Lidl Slovenija | Preprosto več za vas
The browser is not supported
To display the website correctly, please use one of the following browsers.CautionPlease update your browser, if you proceed with this browser, your shopping experience might not be successful!

Datum: Avgust 2023

Različica: 1.5.2



Najlepša hvala, ker se zanimate za Lidl Plus.

Pregled določil varstva podatkov v storitvi Lidl Plus


Kdo smo?

Smo Lidl Stiftung & Co. KG, Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm, Nemčija (v nadaljnjem besedilu: »Lidl Stiftung«, »mi« ali »nas«) in upravljavec programa storitev Lidl Plus za kupce. Odgovorni smo za obdelavo in varstvo vaših osebnih podatkov v storitvi Lidl Plus.


Kaj je Lidl Plus?

Storitev Lidl Plus je namenjena kupcem, ki želijo prejemati personalizirane informacije o naših ponudbah, akcijah ter izdelkih in storitvah izbranih partnerjev in drugih podjetij, ki pripadajo skupini Lidl. Vaš interesni profil bomo določili na podlagi vašega nakupovalnega vedenja, uporabe naše aplikacije in drugih digitalnih storitev skupine Lidl.


Katere osebne podatke o vas zbiramo?

Zbiramo vaše osebne podatke, ki nam jih posredujete, ko se prijavite v aplikacijo Lidl Plus. Zbiramo tudi vaše nakupovalno in uporabniško vedenje v povezavi s storitvijo Lidl Plus in drugimi digitalnimi storitvami skupine Lidl, ki jih uporabljate.


Zakaj zbiramo te osebne podatke in za kakšne namene jih uporabljamo?

Vaše osebne podatke obdelujemo predvsem za izpolnjevanje pogodbe, ki ste jo sklenili z nami ob zaključku registracije, tj. da določimo vaše morebitne interese na podlagi vašega nakupovalnega in uporabniškega vedenja v zvezi z izdelki in storitvami skupine podjetij Lidl ter da vam zagotavljamo personalizirane informacije in ponudbe.


Če ste v to privolili, vam bomo po e-pošti, potisnih obvestilih ali sporočilih SMS pošiljali vam prilagojene informacije o trenutnih Lidlovih akcijah in ponudbah.


Imamo tudi zakoniti interes, da vam zagotovimo čim bolj enostavno in učinkovito izkušnjo v zvezi s storitvijo Lidl Plus.


Komu posredujemo vaše osebne podatke?

V nekaterih primerih vaše osebne podatke posredujemo ponudnikom storitev, ki smo jih pisno pooblastili in jih redno preverjamo. Ta podjetja vaših osebnih podatkov nikoli ne uporabljajo za svoje namene. Vaše osebne podatke lahko posredujemo tudi nacionalnim Lidlovim podjetjem, da vam predstavijo ustrezne vsebine ali vodijo nagradno igro, ki jo organizira zadevna nacionalna družba, če ste v to privolili.


Če osebne podatke posredujemo prejemnikom v državah zunaj Evropskega gospodarskega prostora (EGP), poskrbimo, da je zagotovljena ustrezna raven varstva podatkov z ukrepi, kot so zavezujoča poslovna pravila, standardne pogodbene klavzule, mehanizem certificiranja ali priznani kodeksi ravnanja.


Kako dolgo hranimo vaše osebne podatke?

Takoj ko preneha naš namen, bodo vaši osebni podatki anonimizirani. Praviloma hranimo vaše osebne podatke za čas vašega sodelovanja v storitvi Lidl Plus. Če ste 24 mesecev neaktivni, vas bomo obvestili, da bo napočil čas izbrisa.


Kakšne pravice imate v zvezi z obdelavo svojih osebnih podatkov?

Če želite dostopati do svojih osebnih podatkov, shranjenih pri nas, ali prejeti njihovo kopijo, bomo to seveda zagotovili brezplačno. Pod ustreznimi zakonskimi pogoji imate pravico do popravka nepravilnih podatkov. Poleg tega lahko svoje osebne podatke izbrišete, omejite njihovo obdelavo in prenos ter ugovarjate obdelavi na podlagi zakonitega ali javnega interesa. Privolitev, ki ste jo zagotovili v okviru aplikacije Lidl Plus, lahko tudi prekličete. Imate tudi pravico vložiti pritožbo pri pristojnem nadzornem organu.


Vljudno vas prosimo, da preberete naš pravilnik o varstvu podatkov v nadaljevanju, kjer je na voljo več informacij o tem, kako obdelujemo vaše podatke. Na našo pooblaščeno osebo za varstvo podatkov se lahko obrnete na poštni naslov, naveden zgoraj, ali na naslov: varstvopodatkov@lidl.si.


Pravilnik o varstvu podatkov v Lidl Plus

Lidl Plus je program zvestobe (v nadaljnjem besedilu: »storitev« ali »Lidl Plus«) skupine Lidl, ki ga upravlja Lidl Stiftung & Co. KG, Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm, Nemčija (v nadaljnjem besedilu »Lidl Stiftung«, »mi«, »nas«). Lidl Stiftung kot odgovorna oseba obdeluje podatke, potrebne za storitev, če se podatki zahtevajo, zbirajo, analizirajo in posredujejo lokalnemu subjektu LIDL Slovenija d.o.o. k.d., Pod lipami 1, 1218 Komenda (v nadaljnjem besedilu: Lidl Stiftung kot »podjetja Lidl«). Za nekatere obdelave podatkov je potrebno sodelovanje skupine Lidl (v nadaljnjem besedilu »skupina podjetij« [https://www.lidl.si/lidl-plus/pravne-informacije/partnerske-drzave]).



