Lidl Slovenija | Preprosto več za vas
The browser is not supported
To display the website correctly, please use one of the following browsers.CautionPlease update your browser, if you proceed with this browser, your shopping experience might not be successful!

1 Področje uporabe in razmerje do drugih predpisov

Ti splošni pogoji sodelovanja Lidl Plus (»pogoji sodelovanja«) urejajo sodelovanje v programu storitev za stranke Lidl Plus (v nadaljnjem besedilu: »storitev«) in rezervaci-jo izdelkov (»funkcija rezervacije«) prek aplikacije Lidl Plus. Storitev upravlja Lidl Stif-tung & Co. KG (v nadaljnjem besedilu: »Lidl Stiftung« ali »mi«). Vendar pa ima Lidl Stiftung pravico za zagotavljanje storitev uporabljati podizvajalce in/ali druga podjetja Lidl ([Lidl Slovenija d.o.o. k.d., Pod lipami 1, 1218 Komenda] – v nadaljnjem besedilu: »podjetja Lidl« ali »Lidl«). Nekateri postopki obdelave zahtevajo vključitev skupine podjetij Lidl (v nadaljnjem besedilu: »skupina podjetij« [ https://www.lidl.si/c/partnerske-drzave/s10020640]). Storitev je namenjena potrošnikom (v nadaljnjem besedilu: »uporabniki« ali »vi«), ki želijo prek aplikacije Lidl Plus rezervi-rati izdelke in/ali od Lidla prejemati personalizirane informacije o ponudbah in akcijah, ki čim bolj ustrezajo interesom zadevne osebe. Namen uporabe aplikacije Lidl Plus je torej zagotoviti, da uporabniki prejmejo ustreznejše vsebine in zlasti, da jim Lidl ne pošilja informacij, ki jih ne zanimajo. Osnova za določitev ustrezne vsebine je vedenje uporabnika pri nakupu in uporabi aplikacije v zvezi z izdelki in storitvami podjetij Lidl, kot je opisano v nadaljevanju. Storitev je na voljo na podlagi naslednjih pogojev sodelo-vanja. Trenutno veljavne pogoje sodelovanja si lahko kadar koli ogledate na [ https://www.lidl.si/c/lidl-plus-splosni-pogoji-uporabe/s10020644], jih shranite ali natisnete. Po sklenitvi pogodbe besedila pogodbe ne shranjujemo.

Trgovine Lidl Outlet trenutno ne sodelujejo v programu Lidl Plus. V naših trgovinah Outlet ne morete koristiti prednosti Lidl Plus ali se na blagajni identificirati kot stranka Lidl Plus.

2 Pogoji za sodelovanje

Za našo storitev se lahko registrirate, če ste stari najmanj 18 let. Sodelujejo lahko zgolj fizične osebe.

3 Registracija, račun in sklenitev pogodbe

Če želite uporabljati naše storitve, morate odpreti račun.


Zavezujočo ponudbo za registracijo v storitev in za uporabo funkcij storitve oddate ta-ko, da v aplikaciji kliknete gumb »Nadaljuj «, vnesete vse zahtevane podatke, uporabniško ime in geslo za svoj račun Moj Lidl (»Prijavni podatki «) ter kliknete gumb »Registri-raj se« (»Ponudba«). S to ponudbo ne boste imeli nikakršnih stroškov. Dokler ne klikne-te gumba »Naprej«, lahko registracijo kadar koli prekličete ali spremenite podatke, ki ste jih navedli, tako da izbrišete, dopolnite ali popravite podatke v različnih poljih ali zaprete aplikacijo. Po končanem postopku registracije lahko kadar koli spremenite podatke, ki ste jih navedli v osebnem računu.


Po prejemu vaše ponudbe za sklenitev pogodbe vam bomo na e-poštni naslov, ki ste ga navedli ob registraciji, poslali potrdilo o prejemu ponudbe (»Potrditev naročila«). Ta potrditev naročila predstavlja tudi naš sprejem ponudbe (»sklenitev pogodbe«) in vsebuje povezavo za preverjanje. Storitev lahko uporabljate takoj, ko prejmete potrditev naročila.


