Ogrevanje:

Glava gor/dol in levo/desno00:30
Izmenično kroženje z rameni nazaj00:30
Pilates predklon00:30
Kroženje z boki v levo in desno00:30
Stoja na levi nogi, desna pokrčena in stopalo pri kolenu stojne noge, odmik kolena ("odpiranje")00:30
Stoja na desni nogi, desna pokrčena in stopalo pri kolenu stojne noge, odmik kolena ("odpiranje")00:30
Stoja na levi nogi, odmik desne noge00:30
Stoja na desni nogi, odmik leve noge00:30
Skupaj:04:00

 

Vaje:

 Čas vadbeOdmor
1. vaja: Počep in odmik noge00:4500:15
2. vaja: Predklon na levi nogi, dvig desnega kolena, potisk dlani v stegno00:4500:15
3. vaja: Predklon na desni nogi, dvig levega kolena, potisk dlani v stegno00:4500:15
4. vaja: Položaj na vseh štirih, dvig kolen od tal; odmik kolen00:4500:15
5. vaja: Položaj na vseh štirih, leva noga iztegnjena in pravokotna na telo; dvig in spust noge00:4500:15
6. vaja: Položaj na vseh štirih, desna noga iztegnjena in pravokotna na telo; dvig in spust noge00:4500:15
7. vaja: Sede, dlani ob boku; dvig bokov na eni nogi in priteg kolena druge proti prsim; izmenično00:4500:15
8. vaja: Leže na hrbtu, noge iztegnjene v zrak; povezano menjaš "križ-kraž" z nogami in dva upogiba trupa00:4500:15
Skupaj:08:00 
Odmor:01:00 
Ponovite še dvakrat ali trikrat.12 do 20 minut