Splošni pogoji uporabe aplikacije Lidl Plus

Od: januarja 2022

1. Področje uporabe in povezava z drugimi predpisi

Ti pogoji Lidl Plus ("pogoji") urejajo sodelovanje v programu storitev za stranke Lidl Plus (v nadaljnjem besedilu "storitev”). Storitev upravlja Lidl Stiftung & Co. KG (v nadaljnjem besedilu "Lidl Stiftung" ali "mi"). Vendar ima Lidl Stiftung za zagotavljanje storitve pravico vključiti podizvajalce in/ali druga podjetja Lidl ([Lidl Slovenija d.o.o. k.d.]; v nadaljnjem besedilu Lidl Stiftung kot "podjetja Lidl" ali "Lidl"). Storitev je namenjena potrošnikom (v nadaljnjem besedilu "uporabnik" ali "vi"), ki želijo prejemati informacije, ki jih podjetje Lidl poosebi, o ponudbah in akcijah podjetja Lidl in izbranih sodelujočih partnerjev, ki čim bolj ustrezajo interesom zadevne osebe. Cilj storitve je tudi to, da uporabniki prejmejo ustreznejšo vsebino in da podjetje Lidl ne pošilja vsebin, ki uporabnika ne zanimajo. Osnova za določanje ustrezne vsebine je vedenje pri nakupu in uporabi izdelkov in storitev podjetij Lidl, kot je opisano v nadaljevanju. Storitev je na voljo na podlagi naslednjih pogojev.

2. Pogoji za sodelovanje

Za našo storitev se lahko registrirate, če ste stari najmanj 18 let. Sodelujejo lahko zgolj fizične osebe.

3. Registracija in račun

Če želite uporabljati našo storitev, morate ustvariti račun.

Zavezujočo ponudbo za registracijo storitve in uporabo funkcionalnega področja storitve podate tako, da v aplikaciji kliknete gumb "Nadaljuj" in vnesete vse zahtevane podatke, uporabniško ime in geslo za svoj račun Moj Lidl ("Prijavni podatki") ter kliknete gumb "Registriraj se" ("Ponudba"). Ta ponudba vam ne bo povzročila nobenih stroškov. Dokler ne kliknete gumba "Nadaljuj", lahko kadar koli prekličete postopek registracije ali spremenite podatke, ki ste jih navedli tako, da izbrišete, dodate ali popravite podatke, navedene v različnih poljih, ali tako, da zaprete aplikacijo. Po zaključku postopka registracije lahko kadar koli spremenite podatke v svojem osebnem računu.

Po prejemu vaše ponudbe za sklenitev pogodbe vam bomo na e-poštni naslov, ki ste ga navedli ob registraciji, poslali potrdilo o prejemu ponudbe ("potrditev naročila"). Ta potrditev naročila pomeni tudi, da smo ponudbo sprejeli ("sklenitev pogodbe") in vsebuje povezavo za preverjanje. Storitev lahko uporabite takoj, ko prejmete potrditev naročila.

Ker storitev ponujamo prostovoljno in je za vas brezplačna, imamo pravico brez navedbe razloga v posameznih primerih zavrniti ustvarjanje računa.

E-poštnega naslova in številke mobilnega telefona, ki ju navedete, ni mogoče dodeliti drugemu računu. Prav tako ni dovoljeno uporabiti e-poštnega naslova, številke mobilnega telefona ali drugih kontaktnih podatkov, ki ne pripadajo vam. Podatke za dostop morate varno shraniti. Drugim osebam ne smete dovoliti dostopa do svojega računa.

Vsaka interakcija s podjetjem Lidl, ki poteka prek vašega računa, je pripisana vam. To velja tudi, če prek vašega računa deluje tretja oseba, če je ta tretja oseba lahko uporabila vaš račun  z vašo vednostjo ali zaradi vašega malomarnega vedenja. Vaša dolžnost je, da nas nemudoma obvestite o vsaki nepooblaščeni uporabi svojega računa in spremenite svoje podatke o dostopu, če sumite, da je vaš račun uporabljala druga oseba.

Za registracijo v aplikacijo Lidl Plus so vam na voljo naslednje možnosti:

  • prek naše aplikacije, ki je na voljo za različne mobilne platforme.

Med registracijo vam se vam samodejno dodeli številka stranke.

4. Predmet storitve

4.1 Prilagojene informacije

Namen storitve je, da vam v aplikaciji Lidl Plus pošljemo ali prikažemo informacije, ki so čim bolj prilagojene vašim potrebam in – kolikor je mogoče – naše ponudbe in storitve za vas poosebimo.

Sodelovanje v aplikaciji Lidl Plus je brezplačno.

Z aplikacijo Lidl Plus boste lahko izkoristili širok nabor storitev, prilagojen vašim potrebam. Ta med drugim vsebuje ponudbe, ki so posebej prilagojene vašim potrebam in željam, sodelovanje v nagradnih igrah, možnost koriščenja popustov in akcijskih ponudb. V ta namen bomo poskušali ugotoviti vaše interese in želje v zvezi z izdelki in storitvami, ki jih ponuja podjetje Lidl.

