Vaje za trebušne mišice stoje

Vaje za trebušne mišice stoje

Kliknite in se pridružite Hani

Ogrevanje:

1. vajaStoje, dlani na ramenih, izmenično kroženje v ramenih nazaj00:30
2. vajaStoje, sočasen dvig na prste in kroženje z iztegnjenimi rokami nazaj00:30
3. vajaKroženje z boki v obe smeri00:30
4. vajaStoje na levi nogi, risanje navideznih krogov z desnim kolenom navzven00:30
5. vajaStoje na desni nogi, risanje navideznih krogov z levim kolenom navzven00:30
6. vajaStoje na levi nogi, zahah z desno nogo v levo in desno00:30
7. vajaStoje na desni nogi, zahah z levo nogo v levo in desno00:30
8. vajaStoje na levi nogi, zahah z desno nogo naprej in nazaj00:30
9. vajaStoje na desni nogi, zahah z levo nogo naprej in nazaj00:30
 Skupaj04:30

 

Vsako vajo delaš 45 sekund, nato 15 sekund počivaš (hodiš na mestu ali tečeš); brez odmora sledi naslednja vaja. Narediš vsaj 2, še bolje 3 "kroge".

 

1. vajaStoje; korakanje na mestu/ hoja po prostoru, vzročenje (dodaj knjige kot uteži)00:45
2. vajaStoje; dvig kolena bočno proti komolcu, dlani za glavo; leva  in desna stran izmenično00:45
3. vajaŠirok počep nizko, statično, vzročenje; odklon trupa v levo in desno izmenično, počasi in kontrolirano00:45
4. vajaStoja na eni nogi, vzročenje; izmeničen dvig pokrčene/iztegnjene noge visoko in sočasen dotik stopal in dlani00:45
5. vajaStoje, roke pokrčene vza glavo; izpadni korak vstran, odriv od noge,zasuk trupa, sočasen dvig kolena in dotik komolca00:45
 Stoje, roke pokrčene vza glavo; izpadni korak vstran, odriv od noge,zasuk trupa, sočasen dvig kolena in dotik komolca00:45
6. vajaTek/hoja na mestu/počitek po potrebi00:45
 Skupaj14-21 min