Vaje za stranske trebušne mišice

Vaje za stranske trebušne mišice

Kliknite in se pridružite Hani

Ogrevanje:

Glava gor in dol, nato levo in desno00:30
Stoja na eni nogi, kroženje nazaj z nasprotno ramo00:30
Izmenično kroženje z rokami nazaj ("hrbtno plavanje na suhem")00:30
Stoja na levi  nogi, kroženje s kolenom00:30
Stoja na desni  nogi, kroženje s kolenom00:30
Tek naprej in nazaj z bočnim premikanjem00:30
Tek na mestu00:30
Skupaj03:30

 

Vaje:

1. vajaDvig boka na stran (statično) - leva stran; dotik pete, kolena in ponovno pete01:00
2. vajaLeže na levem boku, sočasni dvig trupa in priteg kolen (lažje: dotik kolen; težje: dotik stopal)01:00
3. vajaSkleca na kolenih, priteg kolena proti komolcu (levo, desno)01:00
4. vajaLeže na hrbtu, povezan prenos pokrčenih ali iztegnjenih nog v levo in desno ("metronom")01:00
5. vajaLeže na hrbtu, povezan prenos pokrčenih ali iztegnjenih nog v levo in desno ("metronom")01:00
6. vajaLeže na desnem boku, sočasni dvig trupa in priteg kolen (lažje: dotik kolen; težje: dotik stopal)01:00
 Skupaj06:00
 Odmor01:00
 Ponovite še dvakrat ali trikrat. Lahko dodate še vaje iz kakšnih prejšnjih videov, ki jih najdete na www.lidl.si/vitalnica ali na YT kanalu.10 do 15 min