Če vas prosimo za privolitev za obdelavo vaših podatkov, kot je opisano v nadaljevanju, bodo zadevne informacije obdelane za namene aplikacije Lidl Plus samo, če v to privolite.

4.2 Zbiranje in shranjevanje podatkov

Osnova za določitev ponudb, ki vam ustrezajo, so podatki, navedeni v naslednjem odstavku:

4.3 Registracija za aplikacijo Lidl Plus

V okviru postopka registracije zahtevamo naslednje podatke o stranki: ime, priimek, datum rojstva, e-poštni naslov, številko mobilnega telefona in izbrano trgovino Lidl. Neobvezno nam lahko posredujete tudi naslednje: naziv, podatek o spolu in domači naslov (ulica, hišna številka, poštna številka, mesto in država). Za nastavitev izbrane trgovine lahko uporabite funkcijo geolokacije v svoji mobilni napravi.

4.4 Podatki iz računa Moj Lidl

Če ste prostovoljno posredovali določene podatke o svojih okoliščinah in interesih v svojem računu Moj Lidl, te podatke zbiramo tudi v okviru aplikacije Lidl Plus.

4.5 Obiski trgovine

Ko se med obiskom trgovine identificirate na blagajni, prodajnih avtomatih s toplimi pijačami ali drugih prodajnih avtomatih, zabeležimo trgovino, ki ste jo obiskali, vrsto kupljenih izdelkov ter ceno in znesek zanje, uporabljene kupone, vsoto računa ter čas postopka plačila in vrsto plačila. Z dodelitvijo vašega nakupa vašemu računu stranke sledimo namenu, navedenemu v odstavku 4.1, npr. da vam lahko pripravimo ponudbe, ki so posebej prilagojene vašim željam in interesom, ter ponudimo sodelovanje v akcijah.

 

Na blagajni in prodajnih avtomatih se identificirate s svojo digitalno kartico stranke.

4.6 Služba za pomoč strankam

Kadar se obrnete na službo za pomoč strankam, obdelujemo podatke, ki jih posredujete v tem okviru.

4.6 Uporaba aplikacije

Pri uporabi aplikacije Lidl Plus zbiramo podatke o trgovini, kjer kupujete. Poleg tega zbiramo podatke tudi o vseh vsebinah, ki si jih ogledate v aplikaciji, kot so aktivirani kuponi, vaše nastavitve obveščanja, sodelovanje v nagradni igri, ogledi izdelkov in vaša glavna izbrana trgovina. Zbiramo tudi podatke o vaši interakciji z aplikacijo, kot so obiskani razdelki, zasloni, ki ste jih pogledali med vsako sejo, število klikov in pomikov. Poleg tega obdelujemo tudi vašo št. stranke (LoyaltyID), podatke o različici operacijskega sistema, ki jo uporabljate, identifikaciji naprave, sistemskem jeziku in izbrani državi ter različici aplikacije, ki jo uporabljate. Te podatke o uporabi aplikacije zbiramo deloma samo na podlagi vaše privolitve v skladu z zakonodajo o varstvu podatkov. Prosimo, preberite našo politiko varstva podatkov.

4.7 Prijavni podatki

Vaši prijavni podatki se shranjujejo in uporabljajo za izvedbo prijave. Da se vam ni treba znova prijaviti vsakič, ko odprete aplikacijo, so vaši prijavni podatki shranjeni v aplikaciji (šifrirani), dokler se ne odjavite iz računa.

4.8 Druge digitalne storitve

Od podjetja Lidl prejmemo podrobnosti o vaši uporabi katere koli druge aplikacije, spletne strani ali digitalne storitve, ki pripadajo podjetjem Lidl, kot npr. storitve Lidl Home itd. (predvsem podatke o vaši uporabi tovrstnih digitalnih storitev, unovčenih kuponih, znesku bona itd.), in jih po možnosti dodelimo vaši osebi ali vašemu e-poštnemu naslovu ali številki stranke. Na podlagi zbranih podatkov vam bomo lahko pripravili ponudbe, ki so posebej oblikovane glede na vaše želje in interese, ponudili sodelovanje v posebnih promocijah in bolje prilagodili možen oglaševalski pristop, zlasti v obliki glasil.

4.9 Glasila drugih ponudnikov storitev

Če ste privolili v prejemanje glasil ali katere koli druge storitve, opisane v prejšnjem odstavku, ki jih upravljajo podjetja Lidl, lahko od navedenih podjetij prejmemo informacije o vašem uporabniškem vedenju v zvezi s tem glasilom, vključno z informacijami, kot so čas odpiranja glasila, povezave ali področja, ki ste jih kliknili, trajanje in pogostost uporabe.

4.10 Glasila/potisna sporočila/sporočila SMS

Poleg tega zbiramo podatke o vašem uporabniškem vedenju v zvezi z glasili in druge podatke, ki vam jih pošljemo kot potisna sporočila ali sporočila SMS, jih shranimo in po možnosti dodelimo vam ali vašemu e-poštnemu naslovu ali številki stranke. V zvezi s tem zbiramo podatke o času odpiranja sporočila, povezavah ali območjih, ki ste jih kliknili, izbranih izdelkih, času, trajanju in pogostosti uporabe.

