Razpis za peto sezono Lidlove Lojtr'ce domačih je odprt!

Imate nekaj inovativnega? Nekaj odličnega in butičnega? Mogoče bio čaj, naravno kozmetiko, nakit ali copate? Prijavite lahko katerikoli izdelek in morda bo prav vaš kmalu na Lidlovih policah po vsej Sloveniji. K prijavi vabimo vse, ki s srcem ustvarjate butične slovenske izdelke. Take, ki negujejo našo tradicijo, ki spoštujejo lokalne sestavine in pripovedujejo vašo kreativno zgodbo.

Lojtr'ca - prijave 2020

*Izjema: prijave hlajenih izdelkov z zelo kratkim rokom trajanja zbiramo izključno med 28. 9. in 5. 10. 2020.

Gasper

Gašperjeva navodila za prijavo

Prisluhnite navodilom Gašperja Berganta in se prijavite na naš razpis Lojtr'ca domačih! Predstavite svoj butični izdelek tudi našim kupcem ali pa na prijavo spomnite vaše prijatelje, ki doma z ljubeznijo ustvarjajo čudovite lokalne izdelke ali okusne jedi.

Oglejte si video

Butično je odlično!

Izdelke z Lidlove Lojtr'ce domačih podpisuje skupna lastnost: butičnost. Ustvarjeni so skrbno, z veliko ljubezni in pozornosti, proizvodnja teče praviloma v manjših količinah in z vrhunsko kakovostjo. Če je tudi vaš izdelek tak, ne odlašajte in izkoristite priložnost, da se ob naši pomoči predstavite domači javnosti.

Lojtr'ca - kaj pridobite

Dobrodošli vsi butični izdelki, ki spoštujejo tradicijo in domače okolje, so kakovostni in manjše butične proizvodnje. Še posebej spodbujamo prijavo izdelkov, ki sledijo trajnostnim praksam. V kolikor ima vaš izdelek trajnostno oziroma družbeno odgovorno noto je dobrodošlo, da to zabeležite v prijavnici. Trajnostna oziroma družbeno odgovorna nota predstavlja konkurenčno prednost pri ocenjevanju in izbiri izdelkov, pri čemer je pogoj, da je jasno dokazljiva.

Kot nas učijo štiri uspešne sezone, v katerih se je na naših policah predstavilo več kot 250 vrhunskih slovenskih butičnih izdelkov, je Lidlova Lojtr'ca domačih odlična odskočna deska za vseslovensko prepoznavnost in tudi inspiracijo za kreativno ustvarjanje ter nadaljnji razvoj. Potreben je le pogum, pravijo naši dobavitelji Lojtr'ce domačih preteklih sezon, vse ostalo steče kot po maslu.

Odprta kuhinja

SPOZNAJTE DOSEDANJE DOBAVITELJE LOJTR'CE DOMAČIH

Lojtr'ca domačih - video 1

Izkušnje Tine Avguštin

»Izkušnje z Lidlom so bile zelo dobre, zato ker dejansko prisluhnejo – povejo, kako začeti, vedo, da si majhen, vedo, da si butičen. Lidl omogoča, da sodeluješ z vsemi, tudi z ostalimi trgovinami, in prodajaš tudi na svoji spletni strani. V bistvu je res odskočna deska, ker ti dejansko pomagajo. Meni so zelo,« pravi Tina Avguštin, ki je na Lojtr'co domačih postavila glineno kremo za obraz Clay Ritual.

Oglejte si video
Lojtr'ca domačih - video 2

Izkušnje Tine in Špele Jež

»Lidlova Lojtr'ca domačih nama je omogočila zelo veliko prepoznavnost v Sloveniji in stranke so dobile večje zaupanje v najino podjetje,« pravita sestri Jež, ki sta na Lojtr'co domačih postavili mueslije polnih oreščkov zMüesli.

Oglejte si video
Lojtr'ca domačih - video 3

Izkušnje Petra Marna

»Prvo sem se malo bal, kako bo vse skupaj potekalo, ker je Lidl le večje podjetje. Ves strah je izginil, saj so bili v Lidlu Slovenija pripravljeni sodelovati pri vse vprašanjih - na vse sem dobil odgovore. Takoj sem vedel, da je Lojtr'ca tisto pravo,« pravi Peter Marn, ki je na Lojtr'co domačih postavil naravne jogurte kmetije Marn.

Oglejte si video
Lojtr'ca domačih - video 4

Izkušnje Matica Vizjaka

»Potem, ko pa enkrat prideš v Lidl in je to malo večji korak naprej, potem te tudi stranke začnejo malo drugače gledati. Takrat si stopil korak višje,« pravi Matic Vizjak, ki je na Lojtr'co domačih Chilli postavil omake kmetije Vizjak.

Oglejte si video

Mnogi naši butični dobavitelji z Lojtr'ce domačih so nam zaupali, da je odločitev, prijaviti se na Lojtr'co domačih, najtežja. Strah, nesigurnost, dvomi ipd. izvirajo iz pomisleka sodelovanja z velikim trgovcem. No, izkušnje vsakega od njih potrjujejo, da je bila odločitev prava, še posebej zato, ker se ekipa Lidlove Lojtr'ce domačih izbranim dobaviteljem v fazi priprav resnično posveti in ponudi pomoč pri dokončni pripravi izdelka za predstavitev na prodajnih policah. Ogromno informacij na kaj vse morate biti pozorni kot dobavitelj, prejmete na akademiji Lidlove Lojtr'ce domačih, ki jo organiziramo tekom procesa priprav. Dotaknemo se tako zakonodaje in pravili na področju analiz, priprave deklaracij in dostave, kot tudi marketinga in korporativnega komuniciranja.

O LOJTR'CI DOMAČIH

Kako poteka Lidlova Lojtr'ca domačih

Lidlova Lojtr'ca je nastala z željo in vizijo pomagati slovenskemu malogospodarstvu, butičnim podjetnikom, ki so v razvoj svojega izdelka vložili mnogo energije, ljubezni, spoštovanja do slovenske kulture in tradicije. In zdaj, na poti do prepoznavnosti, potrebujejo pomoč in zagon.

V Lidlu Slovenije verjamemo, da smo s svojimi trgovinami po celotni Sloveniji ter prakso akcijskih predstavitev izjemnih produktov izven redne prodaje odličen partner vsem, ki potrebujejo omenjeno pomoč. Lojtr'ca domačih živi in diha za male podjetnike, naša ekipa pa se po izboru novih dobaviteljev vsakemu posveti tako s prodajnega kot marketinškega vidika ter skupaj izdelek po potrebi izpopolni za predstavitev na Lidlovih prodajnih policah.

Na Lojtr'ci domačih smo v štirih sezonah predstavili lepo število izdelkov, pravzaprav zelo veliko število izdelkov, ki bogatijo našo ponudbo ter tudi nam vnašajo novo energijo in spodbudo za nadaljnje delo.

Kaj vse vam je Lojtr'ca domačih ponudila v štirih letih?