Telovadimo doma – Mala črna obleka 2. del

Pri Vitalnici stopnjujemo tempo, da boste konec leta dočakali v najboljši različici samega sebe. Lidlova osebna trenerja Hana in Anže sta pripravila nadaljevanje novembrskih treningov, v katerem sta vaje še dodatno začinila. Če ste preko celega leta aktivno spremljali naše podvige, smo prepričani, da boste zmogli tudi decembrske treninge!

 

2 programa po 10 vaj, brez izgovorov, brez rekvizitov, samo delamo! Ste pripravljeni? Potrebujete le 2 m² prostora, 20 minut časa ter nekaj aktivacijske energije. Če še ne migate, je sedaj odlična priložnost, saj sta Hana in Anže programa zasnovala tako, da v kratkem času »pokurite« veliko kalorij, aktivirate vse mišice in vse to popolnoma brez dodatne opreme. Ste ostali brez izgovorov? Super! Prehitite novo leto in z novoletnimi zaobljubami opravite že decembra!

Nasvet

Predno pričnete z vajami, se dobro ogrejte, tako da se poveča frekvenca dihanja in se pojavijo prve kapljice potu.
Vaje izvajajte po lastnih zmožnostih. Če vam kakšna vaja ne odgovarja, jo izpustite ali olajšajte. Predlagamo, da pričnete s Haninim programom in ko boste tega opravili z lahkoto, nadaljujte z Anžetovim, ki je nekoliko zahtevnejši.
Vsaka vaja v programu poteka 45 s, seveda je vaš čas izvajanja lahko krajši  ̶  prilagodite čas izvajanja vaje svojim zmožnostim in po potrebi ustavite video.

Vitalno s Hano

1.        Iz počepa v desko in nazaj
2.        Stranski dvig trupa z dotikom noge in roke - levi bok
3.        Stranski dvig trupa z dotikom noge in roke - desni bok
4.        Križni izpadni korak nazaj - izmenično
5.        4 x križanje nog, 2 x upogib trupa
6.        Skleca na kolenih z dvigom roke in noge - diagonalno
7.        Dvig boka na dlaneh zadaj s korakanjem
8.        Priteg kolena v opori na dlaneh - izmenično
9.        Predklon - leva noga
10.      Predklon - desna noga

Vitalno z Anžetom

1. Visoki skiping na mestu
2. Zasuk v opori na rokah zadaj
3. Počepi s poskokom in zasukom
4. Izpadni korak s poskokom in menjavo nog
5. Skleca z diagonalnem dotikom stopala v strešici
6. Izteg komolcev iz opore na podlahteh spredaj in zasuk trupa
7. Dvig bokov na eni nogi iz opore na stegnjenih rokah zadaj
8. Zaporniški počepi
9. Vojaški poskoki
10. Sklece s pritegom kolen

Poglejte si tudi 1. del telovadbe doma. Kliknite TUKAJ.

Želimo vam lep in aktiven preostanek leta in veliiiiko vitalnih in zdravih dni v prihajajočem!