Zaposlitev

1. Želim se zaposliti pri Lidlu Slovenija. Kje lahko pridobim ustrezne informacije?
Pokaži vsebino
Skrij vsebino

Na naši spletni strani kariera.lidl.si lahko pridobite veliko informacij o tem, kako je delati pri Lidlu Slovenija. Na tej strani boste našli tudi vsa trenutno prosta delovna mesta v prodaji, skladišču ter upravi.

 

2. Ali se lahko prijavim samoiniciativno?
Pokaži vsebino
Skrij vsebino

Seveda, preko naše spletne strani kariera.lidl.si lahko oddate tudi svojo iniciativno prijavo.

3. Ali podjetje Lidl Slovenija nudi delo tudi študentom?
Pokaži vsebino
Skrij vsebino

Vsa prosta študentska dela objavimo na naši spletni strani kariera.lidl.si ter na ustreznih spletnih straneh različnih študentskih servisov. Spomnimo pa tudi na naš atraktiven program dualnega študija, ki ponuja izredno privlačno pridobitev izobrazbe v mednarodnem okolju.

4. Kje najdem trenutno razpisana prosta delovna mesta?
Pokaži vsebino
Skrij vsebino

Vsa trenutno razpisana prosta delovna mesta najdete na naši spletni strani kariera.lidl.si.

5. Nisem še prejel(-a) potrdila o uspešno oddani vlogi. Kaj naj storim?
Pokaži vsebino
Skrij vsebino

Po uspešno opravljenem postopku oddaje vloge boste na vaš elektronski naslov prejeli potrdilo o uspešno oddani prijavi. V kolikor le-tega niste prejeli predlagamo, da skrbno preverite pretekle korake prijave in jih po potrebi ponovite. V primeru, da vam sistem ne javi nobene napake, se prosim obrnite na kadrovski oddelek na elektronski naslov kadri@lidl.si.

Trgovina

1. Kje je najbližja trgovina?
Pokaži vsebino
Skrij vsebino

Tukaj boste našli najbližje trgovine.

Lahko pa uporabite Lidlovo aplikacijo z dodatnimi storitvami (obvestila o akcijah, spletni katalog, aktualni oglasi in drugo).

Niste našli ustreznih informacij? Kliknite tukaj za osebno pomoč.

2. Kje najdem odpiralne čase ali posebne odpiralne čase (prazniki) trgovin?
Pokaži vsebino
Skrij vsebino

Tukaj boste našli odpiralne čase ali posebne odpiralne čase (prazniki) trgovin.

Lahko pa uporabite Lidlovo aplikacijo z dodatnimi storitvami (obvestila o akcijah, spletni katalog, aktualni oglasi in drugo).

Niste našli ustreznih informacij? Kliknite tukaj za osebno pomoč.

3. Kje najdem telefonsko številko trgovine?
Pokaži vsebino
Skrij vsebino

Naši zaposleni v poslovalnici so vam z veseljem na voljo na kraju samem. Za kakršna koli vprašanja pa je na voljo tudi brezplačna telefonska številka Lidlovega INFOFONA 080 70 60.

5. V katerih trgovinah je pekarna?
Pokaži vsebino
Skrij vsebino

Tukaj boste našli pregled najbližjih trgovin in vseh storitev (kot je pekarna), ki jih nudimo.

Lahko pa uporabite Lidlovo aplikacijo z dodatnimi informacijami (obvestila o akcijah, spletni katalog, aktualni oglasi in drugo).

Niste našli ustreznih informacij? Za dodatno pomoč kliknite tukaj .

6. Kje najdem trgovine v tujini?
Pokaži vsebino
Skrij vsebino

Tukaj najdete vse naše trgovine po Evropi.

Niste našli ustreznih informacij? Za dodatno pomoč kliknite tukaj.

