Vadba za vse generacije

Vaje za vse generacije

Kliknite in se pridružite Hani

Najbrž ste zdaj že ugotovili, da lahko tudi doma naredite prav super vadbo. Tokrat je Hana za vas pripravila nov program za celo telo s poudarkom na nogah, zadnjici in trebušnih (ogrevanje in vaje), ki je z majhnimi spremembami namenjen prav vsem. In za to vadbo potrebujete le udobna oblačila in stol! Ja, stol, prav ste prebrali! :) Namig: Bistveno bolj zabavno je, če zraven povabite še katerega od družinskih članov (psst, nad zadnjo vajo so še posebno navdušeni otroci ;)) #TokratZmoremoDoma

Ogrevanje:

1. vajaKroženje z iztegnjenimi rokami nazaj in korakanje na mestu00:30
2. vajaKroženje z rameni nazaj, roke ob telesu, lahkoten tek na mestu00:30
3. vajaZasuk trupa, roke prekrižane spredaj00:30
4. vajaZasuk trupa z zamahom iztegnjenih rok nazaj00:30
5. vajaZamah z levo nogo naprej in nazaj ob stolu00:30
6. vajaZamah z levo nogo v levo in desno ob stolu00:30
7. vajaZamah z desno nogo naprej in nazaj ob stolu00:30
8. vajaZamah z desno nogo v levo in desno ob stolu00:30
 Čas vadbe skupaj04:00

 

Vse šest naredite povezano, ena za drugo. Ko končate z zadnjo, naredite kratek premor in vse ponovite vsaj še enkrat, še bolje dvakrat.

Vadba:

1. vajaDvig na prste ob stolu00:30
2. vajaŠirok počep in dvig na prste00:30
3. vajaSed na stolu - statična drža iztegnjene noge vzporedno s tlemi2x 00:30
4. vajaPočep in odmik noge2x 00:30
5. vajaSed na stolu, noga iztegnjena, odmik noge v stran2x 00:30
6. vaja"Kdo bo prej?" 1 počep + en tek okoli stola, 2 počepa + tek okoli stola ... Nadaljujete do 10 počepov.cca 2 min +
 Odmor za požirek vode, priprava na naslednji krog:00:30
 Ponovimo še en krog06:00
 Čas vadbe skupaj13:30