Telovadimo doma – Mala črna obleka

Telovadimo doma inline

Odločili smo se, da nam krajši dnevi in turobno vreme nikakor ne bodo pokvarili preostanka leta! Prav nasprotno!

 

Res da je celotna situacija malce nesigurna, ampak nekaj vemo zagotovo − novo leto bo! In tista črna oblekica (ali pa moški suknjič), ki predolgo visi v omari in čaka na zabavo (tudi če samo  solo, v paru ali v krogu družine) si tudi zasluži, da jo oblečete še letos, kajne?!

 

Ste zato, da se proti koncu leta pridružite izzivu? Naš načrt je takšen ... Točno ta čas bomo izkoristili, da ohranimo poletno-jesensko formo tudi med zimo. In ne samo, da jo bomo ohranili, celo dvignili jo bomo na višji nivo!

 

Prepričali vas bomo, da lahko tudi doma naredimo res dobro (telo)vadbo! Za vas sta Anže in Hana pripravila 10 vaj, ki jih lahko kadarkoli naredite doma. In ker vemo, da vaše stanovanje najbrž ni mala telovadnica, smo vaje izbrali tako, da ne potrebujete nobenih pripomočkov. Za lažji program se pridružite Hani, če pa ste bolje telesno pripravljeni, potem si nujno oglejte še Anžetov video, v katerem pokaže težje vaje.

Preden začnete

Pred vajami se nujno vsaj 8 do 10 minut ogrejte npr. s hojo na mestu, hojo po stopnicah, naredite nekaj dinamičnih vaj, da dvignete telesno temperaturo, in telo postopno pripravite na večjo obremenitev.

 

Ker smo različni, vam morda kakšna vaja ne bo pisana na kožo ali pa vam bo pretežka/prelahka. Dajte ji vseeno priložnost! In če vam res nikakor ni všeč, jo mirno izpustite in nadaljujte z ostalimi. Če boste kadarkoli med videom želeli popiti požirek vode ali pa se samo nadihati, pritisnite pavzo in nadaljujte z vajami, ko boste pripravljeni.

 

Predlagane vaje naredite vsaj dva- do trikrat na teden in dodajte še aerobno aktivnost na zraku (hoja, tek ...).

Vitalno s Hano

1.        Počep, dvig noge in zasuk trupa
2.        Širok počep z odklonom trupa v stran
3.        Skleca na kolenih do tal in dvig trupa - izmenično
4.        Izpadni korak na mestu - leva noga
5.        Izpadni korak na mestu - desna noga
6.        Stopanje navzen v statičnem počepu
7.        Dvig boka na prstih in upogib trupa - izmenično
8.        Prenos kolen na stran z iztegom nog - izmenično
9.        Dvig boka in dvig iztegnjene noge vstran kleče - desna noga
10.      Dvig boka in dvig iztegnjene noge vstran kleče - leva noga

 

Namig: Naredi vaje s Hano in jih nato ponovi še enkrat ali dvakrat.

Če ugotoviš, da si jim z lahkoto kos, potem je čas, da se pridružiš Anžetu.

Vitalno z Anžetom

1. Vstajanje
2. Počep z dotikom tal in dvig na prste
3. Globoki počepi s poskokom
4. Izpadni koraki z visokim dvigom kolena
5. Leža na trebuhu, zaklon in dvig v opori na rokah spredaj
6. Plezalec
7. Zapiranje male knjige
8. Sklece na kolenih z menjavo strani
9. Počepi vstran
10. Izpadni korak izmenično naprej in nazaj

 

Držimo pesti, da boste cel november zagrizeno telovadili z nami! In ne pozabite ... #TokratZmoremo!