Ker storitev zagotavljamo prostovoljno in brezplačno, imamo pravico v posameznih primerih zavrniti odprtje računa brez navedbe razloga.


E-poštni naslov in številka mobilnega telefona, ki ju navedete, ne smeta biti povezana z nobenim drugim računom. Prepovedano je tudi navajanje e-poštnega naslova, številke mobilnega telefona ali drugih kontaktnih podatkov, ki ne pripadajo vam, zlasti ne tako imenovanih »e-poštnih naslovov za enkratno uporabo«. Svoje podatke za dostop morate varno shraniti. Omogočanje dostopa do vašega računa drugim osebam je prepovedano.


Vsaka interakcija z Lidlom, ki poteka prek vašega računa, bo pripisana vam. To velja tudi, če so tretje osebe delovale prek vašega računa in uporabljale vaš račun zaradi vašega krivdnega ravnanja. Dolžni ste nas nemudoma obvestiti o vsaki nepooblaščeni uporabi vašega računa in spremeniti svoje podatke za dostop, če opazite kakršen koli znak, da vaš račun uporablja tretja oseba.


Za registracijo za Lidl Plus so vam na voljo naslednje možnosti:

• prek aplikacije Lidl Plus, ki je na voljo za različne mobilne platforme.

Med registracijo vam bo samodejno dodeljena številka stranke.

4 Predmet storitve pri uporabi aplikacije Lidl Plus

To poglavje 4 velja le za uporabo aplikacije Lidl Plus. »Uporaba aplikacije Lidl Plus« v smislu teh pogojev za sodelovanje pomeni uporabo aplikacije Lidl Plus od prve prijave z vašim računom Lidl Plus, ki je lahko samodejna po uspešni registraciji. Poglavje 6 velja za uporabo funkcije rezervacije. Upoštevajte, da lahko celoten obseg storitve uporab-ljate le, če uporabljate aplikacijo Lidl Plus. Če ne uporabljate aplikacije Lidl Plus, vam funkcija rezervacije ne bo na voljo.

4.1 Natančne informacije

Namen storitve pri uporabi aplikacije Lidl Plus je, da vam pošljemo ali prek aplikacije Lidl Plus prikažemo najustreznejše informacije, ki so pomembne za vas in da – kolikor je mogoče –

prilagodimo naše ponudbe in storitve vašim potrebam.


Sodelovanje v aplikaciji Lidl Plus je brezplačno.


Z aplikacijo Lidl Plus lahko uživate v raznovrstnih storitvah, prilagojenih vašim potrebam. Te med drugim vključujejo posebne ponudbe, prilagojene vašim potrebam in željam, sodelovanje v nagradnih igrah in popustih ter posebnih akcijah. Za ta namen bomo poskušali ugotoviti vaše interese in želje v zvezi z izdelki in storitvami, ki jih ponuja Lidl.


Če vas prosimo za privolitev za obdelavo vaših podatkov, opisanih v nadaljevanju, bomo ustrezne informacije obdelovali za namene Lidl Plus le, če ste privolili.

4.2 Zbiranje in shranjevanje podatkov

Podatke, navedene v tem poglavju, uporabljamo kot podlago za določanje ustreznih ponudb za vas:

4.2.1 Registracija v Lidl Plus

V okviru postopka registracije zahtevamo naslednje osnovne podatke o strankah: ime, priimek, datum rojstva, e-poštni naslov, številka mobilnega telefona in priljubljena trgovina Lidl. Po želji lahko navedete tudi pozdrav, spol in naslov prebivališča (ulica, hišna številka, poštna številka, mesto in država). Za izbiro priljubljene trgovine lahko uporabite tudi funkcijo geolokacije v svoji mobilni napravi.