Če organizacije Lidl prejmejo podatke prek storitve na podlagi vaše prostovoljne privolitve in vas obveščajo o trenutnih in posebnih Lidlovih ponudbah, kot odgovorna oseba v zvezi z zakonodajo o varstvu podatkov delujejo te organizacije.


Ta pravilnik o varstvu podatkov velja za dejavnosti obdelave, ki jih kot upravljavec izvaja Lidl Stiftung.


Na pooblaščeno osebo Lidl Stiftung za varstvo podatkov se lahko obrnete prek poštnega naslova, navedenega zgoraj, ali naslova: varstvopodatkov@lidl.si.


Storitev je namenjena kupcem (v nadaljnjem besedilu: »uporabniki« ali »vi«), ki želijo od Lidl Stiftung prejemati personalizirane informacije o ponudbah in akcijah v Lidl Plus ter ponudbah, izdelkih in storitvah izbranih partnerjev in podjetij Lidl, ki čim bolj ustrezajo kupčevim interesom. Osnova za določitev ustreznih interesov je nakupovalno in uporabniško vedenje v zvezi z izdelki in storitvami podjetij Lidl, kar je podrobneje pojasnjeno v nadaljevanju.


Z Lidl Plus lahko uživate v različnih storitvah, ki so posebej prilagojene za vas. Te med drugim vključujejo ponudbe, posebej prilagojene vašim potrebam in željam, sodelovanje v nagradnih igrah in ekskluzivni popust ter posebne ponudbe pri nakupovanju v trgovini. Glede na to, kje in v kakšnem obsegu uporabljate storitev, Lidl Stiftung posreduje vaše podatke določenim podjetjem Lidl, da vam lahko zagotovi ustrezno storitev.


1. Katere podatke o vas zbiramo in katere komunikacijske kanale uporabljamo za to?

1.1. Registracija za storitev Lidl Plus

V okviru postopka registracije zahtevamo naslednje podatke o kupcu: ime, priimek, datum rojstva, e-poštni naslov, številko mobilnega telefona in priljubljeno trgovino Lidl. Po želji nam zagotovite: pozdrav/nagovor, spol in domači naslov (ulica, hišna številka, poštna številka, mesto in država). Če želite nastaviti priljubljeno trgovino, lahko uporabite funkcijo geolokacije na svoji mobilni napravi.


1.2. Podatki iz računa Moj Lidl

Če ste v svojem računu Moj Lidl prostovoljno zagotovili določene podatke o svojih okoliščinah in interesih ter datum rojstva svojega otroka, v okviru aplikacije Lidl Plus zbiramo tudi te podatke.


1.3. Obiski trgovine

Ko se med obiskom trgovine identificirate na blagajni, zabeležimo trgovino, ki ste jo obiskali, izdelke, ki ste jih kupili, po zneskih, vrstah in cenah, uporabljene kupone, skupni znesek računa ter čas in način plačila. Z dodelitvijo vašega nakupa vašemu računu kupca sledimo namenu, navedenemu v poglavju 2, na primer, da vam lahko zagotovimo ponudbe, ki so posebej prilagojene vašim željam in interesom, ter ponudimo sodelovanje v posebnih ponudbah.


Na blagajni se lahko identificirate s svojo digitalno kartico kupca.


1.4. Rezervacija izdelkov

Če prek aplikacije Lidl Plus rezervirate določene izdelke, da jih pozneje kupite v trgovini, in uporabite aplikacijo Lidl Plus (takšna uporaba se šteje kot začetna prijava z vašim računom Lidl Plus v aplikaciji, ki se lahko izvede samodejno po uspešni registraciji), zbiramo te podatke za namene, navedene v poglavju 2, zlasti da vam lahko ponudimo ponudbe, ki so posebej prilagojene vašim željam in interesom, ter sodelovanje v akcijah. To naredimo tako, da se vaš nakup rezerviranih izdelkov dodeli vaši rezervaciji.


1.5. Podpora kupcem

Ko se obrnete na službe podjetij Lidl za podporo kupcem, uporabljamo podatke, ki nam jih zagotovite v tem okviru.


1.6. Uporaba aplikacije

Pri uporabi aplikacije Lidl Plus zbiramo podatke o trgovini, kjer kupujete. Zbiramo tudi informacije o vseh vsebinah, ki si jih ogledate v aplikaciji, kot so aktivirani kuponi, nastavitve obvestil, sodelovanje v loterijah, izdelki, ki ste si jih ogledali, in izbrana priljubljena trgovina. Zbiramo tudi informacije o vaši interakciji z aplikacijo, kot so obiskani razdelki, zasloni, ki jih vidite med vsako sejo, število klikov in pomiki z drsnikom. Poleg tega obdelujemo vaš ID kupca (ID zvestobe), podatke o različici operacijskega sistema, ki jo uporabljate, identifikaciji naprave, sistemskem jeziku in izbrani državi ter različici aplikacije, ki jo uporabljate.


