ZIMSKE AKTIVNOSTI ZA CELO DRUŽINO

 

 

Nemalokrat slišim, da so starši, odkar se jim je pridružil dojenček, na svoje aktivnosti povsem pozabili in so dali v ospredje samo tiste, ki jih lahko z otrokom počno skupaj. Saj ne rečem, sprehodi so odlična oblika rekreacije in imajo nešteto pozitivnih učinkov tako na naše telo, kot tudi na našo glavo, pa vendar je dobro (sploh če ste bili tega vajeni prej), da vsake toliko v svoje tedne vnesete tudi nekaj »zaresne« rekreacije, v katerikoli obliki – plavanje, kolo, tek, tek na smučeh, vadbe doma,… Vse te aktivnosti časovno niso zares potratne in jih predvsem mamice lahko izvajate brez skrbi, da bi vas vaš dojenček preveč pogrešal.

Še boljše pa je, če se na neko destinacijo odpravite skupaj, očiju vprezite voziček ali nosilko, mamico pa za dobro uro razbremenite skrbi in zagotovite, da bo tisti čas pred samostalnikom »mama« dodala še pridevnik »aktivna«. Pri nas je to redna praksa in v vlogu vam tokrat pokažemo kako izgleda dan na terenu, ko se mami odpravi na tekaške smuči, oči pa se z dojenčkom sprehodi do iste destinacije.

 

ZAKAJ JE DODATNA VADBA POMEMBNA?

 

Sprehod je odlična oblika rekreacije, ki ima nešteto pozitivnih učinkov tako na naše telo, kot tudi na našo glavo. Če smo nenaspani, utrujeni in iščemo zgolj nekaj, kar nas bo napolnilo s kisikom, je sprehod super izbira. Vendar pa to za našo kvalitetno dolgoživost ni dovolj. Vemo, da se nam že po 30-em letu spremeni nivo hormonov, ki skrbijo za ohranjanje mišične mase in zato slednjo z vsakim letom hitreje izgubimo. To pa seveda ni okej, saj so mišice naš glavni pogon za kvalitetno gibanje in za staranje brez omejitev ter bolečin. Zato je pomembno, da se vsaj 3x tedensko poslužujemo oblike vadbe, ki je bolj intenzivna in v katero vključimo celotno telo.

KAKO PREKINITI ZIMSKO »HIBERNACIJO«?

 

Poleti nas vreme in prijetne temperature kar kličejo v naravo, med tem ko pozimi marsikdo v mrazu in snegu vidi dodatne izzive. Veliko ljudi ima tudi rado smučanje in bordanje, vendar pa so to športi, ki nam največkrat vzamejo cel dan, kar pa z majhnim dojenčkom ni izvedljivo. Sama sem našla rešitev v športih, ki jih lahko izvajam tudi med štirimi stenami, obenem pa z njimi ohranjam svoje mišice pri življenju.

Dneve nemalokrat začnem s kratko vadbo (link: vadba za prekrvavitev) in s tem si zagotovim kvaliteten nivo energije za cel dan, ki sledi. V kolikor to nadgradim še s kakšno vadbo, kot je na primer plavanje, kolesarjenje na trenažerju ali pa celo tek na smučeh, pa je moja sreča popolna. S temi vadbami svoj srček pošljem v rdeče številke in po njih sem preplavljena s pozitivnimi hormoni, kar je super za harmonijo celotne družine!

Če vas to ne prepriča pa naj vam ponudim še nekaj destinacij, na katerih se lahko kvalitetno predihata, razmigata in zabavata oba starša. V mislih sem imela predvsem destinacije, kjer gre lahko en starš na tekaške smuči, drug pa se odpravi na sprehod ali na sankališče.

  • Rogla: V prejšnjem vlogu smo se odpravili na Lovrenška jezera in ugotovili, da tudi športni center na Rogli ponuja izjemno lepo urejene proge za tek na smučeh. Naš predlog je torej preprost – en starš na tekaške, drug pa z otrokom v nosilki ali nahrbtniku, na pohod do Lovrenških jezer (link do vloga).
  • Jezersko: Občutek imam, da na to dolino velikokrat pozabimo in vedno, ko se nanjo spomnimo doživimo tisti »saj res!« moment. Tudi Jezersko se ponaša s fantastičnimi progami za tek na smučeh, ponuja pa tudi urejeno sankališče, kar seveda kar kliče po tem, da se zraven spakirajo tudi sanke.
  • Pokljuka: Ta planota je sigurno sinonim za tek na smučeh, ki je v zimskem času tudi super izhodišče za pohodnike. Če vprašate našo družino, bi zagotovo izbrali pot do Uskovnice, ki je lepo uhojena in predvsem ne preveč zahtevna.