Vaje za gibljivost zgornjega dela telesa

Vaje za gibljivost zgornjega dela telesa

Kliknite in se pridružite Hani

 Vaje:

1. vajaStoje, glava gor in dol8-10 ponovitev
2. vajaStoje, glava v levo in desno, pogled preko rame8-10 ponovitev
3. vajaStoje, roke ob telesu, kroženje v ramenih nazaj8-10 ponovitev
4. vajaStoje, dlani na ramenih, izmenično kroženje v ramenih nazaj8-10 ponovitev
5. vajaStoje, predročenje, risanje krogov nazaj z levo in desno izmenično8-10 ponovitev
6. vajaStoje, potisk dlani naprej ("grba"), odročenje8-10 ponovitev
7. vajaStoje, rahlo pokrčena kolena, rahel predklon; "mačji in konjski hrbet"8-10 ponovitev
8. vajaStoje, rahlo pokrčena kolena, rahel predklon; izmenično risanje navideznih polkrogov z rokama, pogled za dlanjo8-10 ponovitev
9. vajaKleče na vseh štirih, risanje navideznih pokrogov od nasprotnega komolca proti stropu - desna stran8-10 ponovitev
 Kleče na vseh štirih, risanje navideznih pokrogov od nasprotnega komolca proti stropu - leva stran8-10 ponovitev
10. vajaKleče, nežen zamah z rokami navzgor in razteg zadnje nadlahtne mišice8-10 ponovitev
11. vajaKleče, nežen zamah z rokami navzgor in razteg zadnje nadlahtne mišice, odklon trupa8-10 ponovitev
12. vajaLeže na levem boku, kolena pokrčena, blazina pod glavo; zasuk trupa, dlan potuje po roki, preko telesa na tla8-10 ponovitev
13. vajaLeže na levem boku, kolena pokrčena, blazina pod glavo; risanje navideznaga kroga z zgornjo roko8-10 ponovitev
14. vajaLeže na desnem boku, kolena pokrčena, blazina pod glavo; zasuk trupa, dlan potuje po roki, preko telesa na tla8-10 ponovitev
15. vajaLeže na desnem boku, kolena pokrčena, blazina pod glavo; risanje navideznaga kroga z zgornjo roko8-10 ponovitev
16. vajaSed na petah, razteg trupa naprej8-10 ponovitev
17. vajaSed po turško, razteg vratnih mišic na stran (v levo in desno)8-10 ponovitev
18. vajaSproščanje leže na hrbtu, globoko in sproščeno dihanje8-10 ponovitev
 Skupni čas trajanja vaj:15-20 min