Vaši podatki za prijavo so shranjeni in se uporabljajo za izvedbo prijave. Da se vam ni treba znova prijaviti vsakič, ko odprete aplikacijo, so vaši podatki za prijavo shranjeni v aplikaciji (šifrirani), dokler se ne odjavite iz računa.


Digitalne račune lahko shranite v svojo končno napravo ali jih z Messengerjem neposredno posredujete, če aplikaciji dovolite dostop do fotografij/medijev. Če zagotovite ustrezno privolitev, se lahko fotoaparat vaše končne mobilne naprave uporablja za skeniranje kuponov QR.


V okviru aplikacije izvajamo ankete in zbiramo informacije o vašem nakupovalnem vedenju, uporabi aplikacije in osebnih okoliščinah ter interesih v zvezi z drugimi podjetji Lidl. Sodelovanje v anketah je prostovoljno.


1.7. Spletna trgovina/ostale digitalne storitve

Če ste se registrirali za spletno trgovino Lidl ali katero koli drugo aplikacijo, spletne strani ali digitalne storitve, ki jih upravlja podjetje iz skupine podjetij, kot so storitve Click and Collect, cvetličarna, rezervacija potovanj, spletni recepti, fotografske storitve, aplikacija Mr. Cuisine, aplikacija Lidl Home, Lidlov Liddle Club, nas ti obvestijo o vaši uporabi digitalnih storitev, vključno z vrsto, količino in ceno izdelkov, ki ste jih kupili in/ali rezervirali na spletu, kuponi, ki ste jih unovčili, zneskom kupona ter časom plačila in vrsto uporabljenega plačilnega sredstva, načinom dostave, ki ste ga izbrali, ter vašim vedenjem kupca na takšnih platformah.


1.8. Novice drugih ponudnikov storitev

Če ste privolili v prejemanje novic spletne trgovine ali katere koli druge storitve, ki je navedena v prejšnjem odstavku in jo upravlja skupina podjetij, lahko od omenjenih podjetij prejmemo tudi informacije o vašem uporabniškem vedenju v zvezi s temi novicami, vključno z informacijami, kot so čas odprtja novic, povezave ali področja, ki ste jih kliknili, trajanje in pogostost uporabe.


1.9. Analiza uporabniškega vedenja/piškotki

Pri uporabi aplikacije ustvarjamo profile segmentacije uporabnikov za statistične analize in jih po možnosti dodelimo vaši osebi ali e-poštnemu naslovu ali številki kupca. Če ne gre za podatke, ki so tehnično potrebni za zagotavljanje funkcionalnosti aplikacije, podatke zbiramo in uporabljamo le, če ste privolili v uporabo naših tehnologij sledenja (glejte tudi poglavje 2 tega pravilnika o varstvu podatkov). To vključuje naslednjo obdelavo:



Z vrednotenjem se zasledujejo naslednji cilji:


• optimizacijo naših storitev in njihovih funkcij,

• izboljšanje naše ponudbe in trženja izdelkov podjetij Lidl prek (oglaševalskih) kampanj,

• prikazovanje oglasov na podlagi zanimanja (npr. prek potisnih obvestil in oglasnih pasic na storitvah tretjih oseb).


Da bi vam lahko prikazali informacije, ki temeljijo na interesih, je treba zgoraj navedeno oceno pripisati vam kot posamezniku. V ta namen od trenutka zaključka registracije vzpostavimo povezavo z vašo številko stranke. Vaša privolitev v zagotavljanje personaliziranih informacij zajema tudi ta korak obdelave.


Aplikacija uporablja tudi testiranje A/B, analitiko, sporočanje v oblaku, Crashlytics, povezave Dyna-mic, sporočanje v aplikaciji, zmogljivost, napovedi in oddaljeno konfiguracijo. To so analitične storitve, ki jih zagotavlja Google. Z Googlom smo sklenili pogodbo o obdelavi naročil (glejte tudi poglavji 2 in 3.1 te politike zasebnosti).


Za opredeljeno analizo ter prikazovanje personaliziranih oglasov uporabljamo naslednje oglaševalske identifikatorje: (i) IDFA (Identifier for Advertising = identifikacija oglaševanja za naprave iOS) ali (ii) ID oglaševanja za Android ali (iii) ID za Huawei, naslov IP/Mac, glava HTTP in prstni odtis iz vaše končne naprave (razen tega pa še: čas dostopa, država, jezik, lokalne nastavitve, operacijski sistem in njegova različica ter različica aplikacije). Poleg tega v to analizo vključujemo informacije o uporabniški napravi in spletnih dejavnostih ter žetonih za aplikacije in dogodke. Obdelava teh podatkov poteka izključno na podlagi psevdonimizacije podatkov. IDFA, ID za oglaševanje za Android in ID za Huawei lahko prek svojega operacijskega sistema kadar koli deaktivirate ali nastavite prvotne nastavitve. Če IDFA ni na voljo, uporabljamo SkAdNetwork, Applov atribucijski API, za pripisovanje namestitev naše aplikacije oglaševalski kampanji. Pravna podlaga je vaša privolitev (glejte tudi oddelek 2 te politike zasebnosti).