4.11 Analiza podatkov

Podatki, opisani v 4.2, so združeni v naši podatkovni zbirki. Podatke ocenimo z namenom, da najdemo informacije o vaših interesih in vam bomo lahko poslali ali prikazali le informacije, ki so pomembne za vas. Za ugotavljanje možnih interesov glede izdelkov uporabljamo tudi matematične statistične metode. Pri tem se vaši osebni podatki primerjajo s podatki drugih strank. Na podlagi te primerjave lahko nato sklepamo, kateri drugi izdelki in akcijske ponudbe drugih strank s primerljivimi interesi bi lahko bili zanimivi tudi za vas. Vendar pa podjetje Lidl ne prevzema obveznosti, da bo vsaka obdelava podatkov potekala na točno opisan način, saj je obdelava odvisna od vašega soglasja in podanih informacij. Prav tako se ne obvezuje k temu, da boste prejemali le ponudbe, ki vas zanimajo. Pri uporabi aplikacije izdelamo tudi segmentacijske profile uporabnikov za namene statistične analize in jih, če je mogoče, dodelimo vaši osebi.

V oceno niso vključene posebne kategorije osebnih podatkov v smislu prvega odstavka člena 9 GDPR.

​​​​​​​5. Splošni pogoji za uporabo storitve

Za uporabo storitve Lidl Plus sta potrebna veljavna številka mobilnega telefona in e-poštni naslov.

Za uporabo aplikacije Lidl Plus mora udeleženec prenesti programsko opremo iz trgovine z aplikacijami. Za različne vrste mobilnih telefonov so na voljo posebne različice programske opreme. Zaradi tehničnih razlogov morda ni mogoče ponuditi ustrezne programske opreme za nekatere vrste naprav. Če za mobilni telefon udeleženca ustrezna programska oprema ni na voljo, ta udeleženec ne more uporabljati storitev na ustrezni napravi. Vendar se bo Lidl Stiftung potrudil ponuditi programsko opremo za čim več različnih modelov mobilnih naprav. Zaradi nenehno spreminjajoče se ponudbe izdelkov na trgu končnih mobilnih naprav Lidl Stiftung ne more ponuditi aktualnega seznama vseh mobilnih telefonov, ki so primerni za uporabo storitev.    

Namestitev programske opreme in uporaba storitev predpostavlja redni prenos podatkov z mobilnega telefona udeleženca. Obseg in pogostost prenosa podatkov sta odvisna od vrste in obsega uporabe storitve. Stroške povezave za prenos podatkov nosi udeleženec, kar je odvisno od pogodbe, ki jo ima udeleženec s svojim ponudnikom mobilnih storitev.

Stroški vzpostavitve internetne povezave in njenega vzdrževanja pri uporabniku ne sodijo v storitve Lidl Stiftung. Odgovornost zanje temelji izključno na pogodbenem dogovoru med udeležencem in njegovim internetnim ponudnikom.

Uporaba aplikacije Lidl Plus predpostavlja tudi zadostno baterijo in svetlost zaslona telefona za skeniranje QR-kode med postopkom nakupa in/ali identificiranja s kartico Lidl Plus na blagajni.

Udeleženec je dolžan namestiti posodobitve, ki jih ponuja podjetje Lidl. O tem bo obveščen med uporabo programske opreme. Uporaba aplikacije Lidl Plus na spremenjenih končnih napravah (npr. z jailbreakingom/rootingom) ni dovoljena.

 

​​​​​​​6. Vaše obveznosti

Storiti morate naslednje:

  • ob registraciji navesti pravilne podatke in posodobiti svoj profil,ohraniti zaupnost svojega gesla in ga spremeniti v primeru zlorabe ali suma zlorabe, ter
  • uporabljati storitev v skladu z veljavnimi pravnimi predpisi.

 

​​​​​​​7. Odgovornost

Za odgovornost za škodo se upoštevajo splošna pravila o  odškodninski odgovornosti.

​​​​​​​8. Prekinitev, izbris

Udeleženec ima pravico kadar koli brez navedbe razloga prekiniti sodelovanje s pritiskom funkcije "Izbriši račun". Tudi Lidl Stiftung lahko kadar koli prekine sodelovanje s predhodnim 10-dnevnim odpovednim rokom brez navedbe razlogov. Pravica strank do izredne prekinitve iz pomembnih razlogov ostaja nespremenjena.

​​​​​​​9. Končne določbe

Evropska komisija zagotavlja portal za spletno reševanje sporov prek povezave http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Vendar nismo dolžni in nismo pripravljeni sodelovati v postopkih reševanja sporov pred potrošniškim razsodiščem.

Pogoji za prenos

Pogoje za uporabo aplikacije "Lidl Plus" si lahko v obliki PDF prenesete od TUKAJ: