Vadba z glasbo

Ogrevanje:

1. vajaLahkoten tek na mestu, kroženje z rameni, kroženje z rokami00:30
2. vajaBočni poskoki00:30
3. vaja"Skok na glavo", "Titanik" (razteg hrbrnih in prsnih mišic)00:30
4. vajaPolčep, zasuk trupa in dvig roke; leva in desna roka izmenično00:30
5. vajaPolčep, dlani nad gležnji; izmeničen izteg nog00:30
6. vajaŠirok razkorak, izpadni korak vstran in zasuk trupa; v levo in desno izmenično00:30
7. vajaTek na mestu, dvig pet proti zadnjici00:30
 Skupaj03:30

 

Vaje si sledije glede na Trkajev komad Ta tempo, število ponovitev je okvirno in jih vsak prilagodi svojim trenutnim sposobnostim; vaje ponovi vsaj dvakrat, še bolje trikrat.

1. vajaPočep in globok predklon (uvod)4x
2. vajaLahkotni bočni poskoki (počasnejši tempo) 
3. vajaPočep, po rokah naprej, skleca, po rokah nazaj, počep in sposkok4x
4. vajaLahkotni bočni poskoki (počasnejši tempo) 
5. vajaRefren: počep in izteg noge naprej (leva in desna izmenično)8x
6. vajaIzpadni koraki  nazaj - počasi6x
7. vajaIzpadni koraki nazaj - hitreje10x
8. vajaOpora na dlaneh, izmeničen pritek kolena proti komocu - počasi6x
9. vajaOpora na dlaneh, korakanje (ven, ven, navznoter, navznoter) - hitro10x
10. vajaRefren: počep in izteg noge naprej (leva in desna izmenično) do konca pesmi20x
 Skupaj2 x 3 min