Ujemanje strank v oglasih Google Ads


V aplikaciji Lidl Plus uporabljamo storitev "Google Ads Customer Matching" družbe Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irska (v nadaljevanju "Google"). V tem postopku se seznami uporabniških podatkov pošiljajo na Googlove strežnike s pomočjo tehnologij za sledenje, ki jih uporabljamo mi. Google nato primerja, ali se poslani podatki o uporabnikih ujemajo s podatki Googlovih strank, in posledično oblikuje ciljne skupine, ki jih lahko uporabi za prikazovanje oglasov. Oglasi se lahko prikazujejo v Googlovem omrežju (YouTube, GMail ali v iskalniku) in na različnih napravah (tako imenovano ponovno trženje ali targetiranje).


Z Googlom smo sklenili pogodbo o obdelavi podatkov za uporabo storitve Google Ads Customer Matching v skladu s členom 28(3) GDPR. S to pogodbo Google zagotavlja, da bo osebne podatke v imenu posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, obdelal v skladu z navodili in zagotovil varstvo pravic posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki.


Osebni podatki bodo izbrisani, ko bo namen izpolnjen.


Informacije o tem, kako Google uporablja osebne podatke, ki se mu posredujejo z integracijo storitev, ter o možnostih nastavitev za prilagojeno oglaševanje in zbiranje podatkov so na voljo tukaj in tukaj. Splošne informacije o obdelavi podatkov s strani Googla so na voljo v Googlovem pravilniku o zasebnosti.


Meta/Facebook


V aplikaciji Lidl Plus uporabljamo storitev "Facebook Custom Audience" podjetja Meta Platforms Ireland Ltd, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irska (v nadaljevanju "Facebook"). Storitev Facebook Custom Audience nam omogoča oblikovanje ciljnih skupin ter oblikovanje in predvajanje prilagojenih oglasov na Facebooku v skladu z vašimi potrebami.

V ta namen se na Facebook z uporabo naših tehnologij za sledenje prenesejo seznami podatkov o uporabnikih. Facebook nato primerja posredovane podatke o uporabnikih s podatki uporabnikov Facebooka in oblikuje ciljne skupine, ki se lahko uporabijo za ciljno usmerjanje oglasov na Facebooku. S storitvijo Custom Audience zagotovimo, da se oglasi na Facebooku prikazujejo le tistim ljudem, ki so predhodno obiskali našo aplikacijo ali jih zanimajo naši izdelki. Facebook podatke uporablja tudi za lastne oglaševalske namene in za oglaševalske namene tretjih oseb.


Posamezniki ostanejo v storitvi Custom Audience največ 180 dni. Po 180 dneh se posamezniki, ki so zaobseženi s storitvijo Custom Audience, odstranijo, če ne obiščejo spletnega mesta znova.


V skladu s 26. členom Splošne uredbe o varstvu podatkov smo s Facebookom skupni upravljavci v zvezi z uporabo storitve Facebook Custom Audience. Sklenili smo pogodbo o skupni odgovornosti, s katero smo določili odgovornosti za izpolnjevanje obveznosti v skladu z GDPR. V skladu s tem sporazumom smo odgovorni za zagotavljanje informacij posameznikom, na katere se nanašajo osebni podatki, medtem ko je Facebook odgovoren za izpolnjevanje zahtev v zvezi s pravicami posameznikov, na katere se nanašajo osebni podatki, v skladu s členi 15 do 21 GDPR. V okviru skupne odgovornosti pa lahko svoje pravice posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, načeloma uveljavljate pri vsakem od skupnih upravljavcev.


Facebook obdelavo podatkov utemeljuje s privolitvijo uporabnikov Facebooka v skladu s členom 6(1a) GDPR in zakonitimi interesi Facebooka v skladu s členom 6(1f) GDPR, da zagotovi natančna in zanesljiva poročila ali natančne statistične podatke o uspešnosti za Facebookove oglaševalce. Več informacij o tem najdete v Facebookovih informacijah o varstvu podatkov ali tukaj. S Facebookovo pooblaščeno osebo za varstvo podatkov se lahko obrnete tukaj.


Uporabi storitve Custom Audiences lahko ugovarjate globalno na Facebookovem spletnem mestu. Po prijavi v račun Facebook boste preusmerjeni v nastavitve za oglase Facebook.

Preklic privolitve

Če želite preklicati privolitev za sledenje med uporabo aplikacije Lidl Plus, lahko to storite kadar koli z učinkom v prihodnosti ter upravljate sledenje po zaključku registracije z zavrnitvijo v aplikaciji, v razdelku »Več«  »Pravne informacije«  »Deli analitične podatke«.


1.10. Storitve zemljevidov

V tej aplikaciji imate možnost uporabiti zemljevid storitev iz operacijskega sistema svoje mobilne naprave. Interaktivni zemljevidi se lahko prikažejo neposredno v aplikaciji in funkcijo zemljevida lahko priročno uporabljate, da najdete npr. trgovine Lidl na vašem območju.


