Lidl Slovenija | Preprosto več za vas
The browser is not supported
To display the website correctly, please use one of the following browsers.CautionPlease update your browser, if you proceed with this browser, your shopping experience might not be successful!

Informacije o varstvu podatkov za račun Moj Lidl


Datum: Avgust 2023


Različica: 1.5.1


Račun Moj Lidl je storitev (v nadaljnjem besedilu: »račun Moj Lidl« ali »storitev«) skupine podjetij Lidl (v nadaljnjem besedilu: » skupina podjetij« ), ki jo upravlja Lidl Stiftung & Co. KG, Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm (»Lidl Stiftung«, »mi«, »nas«). Račun Moj Lidl, ki je zaščiten z geslom, vam omogoča ogled vaših podatkov in dostop do njih ter njihovo upravljanje in urejanje na osrednjem mestu (v nadaljnjem besedilu: »portal«). Ponuja vam tudi enotno storitev prijave (v nadaljnjem besedilu: »SSO«), s katero lahko z enkratno registracijo uporabljate različne digitalne ponudbe skupine podjetij.


Lidl Stiftung kot odgovorna oseba obdeluje podatke, potrebne za storitev, če za izvajanje storitve zbira, združuje, ocenjuje in posreduje podatke drugim podjetjem skupine Lidl.


Seznam vsebuje samo ustrezna in sedanja podjetja Lidl. V prihodnosti se lahko na ta seznam dodajo tudi druga podjetja, če prejme SB Lidl KG neposredno ali posredno v lasti delež v zadevnem podjetju in ta podjetja sodelujejo pri storitvi. Ta prenos podatkov je omejen na okoliščine, v katerih zadevno podjetje Lidl zahteva vaše podatke, da lahko ponudi zadevno ciljno storitev, ali nas podpira kot ponudnik storitev v okviru računa Moj Lidl (podrobnosti so na voljo v nadaljevanju).


Te informacije o varstvu podatkov se uporabljajo za dejavnosti obdelave, ki jih izvaja Lidl Stiftung kot upravljavec podatkov. Za poizvedbe v zvezi z varstvom podatkov in uveljavljanje svojih pravic posameznika, na katerega se osebni podatki nanašajo, se obrnite na nas, na primer na: varstvopodatkov@lidl.si. Pooblaščena oseba za varstvo podatkov Lidl Stiftung je dosegljiva na navedenem poštnem naslovu.


SSO vam omogoča, da po enkratni registraciji v spletno storitev skupine podjetij (npr. spletne trgovine, storitve Click and Collect, aplikacije itd., v nadaljnjem besedilu: »ciljna storitev«) uporabite to ciljno storitev z istim uporabniškim imenom in geslom, če je SSO vključen v zadevno ciljno storitev.


Portal vam omogoča ogled vaših podatkov, prikazanih v vašem računu Moj Lidl, dostop do njih ter njihovo upravljanje in urejanje na enem osrednjem mestu, če je portal vključen v zadevno ciljno storitev. V razdelku 1 opisani glavni podatki in informacije o strankah (O meni, Družinski klub, zgodovina plačil) so prikazani v MyLidl računu.


1 Katere osebne podatke zbiramo?

Registracija za račun Moj Lidl

Če se registrirate v ciljni storitvi, ne da bi se prej registrirali v drugi ciljni storitvi in tako prvič vzpostavili račun Moj Lidl, vas prosimo, da nam v okviru postopka registracije posredujete vsaj svoj e-poštni naslov in geslo. Odvisno od ciljne storitve se zbirajo tudi drugi podatki o strankah: ime, priimek, datum rojstva, številka mobilnega telefona in priljubljena trgovina Lidl. Po želji lahko navedete pozdrav/nagovor, spol in naslov (ulica, hišna številka, poštna številka, mesto in država). V informacijah o varstvu podatkov za zadevno ciljno storitev lahko ugotovite, katere podatke, ki jih zbiramo, zlasti posredujemo zadevni ciljni storitvi. Ko se registrirate v novo ciljno storitev z obstoječim računom Moj Lidl, vas bomo zaprosili le za zgoraj navedene osnovne podatke o stranki, ki jih še niste navedli in so potrebni za uporabo te ciljne storitve.