4.2.2 Podatki iz računa Moj Lidl

Če ste v svojem računu Moj Lidl prostovoljno navedli določene informacije o svojih osebnih okoliščinah in interesih, te informacije zbiramo tudi v okviru Lidl Plus.

4.2.3 Obiski trgovin

Če se med obiskom trgovine identificirate na blagajni, zabeležimo trgovino, ki ste jo obiskali, izdelke, ki ste jih kupili, po vrstah, količinah in cenah, kupone, ki ste jih unovčili, skupni znesek bona, povprečni znesek računov v določenem časovnem obdobju, pogostost nakupov ter čas plačila in vrsto uporabljenih plačilnih sredstev. Z dodelitvijo vašega nakupa vašemu računu kupca sledimo z namenom, navedenim v točki 4.1, na primer, da vam lahko ponudimo ponudbe, ki so posebej prilagojene vašim željam in interesom, ter omogočimo sodelovanje v akcijah.


Na blagajni se lahko aktivno identificirate bodisi z digitalno kartico kupca. Kuponi v storitvi Lidl Plus se upoštevajo pri plačilu na blagajni le, če ste jih prej aktivirali v aplikaciji pod »Kuponi«.

4.2.4 Podpora kupcem

Če se obrnete na službo podjetja Lidl za podporo kupcem, bomo uporabili podatke, ki jih navedete v zvezi s tem.

4.2.5 Uporaba aplikacije

Pri uporabi aplikacije Lidl Plus zbiramo informacije o trgovini, v kateri kupujete. Poleg tega zbiramo informacije o vseh vsebinah, ki ste si jih ogledali v aplikaciji, na primer o aktiviranih kuponih, nastavitvah obvestil, sodelovanju v nagradnih igrah, predmetih, ki ste si jih ogledovali, in priljubljeni trgovini. Zbiramo tudi informacije o vaši interakciji z aplikacijo, kot so na primer obiskani razdelki, zasloni, ki ste si jih ogledali med uporabo, število klikov in pomikanje. Obdelujemo tudi vašo številko kupca (ID zvestobe), informacije o uporabljeni različici operacijskega sistema, identifikaciji naprave, sistemskem jeziku in izbrani državi ter različici aplikacije, ki jo uporabljate. Te informacije o vaši uporabi aplikacije zbiramo le na podlagi vaše privolitve v skladu s predpisi o varstvu podatkov. Prosimo, upoštevajte naš pravilnik o zasebnosti [ https://www.lidl.si/c/lidl-plus-varstvo-osebnih-podatkov/s10020643].

4.2.6 Rezervirani izdelki

Če izdelke rezervirate prek aplikacije Lidl Plus in jih nato kupite v trgovini, zbiramo tudi podatke o vaši uporabi naše storitve rezervacije in kupljenih izdelkih.

4.2.7 Podatki za prijavo

Vaši podatki za prijavo bodo zbrani in uporabljeni za izvedbo prijave. Da se vam ni treba prijaviti vsakič, ko dostopate do aplikacije Lidl Plus, se vaši podatki za prijavo v šifrirani obliki shranijo v aplikaciji Lidl Plus, dokler se ne odjavite iz računa.

4.2.8 Spletna trgovina/ostale digitalne ponudbe

Od Lidla prejmemo podatke o vaši uporabi spletne trgovine Lidl ali drugih aplikacij, spletnih strani ali drugih digitalnih storitev podjetij iz skupine Lidl, kot so npr. storitev Click and Collect, ponudbe cvetja, turistične ponudbe, spletni recepti, ponudbe fotografskih storitev, aplikacija Monsieur Cuisine, aplikacija Lidl Home, Lidlov Liddle Club itd. (zlasti o izbranih in kupljenih izdelkih, informacije o načinu plačila in dostave, vaši uporabi navedenih digitalnih ponudb, unovčenih kuponih, zneskih kuponov itd.) in jih, če je mogoče, dodelimo vaši osebi, e-poštnemu naslovu ali številki kupca. Poleg tega zbrane podatke združujemo s podatki o izdelkih, ki ste jih kupili v trgovini, da vam lahko na primer zagotovimo ponudbe, ki so prilagojene vašim željam in interesom, ter da vam ponudimo možnost sodelovanja v posebnih akcijah in bolje prilagodimo morebitni oglaševalski pristop, zlasti v obliki novic.