Za uporabo funkcij storitev zemljevida je treba obdelati vaš naslov IP v okviru internetne komunikacije. Ta se običajno obdeluje na strežnikih zadevnih operacijskih sistemov. Na konkretno obdelavo podatkov pri ponudnikih operacijskih sistemov nimamo vpliva. Dodatne informacije o namenu in obsegu obdelave podatkov so na voljo v ponudnikovem pravilniku o zasebnosti. V njem boste našli tudi dodatne informacije o svojih pravicah in nastavitvah za zaščito zasebnosti.


Naslovi in pravilniki o zasebnosti ponudnikov:

 Zemljevidi Google (Google Maps): Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irska, https://www.google.com/policies/privacy/. Dodatni pogoji uporabe za Google Maps/Google Earth so na voljo na: https://maps.google.com/help/terms_maps.html.

 Apple Inc., One Apple Park Way, Cupertino, Kalifornija. Pogoji uporabe zemljevidov Apple (Apple Maps) so na voljo na: https://www.apple.com/legal/internet-services/maps/terms-sv.html. Pravilnik o zasebnosti družbe Apple je na voljo na https://www.apple.com/legal/privacy/sl/

 Komplet zemljevidov Huawei: Aspiegel SE, 1F, Simmonscourt House, Ballsbridge, Dublin D04 W9H6, Irska. https://developer.huawei.com/consumer/es/hms/huawei-MapKit/. Pravilnik o zasebnosti družbe Huawei je na voljo na: https://www.huawei.com/en/privacy-policy


1.11. Povezave do drugih spletnih strani in aplikacij

Naša aplikacija vključuje povezave do drugih spletnih strani in aplikacij, ki jih upravlja eno od podjetij Lidl ali naši izbrani partnerji, navedeni zgoraj, ali druge osebe. Ko kliknete eno od oglasnih pasic v aplikaciji predstavljenih izdelkov, vas sistem preusmeri na spletno stran/aplikacijo ali ustrezno trgovino z aplikacijami. Povezave lahko vključujejo tudi posebne tehnologije sledenja, ki upravljavcem navedenih spletnih strani/aplikacij omogočajo, da ugotovijo in izmerijo, kje je uporabnik izvedel zanje. Priporočamo vam, da pregledate ustrezni pravilnik o zasebnosti vsake spletne strani/aplikacije, na katero vas preusmeri sistem, da boste razumeli, katere podatke o vas bo upravljavec obdelal. Ko vas preusmerimo na katero od teh spletnih strani/aplikacij, obdelujemo vaše osebne podatke, da bi izpolnili vašo (tehnično) zahtevo za obisk ustrezne aplikacije ali spletne strani (člen 6(1)(b) GDPR), pa tudi na podlagi zakonitega interesa upravljavca za izvajanje oglaševanja (člen 6(1)(f) GDPR).


1.12. Novice/potisna obvestila/SMS

Zbiramo tudi podatke o vašem uporabniškem vedenju v zvezi z novicami in druge podatke, ki vam jih pošiljamo kot potisna obvestila ali sporočila SMS, jih shranimo in, če je mogoče, dodelimo vaši osebi ali e-poštnemu naslovu ali številki kupca. V zvezi s tem zbiramo podatke o času odprtja sporočila in povezavah ali področjih, ki ste jih kliknili, izbranih izdelkih, času, trajanju in pogostosti uporabe.


Te podatke zbiramo in uporabljamo le, če ste v to privolili (glejte tudi poglavje 2 tega pravilnika o varstvu podatkov).


1.13. Posebne kategorije osebnih podatkov

V analizo vaših osebnih podatkov, navedenih zgoraj, niso vključene posebne kategorije osebnih podatkov v smislu prvega odstavka člena 9 GDPR (npr. informacije o vašem zdravju ali veri).

2. Za kakšen namen in na kakšni pravni podlagi obdelujemo vaše osebne podatke?

Podatke, navedene v sklopu prvega poglavja, zbiramo, da vam lahko ponudimo ustrezne storitve Lidl Plus.


2.1. Namen komunikacije, identifikacije in zaščite vašega profila kupca

Osnovni podatki o kupcih, zbrani v okviru registracije, se uporabljajo za komunikacijo z vami in jasno dodeljevanje vašega nakupovalnega in uporabniškega vedenja vašemu profilu kupca.

Če ste v okviru uporabe naše aplikacije ali v nastavitvah svoje končne mobilne naprave v pogovornem oknu »Dovoli dovoljenja« privolili v t. i. geolokacijo, uporabljamo to funkcijo, da vam lahko ponudimo posamezne storitve, povezane z vašo lokacijo. Vašo lokacijo in omrežje obdelujemo zlasti v okviru funkcije »Iskalnik trgovin«, da vam lahko prikažemo najbližje trgovine. Geolokacijski podatki niso trajno shranjeni.


V okviru registracije vas prosimo za datum rojstva (glejte poglavje 1 zgoraj). Prvič zato, ker se za vaše sodelovanje predpostavlja, da ste stari vsaj 18 let (glejte poglavje 2 teh pogojev). Drugič, zaradi zaščite otrok obstajajo starostne omejitve za oglaševanje nekaterih izdelkov (tj. oglaševanje alkoholnih pijač ne bo namenjeno otrokom).

