Uveljavljanje reklamacije za izdelke z garancijo
Si kupil izdelek z garancijo, ki več ne deluje brezhibno? Obveščamo te, da je reklamacijo možno uveljavljati neposredno iz svojega doma.
Pri izdelkih za katere želiš popravilo in so v garanciji ter vse izdelke v garanciji v vrednosti več kot 30 €, ki ne delujejo, kontaktiraj našo službo za pomoč kupcem – Infofon – na telefonski številki: 01 888 92 72, preko e-pošte ali preko obrazca tukaj.
Sodelavci Infofona te bodo usmerili glede tvojega reklamacijskega postopka. S servisnim partnerjem se boste nato dogovorili glede nadaljnjih postopkov reševanja vaše reklamacije.
Za uveljavljanje garancije potrebujete originalni račun.
Za izdelke v vrednosti do 30 € ti vrnemo kupnino.
Če je izdelek v garanciji proizvajalca ter ne deluje oz. je pokvarjen in je vrednost izdelka do 30 €, ga lahko prineseš v trgovino in ti bomo vrnili kupnino na Lidlovo vrednostno kartico ali gotovino.
Kontaktiraj Infofon in uredi popravilo hitro, enostavno in brez poti v trgovino.