Kolesarske hlače so obvezen del kolesarske opreme

Kolesarske hlače so del opreme, ki vam jo iskreno priporočamo! Vsak, ki sede na kolo vsaj za 15 ali 20 kilometrov, ve, da so hlače najpomembnejši kos kolesarske opreme. Odločajo namreč o tem, ali bo to prijetna športna aktivnost ali mukotrpen dogodek.
Da, kolesarske hlače ogromno pripomorejo k udobju. Ključna je podloga v kolesarskih hlačah (oblazinjen del med nogami). Kolesarske hlače so najpogostejše v obliki oprijetih pajkic, ni pa nujno. Lahko kupimo le »spodnji del« kolesarskih hlač (kakor boksarice s podlogo) in preko oblečemo poljubne hlače.

Pomembno: Pod kolesarskimi hlačami se ne nosi spodnjic. Spodnjice se med pedaliranjem nagrbančijo in povzročijo neudobje, v skrajnih primerih tudi odrgnine.

Nasvet: Kljub vsemu pa je, preden se sedalni del medenice adaptira, potrebno opraviti nekaj voženj oz. treningov. Zato predlagamo vadbo vsak drugi dan (ne pogosteje), saj se s tem izognemo morebitnim bolečinam. Pozabiti ne smemo tudi na izbiro kolesarskega sedeža in nastavitve le-tega. V osnovi imajo ženske širši sedalni del medeničnih kosti, zato naj bi bil »ženski« sedež v zadnjem delu nekoliko širši, da lepo nalega na medenične kosti.

kolesarjenje_alistevedeli

Zakaj vse je kolesarjenje dobro?

  1. Kolesarjenje pomaga pri izgubi telesne maščobe in ohranjanju optimalne telesne teže.  Med kolesarjenjem pokurimo med 400 in 1000 kcal na uro, odvisno od intenzivnosti.
  2. Izboljša se srčno-žilna funkcija. Zmanjša se možnost za nastanek srčno-žilnih obolenj.
  3. Z rednim kolesarjenjem bomo znižali srčni utrip v mirovanju in utrip pri submaksimalni obremenitvi. Poenostavljeno povedano – pri enakih obremenitvah boste občutili manjši napor.
  4. Pri kolesarjenju ne prihaja do pritiska na sklepe (kot pri teku). Poslužujejo se ga lahko tudi osebe s prekomerno telesno težo.
  5. Učvrsti mišice nog in zadnjice.
  6. Kolesarjenje izboljša mentalno počutje in samopodobo.
  7. Dokazano je, da so ljudje, ki se redno ukvarjajo s športom, srečnejši.