7. Ali lahko blago naročim in ga nato pridem iskat?
Pokaži vsebino
Skrij vsebino

Kot vodilni diskontni trgovec vam nudimo preverjeno kakovost in sveže izdelke po najboljših cenah. Da smo lahko hkrati strankam prijazni in učinkoviti, ne omogočamo naročanja in priprave blaga za prevzem, zato vas prosimo za razumevanje.

8. Na kakšen način lahko v trgovini plačujem?
Pokaži vsebino
Skrij vsebino

Poleg plačila z gotovino imate možnost naslednjega negotovinskega plačevanja z naslenjimi karticami:

VISA V-Pay
VISA
BA
MAESTRO
MASTERCARD

Plačujete lahko tudi z darilnimi karticami. Tukaj lahko preverite svoje dobroimetje.

Niste našli ustreznih informacij? Za dodatno pomoč kliknite tukaj.

Izdelki

1. Z izdelkom, ki sem ga kupil, nisem zadovoljen oziroma je pokvarjen/polomljen. Kaj naj storim?
Pokaži vsebino
Skrij vsebino

Prosimo vas, da z računom obiščete vam najbližjo Lidlovo trgovino ali kontaktirate serviserja, ki je naveden v navodilih za uporabo. V kolikor niste zadovoljni z izdelkom Lidlove blagovne znamke, ga lahko ob predložitvi računa vrnete v katero koli našo trgovino in povrnili vam bomo celotno kupnino za vrnjen izdelek. Izjemo predstavljajo izdelki s časovno omejeno garancijo proizvajalca (npr. tehnični izdelki, električni aparati), kjer vam bomo z veseljem pomagali pri uveljavljanju vaših potrošniških pravic.

Nismo pomagali? Stopite v stik z nami

2. Ali lahko odslužene električne naprave oddam v trgovini?
Pokaži vsebino
Skrij vsebino

Da, ob nakupu novega aparata v naši trgovini lahko odsluženo električno in elektronsko opremo istega razreda pri nas tudi oddate. Prav tako lahko pri nas vedno (brez obveznosti nakupa) oddate odpadne baterije in sijalke.

3. Oblačilo ni prave velikosti. Kje najdem ustrezno velikost oblačila?
Pokaži vsebino
Skrij vsebino

S kalkulatorjem velikosti na spletni strani ob izdelkih (oblačila, obutev) boste na preprost način izračunali ustrezno velikost oblačila.

4. Nisem zadovoljen s prehrambnim izdelkom, ki sem ga kupil pri vas. Ga lahko vrnem?
Pokaži vsebino
Skrij vsebino

V kolikor niste zadovoljni s prehrambnim izdelkom Lidlove blagovne znamke, ga lahko ob predložitvi računa vrnete v katero koli našo trgovino in povrnili vam bomo celotno kupnino za vrnjen izdelek. 

Nismo pomagali? Stopite v stik z nami

6. Katera preverjanja kakovosti in trajnosti obstajajo za Lidlove izdelke?
Pokaži vsebino
Skrij vsebino

Odvisno od posameznega izdelka preverjamo naše izdelke in postopke skladno s standardi varnosti in kakovosti. Dodatne informacije.

Tukaj najdete certifikate in oznake, s katerimi so odlikovani naši izdelki. 

Imate dodatna vprašanja? Kliknite tukaj za osebno pomoč.

7. Kje najdem informacije o sestavinah izdelka?
Pokaži vsebino
Skrij vsebino

Sestavine so natisnjene na embalaži izdelka. Poleg tega najdete tukaj sestavine Lidlovih pralnih in čistilnih sredstev. 

8. Pri izdelku manjka del ali oprema. Kaj naj storim?
Pokaži vsebino
Skrij vsebino

Za nadomestne dele se prosimo obrnite na servisnega partnerja, ki je naveden v navodilih za uporabo vaše naprave.

Imate dodatna vprašanja?  Za dodatno pomoč kliknite tukaj.

9. Kje dobim navodila za uporabo mojega izdelka?
Pokaži vsebino
Skrij vsebino

Tukaj lahko prenesete navodila za uporabo izdelkov naših lastnih znamk.

Oglaševanje

1. Kaj trenutno oglašujete?
Pokaži vsebino
Skrij vsebino

Tukaj najdete našo najnovejšo ponudbo.
Prenesite si Lidlovo aplikacijo ali se naročite na naše e-novice, da ostanete na tekočem s ponudbami.

2. Kako pogosto spreminjate oglase?
Pokaži vsebino
Skrij vsebino

Z oglaševanjem informiramo o tekoči ponudbi. Vsak ponedeljek in četrtek vas v naših trgovinah čaka nova ponudba živilskih in neživilskih izdelkov.

Ponudbo občasno popestrimo tudi z različnimi tematsko obarvanimi ponudbami (Vitasia, Italiamo, grški teden, Retro,...). V času praznikov (velika noč, božič) za posebno vzdušje poskrbimo tudi s praznično obarvano ponudbo z našimi Deluxe izdelki.  

Prenesite si Lidlovo aplikacijo ali se naročite na naše e-novice in spremljajte najnovejšo ponudbo.

Ponudba se lahko območno razlikuje.

3. Ali so povsod v moji državi enake oglaševalske akcije?
Pokaži vsebino
Skrij vsebino

Zaradi različnih potreb se lahko ponudba območno razlikuje. Tukaj lahko vnesete poštno številko ali kraj in preverite ponudbo v vaši okolici.

Vnesite svojo poštno številko ali kraj v iskalnik poslovalnic in si oglejte ponudbo v vaši okolici ali pa si prenesite Lidlovo aplikacijo, s katero boste redno obveščeni o ponudbah.

4. Kaj naj storim, da bom (znova) prejemal(-a) reklamne letake?
Pokaži vsebino
Skrij vsebino

Reklamni letaki se delijo v območju trgovine. Če imate v zvezi s tem vprašanja, vam bomo z veseljem pomagali.

Trenutno ponudbo najdete tukaj.

Z Lidlovo aplikacijo pa ne vidite le redne ponudbe, temveč si lahko nastavite tudi nakupovalne sezname.

5. Ne želim več prejemati reklamnih letakov. Kaj naj storim?
Pokaži vsebino
Skrij vsebino

Reklamni letaki se delijo vsem gospodinjstvom, posameznih naslovov zato ne moremo izločiti. Na svojem nabiralniku lahko z nalepko označite, da ne želite prejemati reklamnih letakov.

6. Ali lahko izdelke iz promocijske ponudbe rezerviram?
Pokaži vsebino
Skrij vsebino

Izdelkov pred začetkom promocijske akcije ni mogoče rezervirati.

7. Kako izvem, v kateri trgovini je določeni promocijski izdelek še na voljo?
Pokaži vsebino
Skrij vsebino

Prosimo za razumevanje, da zaradi kratkoročne prodajne dinamike ne moremo dajati informacij o zalogah promocijskih izdelkov v posameznih trgovinah.

8. V času mojega nakupa je bil en izdelek že razprodan. Kaj naj storim?
Pokaži vsebino
Skrij vsebino

Prosimo za razumevanje, da zaradi kratkoročne prodajne dinamike ne moremo dajati informacij o zalogah promocijskih izdelkov v posameznih trgovinah. Z veseljem pa vam bodo pomagali tudi na Lidlovem Infofonu.

9. Kdaj boste določen promocijski izdelek znova oglaševali?
Pokaži vsebino
Skrij vsebino

V kolikor bomo določen promocijski izdelek ponovno uvrstili v ponudbo, boste o tem pravočasno obveščeni preko našega reklamnega kataloga, ponudbo pa lahko spremljate tudi v Lidlovi aplikaciji ali v spletnih novicah. Za dodatne informacije vas vabimo, da nas kontaktirate.

Sodelovanje s podjetjem Lidl

Varstvo podatkov