Skupina Lidl, katere del je tudi Lidl Slovenija, postaja partner največjega evropskega nogometnega turnirja. Poleg zaključnega turnirja evropskega prvenstva v nogometu UEFA EURO 2024, ki bo potekalo med 14. junijem in 14. julijem v Nemčiji, bo Lidl podprl tudi evropske kvalifikacije za uvrstitev na prvenstvo.
Tudi s tem partnerstvom želimo v Lidlu poudariti tudi pomen uživanja svežega sadja in zelenjave ter športa in gibanja kot temelje aktivnega življenjskega sloga, zato načrtno razvijamo in izboljšujemo svojo ponudbo uravnotežene prehrane, saj želimo tako svojim kupcem olajšati zavestno izbiro uravnoteženih in trajnostno proizvedenih izdelkov.
Guy-Laurent Epstein, direktor marketinga pri UEFI, je ob sklenitvi partnerstva povedal: »UEFA s ponosom pozdravlja podjetje Lidl kot partnerja evropskih kvalifikacij in zaključnega turnirja UEFA EURO 2024. Lidlova prisotnost po vsej Evropi bo izjemno pripomogla k promociji tega velikega dogodka, za katerega verjamemo, da bo še eno nepozabno tekmovanje. Veselimo se tudi skupnega spodbujanja zdravja in dobrega počutja, ki jih prepoznavata tako Lidl kot UEFA.«