The browser is not supported
To display the website correctly, please use one of the following browsers.CautionPlease update your browser, if you proceed with this browser, your shopping experience might not be successful!

    UEFA Evropska liga in UEFA Konferenčna liga

    Lidlovo stalno partnerstvo z UEFA Evropsko ligo in UEFA Konferenčno ligo, v okrivu katerega spodbuja ozaveščeno prehranjevanje in aktiven življenjski slog, ni le podpora vrhunskemu nogometu. Je predvsem ustvarjanje nepozabnih trenutkov, ki bogatijo življenja ljudi, povezujejo navijače in prinašajo veselje družinam po vseh Evropi. Lidl bo navijače na njihovi poti podpiral na vsakem koraku – s televizijskimi oglasi, prisotnostjo na stadionih ter z različnimi promocijskimi dejavnostmi. Lidl vedno stoji ob strani - tako pri zagotavljanju sveže in kakovostne hrane po dostopnih cenah kot pri približevanju največjih nogometnih turnirjem širši javnosti.

    Mlad fant v rumeni in modri nogometni majici drži roko odrasle osebe.


    Lidlova otroška ekipa

    Posebna doživetja, ustvarjena v sodelovanju z UEFA Evropsko ligo in UEFA Konferenčno ligo, ponujajo najmlajšim priložnost, da stopijo v središče dogajanja. Otroci, stari od šest do deset let, bodo lahko postali uradni spremljevalci ekip in s tem doživeli čaroben trenutek – vstop na igrišče ob boku nogometnih zvezdnikov.

    Oče in sin uživata sadje v posodi med športnim dogodkom.


    Nagradne igre

    Za svoje kupce in zaposlene Lidl pripravlja nepozabna doživetja tekem z nagradnimi igrami in žrebanji za vstopnice. Tako partnerstvo prinaša dodatno vrednost, saj nogomet približuje ljudem ter omogoča, da navijači šport občutijo še bolj pristno.

    Nogometaši v rdeče-belih dresih z napisom „FRESH PICKS“ in logotipom Lidl.


    Lidlov "Sveži izbori"

    Rubrika »Sveži izbori« vsak teden izpostavi najlepše trenutke, izjemne igralce in najbolj razburljive tekme. Vsebina je dostopna na uradnih kanalih UEFA in še tesneje povezuje navijače z igro, ki jo imajo radi.

    Nepozabno partnerstvo

    Kot uradni partner UEFA Evropske lige in UEFA Konferenčne lige v sezoni 2024/25 je Lidl številnim navijačem približal nogometno doživetje: izžrebanih je bilo 4.685 vstopnic, več kot 7.500 otrok je sodelovalo v Lidlovi otroški ekipi in razdeljenih je bilo na tisoče porcij svežega sadja.

    • Nogometaši in otroci hodijo po igrišču polnega stadiona.
    • Dva nogometaša v opremi Adidas in Nike se borita za žogo na igrišču.
    • Nogometaši v rdečih dresih in črnih kratkih hlačah hodijo po igrišču z otroki, oblečenimi v športna oblačila.
    • Dve nasmejani ženski v predpasnikih Lidl ponujata sadje na nabodalih na dogodku UEFA Europa League.
    • Lidl instalacija na temo sadja in zelenjave, z igrami in dejavnostmi, na mestnem trgu.
    • Deklica komunicira z velikim zaslonom na dotik, ki prikazuje sadje in logotip Lidl.
    • Dva nogometaša se borita za žogo na igrišču, eden v belo-zelenem, drugi v modrem z masko.
    • Nogometaš v belem dresu s številko 37 brca žogo v gol.