Kljub našemu trudu, ki zajema skrbno načrtovanje ter poglobljeno razumevanje globalnega in lokalnega trga, bi se strinjali. Tvoja Lidl cena je namreč nepogrešljiv del Lidlove obljube, ki vam zagotavlja preprosto več za vas.