Vaje za gibljivost

Ogrevanje:

1. vaja

Ramena - sočasno kroženje nazaj z dlanmi na ramenih (+ korakanje na mestu)00:30
2. vajaRamena - izmenično kroženje nazaj z dlanmi na ramenih00:30
3. vajaKroženje z boki v levo in desno00:30
4. vajaStoja na eni nogi, kroženje s pokrčeno nogo navznoter, navzven - leva00:30
 Stoja na eni nogi, kroženje s pokrčeno nogo navznoter, navzven - desna00:30
5. vajaBočni poskoki00:30
6. vaja"Cik-cak" poskoki na mestu00:30
 Čas vadbe skupaj03:30

Test: Predklon, dotik tal

1. vajaLeže na hrbtu, objem kolen, dlani na kolenih, kroženje s koleni navzven
2. vajaLeže na hrbtu, objem kolen, dlani na kolenih, kroženje s koleni navznoter
3. vajaLeže na hrbtu, objem kolen, guganje v levo in desno
4. vajaLeže na hrbtu, objem kolen, dlani na kolenih, kroženje s koleni v levo, desno
5. vajaLeže na hrbtu kolena pokrčena, prenos kolen v levo in desno povezano
6. vajaLeže na hrbtu, kolena pokrčena, prenos kolen in izteg zgornje noge (risanje navideznih polkrogov); povezano
7. vajaLeže na hrbtu, ena noga pokrčena, izteg druge noge v zrak (brisača) - leva
 Leže na hrbtu, ena noga pokrčena, izteg druge noge v zrak (brisača) - desna
8. vajaLeže na hrbtu, izmeničen izteg noge s pomočjo brisače ("prestopanje v brisači")
9. vajaLeže na hrbtu, sočasen izteg noge s pomočjo brisače
10. vajaLeže na hrbtu, dlani nad gležnji, izmeničen izteg nog
11. vajaLeže na hrbtu, dlani nad gležnji, kolena široko, sočasen izteg nog
12. vajaSede, rahlo pokrčena kolena, dlani nad gležnji (možno brisača), izmeničen izteg nog (drsanje pet po parketu)
13. vajaSede, rahlo pokrčena kolena, dlani nad gležnji (lažja različica z brisačo), izmeničen izteg nog (drsanje pet po parketu)
14. vajaSede, rahlo pokrčena kolena, dlani nad gležnji (lažja različica z brisačo), sočasen izteg nog (drsanje pet po parketu)
15. vajaStoje, pokrčena kolena, dlani nad gležnji, izmeničen izteg noge
16. vajaStoje, pokrčena kolena, dlani nad gležnji, sočasen izteg nog

 

Vse vaje lahko še enkrat ponovite. Po končani vadbi ponovite test (predklon).