Vaš e-poštni naslov uporabljamo zlasti, da vas zaščitimo pred nepooblaščenim dostopom tretjih oseb, tako da vam pošljemo e-poštno opozorilo, npr. ko je opravljen dostop do vašega računa s tujo napravo, tj. napravo, ki se prej ni uporabljala za dostop do aplikacije Lidl Plus.


Takšna obdelava poteka na podlagi zakonskih predpisov, ki nam dovoljujejo obdelavo osebnih podatkov, če je potrebna za uporabo storitve ali izpolnitev pogodbe (člen 6(1)(b) GDPR) in ker imamo predvsem zakoniti interes za čim bolj enostavno in učinkovito uporabo aplikacije (člen 6(1)(f) GDPR).


V primeru odpoklica izdelka preverimo, ali ste kupili zadevni izdelek, da vas lahko obvestimo o odpoklicu. V ta namen uporabljamo podatke o izdelkih, ki ste jih kupili (primerjajte zgoraj z »Obiski trgovine«).


Obdelava poteka za zaščito vašega zdravja (člen 6(1)(d) GDPR) in ker imamo zakoniti interes, da vas obvestimo o morebitnih odpoklicih izdelkov (člen 6(1)(f) GDPR).


2.2. Namen optimizacije distribucijskih območij in mreže trgovin

Če nam posredujete tudi podatke o svojem naslovu, jih bomo uporabili za optimizacijo oglaševalskih ukrepov (zlasti razdeljevanje letakov, plakatno oglaševanje) in optimizacijo mreže/oblikovanja poslovalnic. Posredovanje podatkov o naslovu je prostovoljno. Ti podatki se obdelujejo na podlagi našega zakonitega interesa za optimizacijo prodajnih kanalov (člen 6(1)(f) GDPR).


2.3. Namen določanja vaših interesov za izdelke

Da bi vam zagotovili prednosti članstva v storitvi Lidl Plus ter vam in drugim kupcem predstavili čim boljše individualne ponudbe in izvajali ankete med ciljnimi kupci, vas želimo bolje spoznati. Za to najprej na podlagi vseh osebnih podatkov, navedenih v poglavju 1, zlasti vaših podatkov o transakcijah iz aplikacije Lidl Plus, in informacij, ki jih prejmemo od spletne trgovine Lidl ali drugih aplikacij, spletnih strani ali digitalnih storitev, navedenih zgoraj, določimo, kateri izdelki, posebne ponudbe in storitve bi lahko bili zanimivi in ustrezni za vas. Za določitev te korelacije uporabljamo matematično–statistične metode. Za ta namen se vaši osebni podatki primerjajo s podatki drugih kupcev. Na podlagi te primerjave lahko nato ugotovimo, kateri drugi izdelki in akcije, ki so zanimale druge kupce s primerljivimi interesi, bi utegnili zanimati tudi vas in druge kupce.



S temi informacijami vas lahko opozorimo na npr. posebne popuste za vaše najljubše izdelke v aplikaciji Lidl Plus in na spletni strani zadevne spletne trgovine ali posamezne digitalne storitve, vam na primer ponudimo posebno ugodne cene, kupone za popust in druge ugodnosti ter vas obvestimo o privlačnih ponudbah v okviru posebne ponudbe.




Za ta namen boste prejeli (če je mogoče, personalizirane) informacije o izdelkih, akcijah, nagradnih igrah, novih storitvah in novicah na področju ponudbe na pretočnih medijih in v poslovalnicah [ Lidl Plus kuponi in ponudbe] ter anketah.



Z merjenjem vaše uporabe aplikacije (glejte zgoraj) pridobimo tudi splošen vpogled v optimizacijo naše aplikacije Lidl Plus in uspeh naših oglaševalskih kampanj. Poleg tega našim oglaševalskim partnerjem zagotavljamo statistično obdelane anonimne podatke (na podlagi vaše uporabe aplikacije in kupljenih izdelkov) o uspešnosti njihovih oglaševalskih kampanj za obračunavanje in optimizacijo njihovih trženjskih kampanj. Naši oglaševalski partnerji teh informacij ne morejo izslediti do vas.



Personalizirani uporabniški profili se z dodelitvijo vaše osebe in/ali e-poštnega naslova uporabljajo tudi za boljše prilagajanje morebitnega oglaševalskega pristopa, zlasti v obliki novic, vašim osebnim interesom in za izboljšanje spletnih ponudb. Ta uporabniški profil nato vključuje tudi informacije o vaši uporabi aplikacije Lidl Plus.

Ti postopki obdelave se izvajajo na podlagi zakonskih določb, ki nam dovoljujejo obdelavo osebnih podatkov, če je to potrebno za uporabo storitve ali izvajanje pogodbe (člen 6(1)(b) GDPR).


Če ste zagotovili ustrezno privolitev, lahko v ta profil vključimo tudi informacije, ki jih preberemo iz vaše končne naprave. V teh primerih obdelujemo vaše osebne podatke na podlagi člena 6(1)(a) GDPR. To velja za obdelavo podatkov, navedeno zgoraj pod »Spletna trgovina«, »Analiza uporabniškega vedenja« in »Novice/potisna obvestila/SMS«, ter za prenos podatkov našim oglaševalskim partnerjem za predvajanje (oglaševalskih) vsebin v storitvah tretjih oseb.

