Gibljivost za celo telo

Primerna gibljivost nam omogoča večjo amplitudo gibov, lažje opravljanje gibalnih nalog, boljšo agilnost in estetiko gibanja. Gibljivost je zelo pomembna motorična komponenta a tudi najbolj zapostavljena.

 

Za športnike je primerna gibljivost še posebno pomembna saj omogoča bolj ekonomično gibanje in zmanjša možnost za nastanek poškodb. Zato mora biti vadba gibljivosti sestavni del treninga, tako vrhunskega, kot rekreativnega športnika.

 

Pri posameznikih, ki pretežno sedijo, pa ima vadba gibljivosti pozitivne učinke (kompenzacija sedenju) na telesno držo, hrbtenico in splošno počutje.

 

Za vas smo pripravili baterijo vaj, ki so primerne za vsakogar ne glede na telesno pripravljenost in zajamejo celotno telo.

VajaŠtevilo ponovitev ali čas izvedbe
»Kamela/mačka« Dinamično 8 x + zadrževanje 10 s
Kroženje z rameni v opori na rokah spredaj Položaj zadržimo 20 s, vsaka stran 2 do 3 x
Razteg ramenskega obroča klečePoložaj zadržimo 20 s, vsaka stran 2 do 3 x
Rotacija trupa leže na hrbtuPoložaj na vsaki strani zadržimo 20 do 30 s
Dvig na kolena Položaj na vsaki strani zadržimo 20 do 30 s
»Škorpijon«3 x na vsako stran dinamično + 1 x na vsako stran statično 20 s.
»Škorpijon« v opori spredaj na stegnjenih rokah2 do 3 x na vsako stran (5 do 10 s zadržati položaj)
Dinamično potisk kolena naprej + razteg zadnjega dela stegna + rotacija trupa 5 do 8 ponovitev kombinacije z vsako nogo
Razteg sprednjega dela stegna in upogibalk kolka1 do 2 x z vsako nogo (zadržimo položaj za 30 s)
Globok počep z rotacijo trupaZadržujemo položaj 20 s nato nadaljujemo z rotacijami – 5 x v vsako stran
Iz predklona v globok počep5 do 8 x (vsak položaj nekoliko zadržimo)
Razteg zadnjega dela noge sede1 do 2 x z vsako nogo po 20 do 30 s