#tokratzmorem

Vsako leto si zastavimo obilo ciljev. Več časa za družino, prijatelje, tudi zase.

Želimo si bolj zdrave, uravnotežene prehrane, več izletov in športnih aktivnosti, dovolj spanja in na sploh bolj kakovostnega načina življenja.

A vsi ti cilji prej ali slej padejo v vodo, ker niso usklajeni z našimi zmožnostmi.

Vsak začetek je težak. A tokrat bo drugače.

 

Naložite si brezplačno e-knjigo

Izpolnite obrazec in si na svojo napravo naložite personalizirano e-knjigo, ki vam bo pomagala pri prvih korakih.

V osebnem priročniku za vitalno in aktivno življenje boste prejeli:

  • vam prilagojene napotke za aktiven začetek,
  • načrt za domači hladilnik,
  • nasvete, kako si postavite realne in dosegljive cilje,
  • intervju s Hano Verdev.
Kliknite in začnite

Napotki za varno smučanje

Kako preverite, ali so smučarski čevlji in nogavice vašemu otroku prav?

Še pred odhodom na smučišče preverite, če so smučarski čevlji vašemu otroku še prav. Tako boste imeli dovolj časa, da kupite nove ali pa si sposodite večje. Tudi nogavičke igrajo pomembno vlogo pri udobju in morajo biti ravno prave velikosti. Poglejte tudi, kako sta Nina in Maj Hani pomagala našteti celoten seznam opreme, ki jo potrebujete za prave užitke na snegu.

Kako vašega otroka ustrezno obleči za smučanje?

Najbolje je, da otroke oblečete po sistemu ''čebule''. To pomeni, da jim pod bundo oblečete več slojev - začnete s smučarskim perilom in če je malo bolj hladno, dodate čez še kakšno jopico. Važno je, da se prilagajate vremenskim razmeram.

Kako pravilno namestiti smučarsko čelado in očala

Nina in Maj že komaj čakata, da se zapodita po belih strminah. Ampak ali sta pripravljena in pravilno oblečena? V videu preverite, kaj jima je Hana svetovala in kako ju je pripravila na varno smučanje.

Aktualni prispevki

Vitalni poletni izziv: počep na eni nogi

Si na plaži slučajno videl koga, ki dela počepe na eni nogi?
Ne?
Pa veš, zakaj ne?
Ker je kar precej težko.

Ampak začnimo lepo od začetka. Počep na eni nogi zahteva zanimivo kombinacijo moči (noge, trebušne mišice) in gibljivosti. Prav zaradi tega sem pripravila odličen štiritedenski program, ki je sestavljen tako, da zajema vse vaje, ki so nujne za tvoj napredek.

Pridruži se izzivu

Skok v poletje s Hano: »Hočem trebušne! Takoj!«

Najbrž veš, da pred in med poletjem v fitnesu (in tudi doma pred hladilnikom) vlada pravi kaos, ne samo kaos, tudi zmeda in panika, ampak ne zaradi dopusta, lepega vremena in morja. Razlog je še hujši, imenuje pa se hujšanje.

Pridruži se izzivu