The browser is not supported
To display the website correctly, please use one of the following browsers.CautionPlease update your browser, if you proceed with this browser, your shopping experience might not be successful!
    Banner

    Reklamacije za izdelke z garancijo

    Uveljavljanje reklamacije za izdelke z garancijo

    Si kupil izdelek z garancijo, ki več ne deluje brezhibno? Obveščamo te, da je reklamacijo možno uveljavljati neposredno iz svojega doma.


    Pri izdelkih za katere želiš popravilo in so v garanciji ter vse izdelke v garanciji v vrednosti več kot 30 €, ki ne delujejo, kontaktiraj našo službo za pomoč kupcem – Infofon – na telefonski številki: 01 888 92 72, preko e-pošte ali preko obrazca tukaj.


    Sodelavci Infofona te bodo usmerili glede tvojega reklamacijskega postopka. S servisnim partnerjem se boste nato dogovorili glede nadaljnjih postopkov reševanja vaše reklamacije.

    Za uveljavljanje garancije potrebujete originalni račun.


    Za izdelke v vrednosti do 30 € ti vrnemo kupnino.


    Če je izdelek v garanciji proizvajalca ter ne deluje oz. je pokvarjen in je vrednost izdelka do 30 €, ga lahko prineseš v trgovino in ti bomo vrnili kupnino na Lidlovo vrednostno kartico ali gotovino.


    Kontaktiraj Infofon in uredi popravilo hitro, enostavno in brez poti v trgovino.