4.2.9 Novice drugih ponudnikov storitev

Če privolite v prejemanje novic spletne trgovine ali drugih storitev, navedenih v prejšnjem odstavku, ki jih upravlja skupina podjetij Lidl, lahko od teh podjetij prejmemo informacije o vašem uporabniškem vedenju v zvezi s temi novicami, vključno s podatki, kot so čas odprtja novic, povezave ali področja, ki ste jih kliknili, trajanje in pogostost uporabe.

4.2.10 Novice/potisna obvestila/SMS

Zbiramo tudi podatke o vašem uporabniškem vedenju v zvezi z novicami in druge informacije, ki vam jih lahko pošiljamo kot potisna obvestila ali sporočila SMS, jih shranimo in, če je mogoče, dodelimo vaši osebi ali e-poštnemu naslovu ali številki kupca. Zbiramo podatke o času odpiranja in povezavah, ki ste jih aktivirali, področjih, ki ste jih kliknili, izdelkih, ki ste jih izbrali, času, trajanju in pogostosti uporabe.

4.2.11 Elektronski (digitalni) račun

Uporabnik z aktivno potrditvijo, k prejemanju elektronskega (digitalnega) računa (potisk gumba), soglaša s prejemanjem elektronskih (digitalnih) računov in ob identifikaciji s kartico LIDL Plus na blagajni, soglaša s tem, da zavezanec račun izda zgolj v elektronski (digitalni) obliki v skladu z veljavno zakonodajo.


Uporabnik elektronski (digitalni) račun najde v aplikaciji v menijski vrstici s klikom na zavihek »Več«. Vsak račun lahko posameznik odpre posebej. Z elektronskim (digitalnim) računom je možno vračilo blaga.


Uporabnik se zavezuje, da bo pristojnemu nadzornemu organu v primeru nadzora predočil elektronski (digitalni) račun, ki se nahaja v aplikaciji LIDL Plus. V primeru nedelovanja aplikacije ima uporabnik možnost kontaktirati službo za pomoč strankam, ki mu na njegovo zahtevo posreduje zadevni račun.

4.3 Analiza podatkov

Podatke, opisane v točki 4.2, združujemo v naši podatkovni bazi. Podatke ocenjujemo, da pridobimo informacije, ki bi vas utegnile zanimati, tako da vam pošiljamo ali prikazujemo le takšne informacije. Za ugotavljanje morebitnega zanimanja za izdelke uporabljamo tudi matematično–statistične metode. Za to vaše osebne podatke primerjamo s podatki drugih strank. Na podlagi te primerjave lahko nato sklepamo, kateri drugi izdelki in akcije, ki so zanimali druge stranke s podobnimi interesi, bi lahko zanimali tudi vas in druge stranke. Vendar pa Lidl ne prevzema pravne obveznosti glede tega, ali obdelava podatkov vedno poteka na opisani način in ali dejansko prejemate samo ponudbe, ki vas zanimajo. Poleg tega izdelujemo analize vaše uporabe aplikacije in profile segmentacije uporabnikov. Te informacije dodeljujemo vaši osebi za namene oglaševanja, ki jih zajema ta pogodba. Poleg tega pridobimo splošna spoznanja za optimizacijo naše aplikacije in uspeh naših oglaševalskih akcij. Pri tem našim oglaševalskim partnerjem zagotavljamo statistično obdelane anonimne podatke o uspešnosti njihovih oglaševalskih akcij za namene zaračunavanja. Naši oglaševalski partnerji teh informacij ne morejo izslediti do vas.