Zbiramo tudi podatke, kot so: vaš naslov IP, premiki miške, trajanje vašega obiska na spletni strani za registracijo računa Moj Lidl, spletni identifikatorji, kot so ID naprave, podrobnosti o brskalniku, tj. ime in različica brskalnika, ime in različica operacijskega sistema naprave, na kateri je brskalnik nameščen, in podatki o omrežni lokaciji vaše naprave ob prijavi.


Poleg tega shranjujemo in obdelujemo določene podatke v tako imenovanih dnevniških datotekah, če ste obiskali stran za registracijo. Dnevniška datoteka zlasti zagotavlja informacije o datumu in času poskusa registracije/prijave ter o tem, ali je bil poskus uspešen, o e-poštnem naslovu, ki ste ga navedli, in naslovu IP.


Uporaba funkcije O meni

Če na portalu v razdelek »O meni« prostovoljno vnesete določene podatke o svojih okoliščinah in interesih ter datum rojstva svojega otroka, bomo tudi te podatke shranili in vam omogočili pregled nad njimi.


Zgodovina plačil

Poleg zgoraj navedenih podatkov lahko od ciljne storitve, ki jo uporabljate, prejemamo tudi informacije o tam shranjenih načinih plačila ter zgodovini vaših nakupov in naročil. Te podatke vam prikažemo na portalu. V informacijah o varstvu podatkov za zadevno ciljno storitev lahko ugotovite, katere ciljne storitve prenašajo zgodovino plačil na račun Moj Lidl.


Analiza vedenja uporabnikov/piškotki

Lidl Stiftung & Co. KG, Stiftbergstraße 1, 74167 Neckarsulm, Nemčija, je upravljavec podatkov v zvezi z uporabo piškotkov in drugih podobnih tehnologij za obdelavo podatkov o uporabi na spletni strani Moj Lidl accounts.lidl.com ter v portalu.


Ko se piškotki in podobne tehnologije uporabljajo za obdelavo podatkov o uporabi (zlasti o lokalnem shranjevanju), se datoteke shranijo lokalno na vaši končni napravi (prenosni računalnik, tablični računalnik, pametni telefon ali podobno), ko uporabljate naše storitve. Te datoteke ne povzročajo škode vaši končni napravi in ne vsebujejo virusov, trojanskih konjev ali druge zlonamerne programske opreme. V njih so shranjeni podatki v zvezi s končnimi napravami, ki jih uporabljate, in dejanji, ki jih opravite pri njihovi uporabi. Vendar to ne pomeni, da pridobivamo neposredno informacije o vaši identiteti. Piškotki pošiljajo različne informacije, na primer naslov IP vaše končne naprave, na spletni strežnik.


Tukaj lahko najdete pregled piškotkov, ki se uporabljajo, skupaj z ustreznimi nameni obdelave, obdobji shranjevanja in vsemi vključenimi tretjimi strankami – ponudniki. (brez piškotkov za prikladnost in tržne namene, ki so tudi navedeni tam).


Služba za pomoč strankam

Ko se obrnete na službo Lidl za pomoč strankam, lahko ta dostopa do podatkov iz vašega računa Moj Lidl, da vam čim bolj učinkovito pomaga.


2 Za katere namene in na kakšni pravni podlagi obdelujemo vaše osebne podatke?

Namen registracije, prijave in upravljanja računa

Vaše osebne podatke iz računa Moj Lidl obdelujemo, da bi vam zagotovili čim udobnejšo uporabniško izkušnjo in omogočili, da vam ni treba ponovno vnašati osebnih podatkov za uporabo storitve.


Odslej se lahko vaš račun Moj Lidl uporablja za vse povezane ciljne storitve in brez potrebe po ločeni, popolni registraciji ali ponovnem vnosu podrobnih uporabniških podatkov vsakokrat posebej, kot je določeno in dogovorjeno v pogojih uporabe.

Pravna podlaga za obdelavo podatkov je člen 6(1)(b) Splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR), kar pomeni, da nam podatke posredujete na podlagi pogodbenega razmerja med vami in nami.

To velja tudi za vse dodatne osebne podatke, ki jih prejmemo od ciljnih storitev v zvezi z uporabo vašega računa Moj Lidl.