Poleg povečevanja informativne vrednosti profila te ugotovitve uporabljamo tudi za optimizacijo aplikacije Lidl Plus in naših ostalih spletnih storitev, če je to zajeto v vaši privolitvi. Pravna podlaga za to je prav tako člen 6(1)(a) GDPR.


2.4. Namen optimizacije naše ponudbe v trgovinah in spletne ponudbe

Če sodelujete v naših prostovoljnih anketah, podatke uporabljamo za optimizacijo ponudbe v trgovinah in spletne ponudbe. Te podatke obdelujemo, ker imamo prevladujoč zakoniti interes za čim boljšo uskladitev naše ponudbe z vašimi interesi (člen 6(1)(f) GDPR).


2.5. Namen prejemanja tržnih sporočil

Če ste izrecno privolili v oglaševanje, vam bomo po e-pošti, v obliki sporočil SMS ali potisnih obvestil pošiljali tudi informacije o ugodnostih programa, npr. podrobnosti o programu, posebnih akcijah za kupce in (če je mogoče, personalizirane) informacije o izdelkih, akcijah, nagradnih igrah, novih storitvah in novicah o ponudbi na pretočnih medijih in v poslovalnicah.


Ta neposredni nagovor poteka, ker ste nam zagotovili ustrezno privolitev (člen 6(1)(a) GDPR).


2.6. Namen usklajevanja na podlagi lokacije in časa

Vaše osebne podatke obdelujemo in uporabljamo glede na lokacijo in čas vašega nakupa, da vam lahko zagotovimo oglaševanje na podlagi časa in lokacije, npr. s potisnim obveščanjem ali SMS na vaš mobilni telefon. Če je vaš priljubljen nakupovalni dan na primer sobota, vas lahko posebej obvestimo o trenutnih prodajnih akcijah za ta dan. Lahko vam ponudimo tudi posebno regionalno ponudbo, če smo obveščeni o tem, v kateri regiji najraje nakupujete.


Potisna obvestila so sporočila, ki se pošiljajo iz aplikacije v vašo napravo in so tam prednostna. Aplikacija uporablja potisna obvestila, če ste v nastavitvah naprave pri namestitvi aplikacije ali kadar koli med uporabo aplikacije privolili v prejemanje potisnih obvestil. Prejem potisnih obvestil lahko kadar koli izklopite.


Če analiziramo kraj in čas vašega nakupa, to uporabljamo za storitev ali izpolnitev pogodbe (člen 6(1)(b) GDPR) in ker imamo predvsem zakoniti interes za čim boljšo prilagoditev naše ponudbe pogojem v zvezi s časom in krajem (člen 6(1)(f) GDPR).


2.7. Namen obdelave zahtev kupcev

Osebni podatki, ki nam jih posredujete, ko se obrnete na službo za podporo kupcem, npr. z našim kontaktnim obrazcem, bodo seveda obravnavani zaupno. Vaše podatke uporabljamo izključno za obdelavo vaše poizvedbe ter za obravnavo vaših zahtev glede zasebnosti in odgovarjanje nanje.

Da bi lahko vaše poizvedbe glede podpore kupcem čim bolje obdelali, navedene podatke posredujemo tudi drugim podjetjem Lidl. To pomeni, da teh podatkov ni treba ponovno beležiti in shranjevati, da bi obdelali vaše poizvedbe. Podjetja Lidl uporabljajo vaše podatke izključno za preverjanje vas kot kupca ali uporabnika in obdelavo vaše poizvedbe.

Pravna podlaga za obdelavo vaših podatkov je člen 6(1)(b) GDPR, saj je to potrebno za obravnavo vaše zahteve, ter člen 6(1)(f) GDPR.


Naš in hkrati vaš (zakoniti) interes za to obdelavo podatkov izhaja iz cilja odgovoriti na vaša vprašanja, rešiti kakršne koli težave, ki se lahko pojavijo, in s tem ohraniti in spodbujati vaše zadovoljstvo kot kupca ali uporabnika naše storitve ali storitve drugih podjetij Lidl.

Pravna podlaga za obdelavo vaših zahtev v skladu z zakonom o varstvu podatkov je člen 6(1)(c) GDPR, saj je obravnavo vaše zahteve potrebna za izpolnitev naše zakonske dolžnosti.

2.8. Namen zagotavljanja aplikacije


Podatke, zbrane med uporabo aplikacije, obdelujemo, da lahko naša aplikacija pravilno deluje. Te podatke potrebujemo zlasti zato, da lahko aplikacija shrani vaše želene nastavitve, kot sta država in jezik, da lahko hitro rešimo tehnične težave in da lahko dostopate do določenih območij. Ti podatki se ne uporabljajo za ustvarjanje uporabniških profilov.

Pravna podlaga za uporabo tehnologij, potrebnih za ta namen, je člen 6(1)(b) GDPR, tj. vaše podatke obdelujemo za zagotavljanje naših storitev med obdelavo pogodbe.