Posebne kategorije osebnih podatkov v smislu prvega odstavka člena 9 GDPR niso vključene v ocenjevanje.

5 Splošne zahteve za uporabo storitve

To poglavje 5 velja izključno za uporabo aplikacije Lidl Plus (kot je opredeljeno v poglavju 4 zgoraj). Za uporabo funkcije rezervacij (lahko tudi dodatno) velja poglavje 6. Upoštevajte, da lahko celoten obseg storitve uporabljate le, če uporabljate aplikacijo Lidl Plus.


Za uporabo storitve Lidl Plus potrebujete veljavno številko mobilnega telefona, e-poštni naslov in račun Moj Lidl.


Za dodatno uporabo aplikacije Lidl Plus si mora uporabnik prenesti programsko opremo iz trgovine App Store. Za različne vrste mobilnih telefonov so na voljo posebne različice programske opreme. Za nekatere vrste telefonov iz tehničnih razlogov ni mogoče ponuditi primerne programske opreme. Če za naročnikov mobilni telefon ni primerne različice programske opreme, naročnik ne more uporabljati teh storitev. Vendar pa si Lidl Stiftung prizadeva ponuditi programsko opremo za čim več različnih modelov telefonov. Zaradi nenehno spreminjajoče se ponudbe izdelkov na trgu mobilnih naprav Lidl Stiftung ne more ponuditi ažurnega seznama vseh mobilnih telefonov, s katerimi je možno uporabljati storitve.


Namestitev programske opreme in uporaba storitev zahtevata reden prenos podatkov z naročnikovega mobilnega telefona. Obseg in pogostost prenosa podatkov sta odvisna od vrste in obsega uporabe storitev. Stroške povezave, ki nastanejo pri prenosu podatkov, krije uporabnik. Višina teh stroškov je odvisna od pogodbe med uporabnikom in njegovim ponudnikom mobilne telefonije.


Storitev, ki jo ponuja Lidl Stiftung ne zajema stroškov vzpostavitve in vzdrževanja spletne povezave pri uporabniku. Ti stroški so izključno urejeni s pogodbenim razmerjem med uporabnikom in njegovim ponudnikom internetnih storitev.


Uporaba storitve Lidl Plus zahteva tudi zadostno moč baterije in osvetljenost zaslona za skeniranje kod QR pri postopku odjave.


Uporabnik se zavezuje, da bo namestil posodobitve, ki jih ponuja Lidl. O teh bo ustrezno obveščen med uporabo programske opreme. Uporaba storitve Lidl Plus na manipuliranih napravah (npr. napravah z jailbreakom ali rootingom) ni dovoljena.

6 Funkcija rezervacije

To poglavje 6 velja za uporabo funkcije rezervacije. Funkcija rezervacije je na voljo le v aplikaciji Lidl Plus.

6.1 Predmet

Funkcija rezervacije vam omogoča, da izdelke, navedene v aplikaciji Lidl Plus, rezervirate in jih nato prevzamete v izbrani trgovini. Za to se morate najprej registrirati za storitev prek aplikacije Lidl Plus v skladu s poglavjem 3. Upoštevajte, da so nekateri izdelki v naši ponudbi na voljo le omejen čas. Zato si pridržujemo pravico, da funkcijo rezervacije v aplikaciji Lidl Plus brez predhodnega obvestila kadar koli omejimo ali deaktiviramo.

6.2 Nezavezujoča narava rezervacije

Rezervacija je brezplačna in neobvezujoča. Rezervacija ne povzroči nikakršnih glavnih obveznosti izvršitve pogodbe, kar pomeni, da vas niti ne zavezuje k nakupu niti vam ne daje pravice do zagotovitve ali prenosa lastništva izdelkov.