Če v razdelku »O meni« prostovoljno shranite določene informacije o svojih okoliščinah in interesih, bomo tudi te podatke prikazali, da jih pregledate v svojem računu Moj Lidl, kot je določeno v pogojih uporabe. Tako je pravna podlaga tudi člen 6(1)(b) GDPR.


Namen varovanja vašega profila kupca

V okviru registracije in/ali prijave uporabljamo Google reCaptcha, storitev, ki jo zagotavlja Google. Naš zakoniti interes tukaj je zaščita vaših podatkov in naših sistemov. V tem okviru se uporablja analiza različnih informacij, da se ugotovi, ali vnos podatkov opravi človek ali avtomatiziran program. Ta analiza se začne samodejno, takoj ko odprete spletno stran za registracijo računa Moj Lidl. Google reCaptcha za analizo ocenjuje različne informacije (npr. naslov IP, čas, ki ste ga prebili na strani, ali premike miške, ki jih je opravil uporabnik). Pridobljene informacije se prenesejo na Googlov strežnik v ZDA in tam obdelajo. Zbiranje in analiza nam ali Googlu ne omogočata, da bi vas identificirali. Google zlasti ne bo združeval informacij z vašimi osebnimi podatki. Več informacij o storitvi Google reCaptcha je na voljo na spletnem naslovu https://policies.google.com/privacy?hl=sl ali https://policies.google.com/privacy?hl=sl. Pravna podlaga za to je člen 6(1)(f) GDPR.


Namen obdelave vaših tehničnih uporabniških podatkov za preprečevanje zlorab

Vaš naslov IP ter zgoraj navedene spletne identifikatorje, dnevniške datoteke in vašo omrežno lokacijo uporabljamo za preprečevanje zlorab ter preprečevanje in odkrivanje vseh kršitev varnosti in drugih prepovedanih ali nezakonitih dejavnosti. Če se na primer prijavite z nove/neznane naprave, vas lahko obvestimo o takem poskusu prijave. Obdelava teh podatkov temelji na našem zakonitem interesu za spremljanje in izboljšanje informacijske varnosti za naše storitve (člen 6(1)(f) GDPR).


Namen pregleda in upravljanja podatkov na portalu

SSO vam zagotavlja identiteto na več portalih, ki jo prepoznajo in preverijo povezane ciljne storitve. Na ta način si lahko vaše osnovne podatke in informacije iz funkcij »O meni«, navedenih v razdelku 1, ogledate tudi iz povezanih ciljnih storitev na portalu in jih lahko uporabljate za ustrezne ciljne storitve v obsegu, ki je potreben za zadevni namen. Portal vam omogoča tudi enostavno in centralno upravljanje podatkov, ki ste jih tam shranili, ter vašega računa Moj Lidl. Lahko na primer popravite in delno izbrišete svoje osnovne podatke, spremenite geslo in si ogledate nekaj informacij o nakupih in naročilih, ki ste jih opravili prek zadevnih ciljnih storitev. Poleg tega vam portal nudi možnost uporabe shranjenih podatkov pri uporabi zadevne ciljne storitve.


Namen obdelave podatkov »O meni« za določitev vaših interesov za izdelke in optimizacijo naših spletnih ponudb

Če v razdelku »O meni« prostovoljno shranite določene informacije o svojih okoliščinah in interesih, bomo tudi te podatke prikazali, da jih pregledate v svojem računu Moj Lidl.


Če ste se registrirali za uporabo storitve Lidl Plus, bomo vaše podatke v razdelku »O meni« uporabili tudi za poosebljeno prilagajanje oglaševanja v okviru storitve Lidl Plus, kot je določeno v pogodbi o uporabi storitve Lidl Plus. Pravna podlaga za to je člen 6(1)(b) GDPR, kar pomeni, da nam podatke posredujete pri uporabi Lidl Plus na podlagi pogodbenega razmerja med vami in nami.


Namen obdelave zahtev strank

Če se obrnete na našo službo za pomoč strankam v zvezi z obravnavo kakršnih koli težav s tem področjem računa Moj Lidl, bomo vaše v njem shranjene podatke uporabili za obdelavo vaše zahteve. Pravna podlaga za to je člen 6(1)(b) GDPR, saj je obdelava potrebna, da vam zagotovimo dogovorjeno storitev ali obnovimo pogodbeno stanje v skladu s pogodbo o uporabi.


