UEFA Europa League in UEFA Conference League
Lidlovo stalno partnerstvo z UEFA Europa League in UEFA Conference League, v okrivu katerega spodbuja ozaveščeno prehranjevanje in aktiven življenjski slog, ni le podpora vrhunskemu nogometu. Je predvsem ustvarjanje nepozabnih trenutkov, ki bogatijo življenja ljudi, povezujejo navijače in prinašajo veselje družinam po vseh Evropi. Lidl bo navijače na njihovi poti podpiral na vsakem koraku – s televizijskimi oglasi, prisotnostjo na stadionih ter z različnimi promocijskimi dejavnostmi. Lidl vedno stoji ob strani - tako pri zagotavljanju sveže in kakovostne hrane po dostopnih cenah kot pri približevanju največjih nogometnih turnirjem širši javnosti.

Lidlova otroška ekipa
Posebna doživetja, ustvarjena v sodelovanju z UEFA Europa League in UEFA Conference League, ponujajo najmlajšim priložnost, da stopijo v središče dogajanja. Otroci, stari od šest do deset let, bodo lahko postali uradni spremljevalci ekip in s tem doživeli čaroben trenutek – vstop na igrišče ob boku nogometnih zvezdnikov.

Nagradne igre
Za svoje kupce in zaposlene Lidl pripravlja nepozabna doživetja tekem z nagradnimi igrami in žrebanji za vstopnice. Tako partnerstvo prinaša dodatno vrednost, saj nogomet približuje ljudem ter omogoča, da navijači šport občutijo še bolj pristno.

Lidlov "Sveži izbori"
Rubrika »Sveži izbori« vsak teden izpostavi najlepše trenutke, izjemne igralce in najbolj razburljive tekme. Vsebina je dostopna na uradnih kanalih UEFA in še tesneje povezuje navijače z igro, ki jo imajo radi.
Nepozabno partnerstvo
Kot uradni partner UEFA Europa League in UEFA Conference League v sezoni 2024/25 je Lidl številnim navijačem približal nogometno doživetje: izžrebanih je bilo 4.685 vstopnic, več kot 7.500 otrok je sodelovalo v Lidlovi otroški ekipi in razdeljenih je bilo na tisoče porcij svežega sadja.