6.3 Postopek rezervacije

Funkcija rezervacije v aplikaciji Lidl Plus vam samodejno prikaže izdelke, ki so na voljo v vaši izbrani trgovini. Če izdelki v izbrani trgovini niso na voljo, jo lahko zamenjate z drugo trgovino. Rezervacijo opravite tako, da v aplikaciji Lidl Plus najprej izberete izdelek v želeni količini in ga s klikom »Rezerviraj« dodate v nakupovalno košarico. V nakupovalni košarici lahko še vedno spreminjate količino izbranih izdelkov ali jih odstranite iz nje. Rezervacija bo zaključena takoj, ko v nakupovalni košarici kliknete »Rezerviraj zdaj brez obveznosti«. Nato boste na e-poštni naslov, ki ste ga navedli ob registraciji, prejeli potrdilo o prejemu vaše rezervacije. Takoj ko bodo rezervirani izdelki shranjeni za vas v trgovini in pripravljeni za prevzem, boste po elektronski pošti prejeli tudi obvestilo o prevzemu. Točen čas zagotovitve rezerviranih izdelkov v izbrani trgovini lahko najdete v aplikaciji Lidl Plus in obvestilu o prevzemu. Podaljšanje časa hrambe izdelkov v trgovini ni možno. Stanje svoje rezervacije lahko tudi kadar koli spremljate v aplikaciji.

6.4 Prevzem in nakup v trgovini

Za prevzem rezerviranih izdelkov se obrnite na zaposlenega v izbrani trgovini in mu sporočite številko naročila rezervacije – ki je na voljo v aplikaciji Lidl Plus, potrditvi rezervacije ali v obvestilu o prevzemu. Nakup rezerviranih izdelkov se nato izvede s plačilom izdelkov na kraju samem, na blagajni trgovine. Pogodbeni partner je podjetje Lidl, ki upravlja prevzemno trgovino.

6.5 Naknadna sprememba in preklic rezervacije

Rezervacijo lahko v celoti ali delno spremenite ali prekličete v razdelku »Vaša rezervacija« aplikacije Lidl Plus tako, da kliknete gumb »Spremeni« ali »Prekliči rezervacijo«. S klikom gumba »Spremeni« bo vaša prejšnja rezervacija preklicana in vsi vaši prvotno rezervirani izdelki bodo ponovno dodani v nakupovalno košarico. Nakupovalno košarico lahko nato urejate in ponovno potrdite rezervacijo s klikom »Rezerviraj zdaj brez obveznosti«. Če rezervacija ni ponovno potrjena, ne bo rezerviran noben izdelek. Po vsaki spremembi ali preklicu rezervacije boste prejeli potrditveno sporočilo na e-poštni naslov, ki ste ga navedli ob registraciji.


Alternativa preklicu rezervacije ali postopek, kadar preklic rezervacije tehnično ni več možen, ker rezervacija ni več v stanju »v pripravi«, je, da rezerviranih izdelkov ne prevzamete v prevzemnem roku, določenem v točki 6.3.

6.6 Zgodovina

Dokler je funkcija rezervacije v aplikaciji Lidl Plus aktivna, bodo vaše rezervacije prikazane na vašem računu.

7 Vaše obveznosti

Morate

• ob registraciji zagotoviti pravilne podatke in posodabljati svoj profil;

• ohraniti geslo tajno in ga v primeru zlorabe ali suma zlorabe spremeniti ter

• uporabljati storitev v skladu z uporabnim pravom.

8 Preklic

8.1 Pravica do preklica

To pogodbo imate pravico preklicati v 14 dneh brez navedbe razloga. Preklicni rok je 14 dni od dneva sklenitve pogodbe.


Če želite uveljaviti svojo pravico do preklica, nas morate o tem obvestiti na naslov:


Lidl Stiftung & Co. KG

Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm

Telefon: 01 888 92 72

E-naslov: varstvopodatkov@lidl.si.


z jasno izjavo (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti) o vaši odločitvi o preklicu te pogodbe. Za to lahko uporabite priloženi vzorec obrazca odstop od pogodbe, vendar to ni obvezno. Za upoštevanje preklicnega roka zadostuje, da obvestilo o uveljavljanju pravice do preklica pošljete pred iztekom preklicnega roka.