Če se obrnete na službo Lidl za pomoč strankam v zvezi s pomisleki glede ciljnih storitev, bomo vaše podatke, shranjene v računu Moj Lidl, posredovali zadevni ciljni storitvi, da bo lahko čim bolj učinkovito obdelala vaš pomislek. Pravna podlaga za to je člen 6(1)(b) GDPR, kar pomeni, da s tem izpolnjujemo našo pogodbo z vami.


Uporaba piškotkov

Uporaba piškotkov in drugih tehnologij za obdelavo podatkov o uporabi se odvisno od kategorije piškotka ali druge tehnologije uporablja za naslednje namene:


 Tehnično potrebni piškotki: To so piškotki in podobne metode, brez katerih naših storitev ne morete uporabljati (na primer za pravilno prikazovanje naše spletne strani, vključno s pisavo in barvo, za zagotavljanje funkcij, ki jih želite, in za upoštevanje vaših nastavitev, npr. izbir, ki ste jih sprejeli glede piškotkov in podobnih tehnologij, za shranjevanje vaše registracije v območju za prijavo itd.).

 Statistika: Te tehnike nam omogočajo zbiranje anonimnih statističnih podatkov o uporabi naših storitev. To nam na primer omogoča ugotoviti, kako lahko svojo spletno stran še bolje prilagodimo navadam uporabnikov.


Pravna podlaga za uporabo tehnično potrebnih piškotkov je člen 6(1)(b) GDPR. Poleg tega lahko prostovoljno privolite v uporabo »statističnih piškotkov« (in pozneje to privolitev prekličete). Pravna podlaga za to je vaša privolitev v skladu s členom 6(1)(a) GDPR. Podrobnejše informacije so na voljo v našem pravilniku o piškotkih.


3 Komu razkrijemo vaše osebne podatke?

Prenos k operaterjem ciljnih storitev

Če uporabljate svoj račun Moj Lidl za uporabo ciljne storitve, bomo vaše podatke posredovali operaterju zadevne ciljne storitve za namen obdelave kupoprodajnih pogodb ali drugih storitev, ki so bile naročene prek ciljnih storitev, zajetih v računu Moj Lidl. Slednji prejme podatke, ki so potrebni za zagotavljanje naročene storitve, če ste jih predložili na portalu ali jih je na portal prikazala druga ciljna storitev, kar je odvisno od ponudbe:


- preverjanje prijavnih podatkov (e-poštni naslov, geslo, telefonska številka, če je primerno);

- osnovni podatki (ime, naslov, datum rojstva);

- shranjeni načini plačila;

- informacije o vašem sodelovanju v programu Družinskega kluba;

- informacije o vaših okoliščinah in interesih, shranjene v razdelku »O meni«.

Vaše osnovne podatke o stranki posredujemo tudi tistim podjetjem iz skupine podjetij, na katera ste se obrnili v okviru poizvedb o službi za pomoč strankam v zvezi s ciljnimi storitvami, povezanimi z računom Moj Lidl.


Prenos ponudnikom storitev

Za obdelavo vaših podatkov uporabljamo tudi ponudnike storitev. Podjetja, ki delujejo v našem imenu, so skrbno izbrana in pisno pooblaščena. Zavezujejo jih naša navodila; podjetja pregledamo pred začetkom obdelave podatkov in redno po tem. Ta podjetja vaših osebnih podatkov nikoli ne uporabljajo za svoje namene. V tem okviru vaše podatke posredujemo prejemnikom, ki nam zagotavljajo:


- zmogljivosti za shranjevanje, sisteme podatkovnih zbirk ali podobno,

- storitve preprečevanja goljufij,

- tehnično podporo in

- nam nudijo trženjske nasvete.

Izključujemo vsakršen nadaljnji prenos vaših podatkov tretjim osebam.


Prenos v tretje države

Če osebne podatke posredujemo prejemnikom v tretjih državah (državah zunaj Evropskega gospodarskega prostora), lahko o tem sklepate iz informacij o obdelavi podatkov, ki poteka pri naših ponudnikih storitev, opisanih v teh informacijah o varstvu podatkov. Evropska komisija je s sprejetjem sklepov o ustreznosti ugotovila, ali takšna tretja država zagotavlja ustrezno raven varstva podatkov. Natančni seznam držav s sklepom o ustreznosti je na voljo tukaj: https://commission.europa.eu/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/adequacy-decisions_sl?etrans=sl. Če Evropska komisija ni določila ustrezne ravni varstva za tretjo državo, bomo poskrbeli, da bo ustrezna raven varstva podatkov zagotovljena z drugimi ukrepi, kot so: zavezujoča notranja pravila o varstvu podatkov, standardne pogodbene klavzule, mehanizmi certificiranja ali priznani kodeksi ravnanja. Če želite več informacij, se obrnite na našo pooblaščeno osebo za varstvo podatkov (glejte zgoraj).


4 Kako zagotavljamo zaupnost vaših osebnih podatkov?

Da bi zagotovili zaupnost vaših osebnih podatkov, so našim zaposlenim, ki sodelujejo pri obdelavi podatkov, prepovedani zbiranje, obdelava ali uporaba osebnih podatkov brez dovoljenja. Naši skrbno izbrani zaposleni, ki so občutljivi na zakonodajo o varstvu podatkov, se na začetku zaposlitve pogodbeno zavežejo k varovanju tajnosti podatkov. Ta obveznost se nadaljuje po prenehanju delovnega razmerja.


5 Kako dolgo hranimo vaše osebne podatke?

Vaše podatke običajno hranimo, dokler ste registrirani uporabnik računa Moj Lidl.

Če ste se za ciljno storitev registrirali samo prek računa Moj Lidl, bodo vaši podatki ustrezno izbrisani takoj, ko zahtevate izbris svojega računa v ciljni storitvi. Če ste se prek računa Moj Lidl registrirali za več ciljnih storitev, upoštevajte, da bodo vaš račun Moj Lidl in vsi osebni podatki, ki smo jih shranili, izbrisani šele, ko bodo izbrisane vse ciljne storitve, povezane z računom Moj Lidl. Ustrezno s tem se uporabljajo obdobja hrambe, navedena v informacijah o varstvu podatkov za ciljne storitve.


Za obdelavo in shranjevanje podatkov je odgovoren zadevni operater uporabljene storitve, ki uporablja podatke, potrebne za zagotavljanje storitve, naročene v ta namen, in jih nato arhivira v skladu z zakonskimi obdobji hrambe (ustrezno s tem se uporabljajo obdobja hrambe, navedena v informacijah o varstvu podatkov za ciljne storitve).


6 Kakšne pravice imate v zvezi z obdelavo svojih podatkov?

Na zahtevo vam bomo seveda zagotovili informacije v skladu s členom 15 GDPR (zlasti shranjene podatke o vas, prejemniku ali kategorijah prejemnikov, katerim se razkrijejo podatki, namenu shranjevanja itd.). Te informacije vam bomo zagotovili brezplačno. Poleg tega imate v skladu z ustreznimi pravnimi pogoji pravico do popravka nepravilnih podatkov in pravico do izbrisa ter omejitve obdelave in prenosa svojih osebnih podatkov. Imate tudi pravico vložiti pritožbo pri pristojnem nadzornem organu.


Kadar obdelava podatkov temelji na členu 6(1)(f) GDPR ali se izvaja za namene neposrednega trženja, imate pravico ugovarjati obdelavi.

Če obdelava temelji na vaši privolitvi, jo imate pravico kadar koli preklicati z učinkom v prihodnosti.


7 Neobvezno zagotavljanje podatkov

Če te podatke zagotavljate sami, vam ni treba zagotoviti zgoraj navedenih prostovoljnih podatkov. Brez teh podatkov vam seveda ne moremo v celoti zagotoviti storitve računa Moj Lidl in ciljnih storitev, ki temeljijo na njej. V računu Moj Lidl so kot neobvezna označena samo izbirna podatkovna polja.


8. Ali lahko spremenimo informacije o varstvu podatkov?

Sprememba teh informacij o varstvu podatkov je lahko potrebna zaradi sprememb pravnih okoliščin ali okoliščin v zvezi z obdelavo podatkov iz računa Moj Lidl. Če se okoliščine ali obseg obdelave vaših osebnih podatkov spremenijo, vas bomo o tem obvestili in po potrebi zaprosili za privolitev.


Informacije o varstvu podatkov

Za ogled PDF datoteke potrebujete Adobe Acrobat Reader.