8.2 Posledice preklica

Če prekličete to pogodbo, vam bomo brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, ko smo prejeli vaše obvestilo o preklicu te pogodbe, povrnili vsa plačila, ki smo jih prejeli od vas, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov, ki so nastali zaradi vaše izbire vrste dostave, ki ni najcenejša vrsta standardne dostave, ki jo ponujamo). Za to povračilo bomo uporabili enaka plačilna sredstva, kot ste jih uporabili pri prvotni transakciji, razen če je z vami izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru vam ne bomo zaračunali stroškov tega povračila.


Če ste zahtevali, da se storitve začnejo v preklicnem roku, nam morate plačati razumen znesek, ki ustreza deležu že opravljenih storitev do trenutka, ko ste nas obvestili o uveljavljanju pravice do preklica te pogodbe, v celotnem obsegu storitev, predvidenih v pogodbi.

8.3 Obrazec – Odstop od pogodbe

Za ogled PDF datoteke potrebujete Adobe Acrobat Reader.

9 Odgovornost

Neomejeno odgovarjamo za naklep in hudo malomarnost ter za škodo, ki je posledica izgube življenja, telesne poškodbe ali škode za zdravje.


V primeru manjše malomarnosti odgovarjamo le za kršitve bistvenih pogodbenih obveznosti. Bistvena pogodbena obveznost v tem smislu je obveznost, katere izpolnitev omogoča pravilno izvršitev pogodbe in na katero se lahko pogodbeni partner zato redno zanaša. V tem primeru je odgovornost omejena na značilno in predvidljivo škodo v času sklenitve pogodbe.


Omejitve odgovornosti veljajo v korist naših zaposlenih, zastopnikov in pomočnikov pri izvajanju obveznosti.


Kakršna koli naša odgovornost za garancije, ki so izrecno označene kot take, in za zahtevke na podlagi zakona o odgovornosti za izdelke, ostane nespremenjena.


Za vse ostalo je naša odgovornost izključena.

10 Odpoved, izbris

Uporabnik ima pravico brez navedbe razlogov kadar koli prekiniti sodelovanje z aktiviranjem funkcije »Izbriši uporabniški račun«. Tudi Lidl lahko sodelovanje odpove kadar koli brez navedbe pomembnega razloga z odpovednim rokom 10 dni. Pravica strank do izredne odpovedi iz pomembnih razlogov ostaja nespremenjena.

11 Končne določbe

Pogodbeni jezik je slovenščina.


Neveljavnost, ničnost in/ali neizvedljivost posameznih določb te pogodbe ne vpliva na veljavnost preostalih določb. Pogodbeni stranki se obvezujeta, da bosta neveljavno, nično ali neizvedljivo določbo nadomestili s takšno veljavno in izvedljivo določbo, ki se po svoji vsebini najbolj približa cilju, ki sta ga stranki želeli doseči z neveljavno določbo. Ustrezno velja tudi za vrzeli v dogovoru. Vse spremembe in dopolnitve te pogodbe bosta stranki sklenili v pisni obliki kot aneks k tej pogodbi. Pisna oblika velja tudi za odpoved.


Evropska komisija zagotavlja spletni portal za reševanje sporov, ki je na voljo na naslovu: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Vendar nismo dolžni in nismo pripravljeni sodelovati v postopku reševanja sporov pred arbitražnim odborom potrošnikov.


Stranki si bosta vse spore prizadevali reševati sporazumno in na miroljuben način.


V kolikor to ne bo mogoče, je za odločanje o vseh sporih iz okvirne ali individualne pogodbe ali v sporih v zvezi s temi pogodbami izključno pristojno sodišče po sedežu družbe Lidl Slovenija, uporablja se slovensko pravo.

Lidl Plus - Splošni pogoji uporabe

Za ogled PDF datoteke potrebujete Adobe Acrobat Reader.