Uporaba storitev zemljevidov temelji na našem pogodbenem razmerju z vami, členu 6(1)(b) GDPR in na temelju drugega odstavka 25. člena TTDSG ter našem zakonitem interesu za privlačno predstavitev naših ponudb in lažje iskanje lokacij, ki smo jih navedli v aplikaciji. To predstavlja zakoniti interes v smislu člena 6(1)(f) GDPR.


2.9. Namen zgodovine izdelkov


Če ste rezervirali izdelke prek aplikacije Lidl Plus, vam jih bomo pokazali v zgodovini, da lahko imate pregled svojih rezervacij. Pravna podlaga za povezano obdelavo podatkov je člen 6(1)(b) GDPR, tj. vaše podatke obdelujemo za izvajanje našega uporabniškega odnosa z vami.


2.10. Namen preprečevanja goljufij

Da bi preprečili gospodarsko škodo Lidlu, analiziramo nakupovalno vedenje kupcev pri uporabi aplikacije Lidl Plus zaradi preprečevanja goljufij. Ocenjujemo zlasti, ali se izdelki vračajo in kako pogosto. Pravna podlaga za to je člen 6 odstavek (1) (f) GDPR. Naš zakoniti interes izhaja iz opisanih namenov obdelave.


3. Komu posredujemo vaše osebne podatke?

V primeru utemeljenih zahtev uradnih organov bomo posredovali zahtevane podatke. Vaše osebne podatke dajemo na voljo tudi tretjim osebam:


3.1. Razkritje ponudnikom storitev

Za obdelavo vaših podatkov delno uporabljamo ponudnike storitev. Podjetja, ki delajo za nas na ta način, so skrbno izbrana, naročila so sklenjena v pisni obliki. Podjetja so zavezana našim navodilom in nadzorovana pred začetkom postopka obdelave podatkov in redno pozneje. Ta podjetja v okviru dejavnosti za nas, vaših osebnih podatkov nikoli ne uporabljajo za svoje namene.

V zvezi s tem posredujemo vaše podatke prejemnikom, ki nam:


 zagotavljajo zmogljivosti za shranjevanje podatkov, sisteme podatkovnih zbirk ali podobne stvari,

 zagotavljajo tehnično podporo,

 zagotavljajo svetovalno storitev na področju trženja

V zvezi z uporabo storitev Meta se podatki prenesejo na podjetje Meta (glejte poglavje 1.9 tega pravilnika o zasebnosti).

3.2. Razkritje upravljavcem povezanih storitev Lidl

V okviru podjetij Lidl (glejte poglavje 1 zgoraj) ustreznemu nacionalnemu podjetju posredujemo naslednje podatke pod zgoraj navedenimi pogoji:

 prepoznane želje glede izdelkov za ciljno prikazovanje vsebine, ki je relevantna za vas;

 če sodelujete v nagradni igri ali natečaju (»akcija«), ki ga organizirajo podjetja Lidl, posredujemo podatkovna polja, navedena v pogojih uporabe kampanje (npr. številka kupca (ID zvestobe), telefonska številka, e-poštni naslov, datum rojstva itd.);

 šele ko so kupci usmerjeni v spletno trgovino za nakup izdelka iz prodaje Flash, pošljemo podjetjem Lidl vašo ceno izdelka, številko izdelka in ID transakcije za zagotovitev storitve, zlasti za nakup v spletni trgovini, prikaz pravilne cene v spletni trgovini, prikaz pravilne zaloge v aplikaciji Lidl Plus itd. Razen tega podatkov ne posredujemo tretjim osebam;

 če je to potrebno za obdelavo poizvedbe prek naše službe za podporo kupcem, zgoraj navedene podatke posredujemo tudi tistim podjetjem Lidl, na katera se obrnete v okviru poizvedb po podpori kupcem. Morda bomo morali posredovati izvlečke vaše poizvedbe tudi pogodbenim partnerjem (npr. dobaviteljem v primeru poizvedb, specifičnih za izdelek), da bodo obdelali vašo poizvedbo;

 če obstaja sum goljufije ali če Lidl utrpi gospodarsko škodo, bomo zahtevane podatke o vašem vedenju pri nakupu/vračilu posredovali podjetjem Lidl.


Če prek aplikacije Lidl Plus rezervirate izdelke za poznejši nakup v trgovini Lidl, bomo ustreznemu podjetju Lidl posredovali seznam rezerviranih izdelkov in številko vašega naročila. Za uporabo teh informacij za poznejšo obdelavo kupoprodajne pogodbe, sklenjene z vami, odgovarja izključno podjetje v skladu z zakonom o varstvu podatkov. Pravna podlaga za ta prenos je člen 6(1)(b) GDPR, tj. izvajanje predpogodbenih ukrepov kot odziv na vašo zahtevo.


Če osebne podatke posredujemo prejemnikom v tretjih državah (državah zunaj Evropskega gospodarskega prostora), lahko to ugotovite iz informacij o obdelavi podatkov pri naših ponudnikih storitev, navedenih v tem pravilniku o varstvu podatkov. Evropska komisija je s sprejetjem sklepov o ustreznosti ugotovila, ali takšna tretja država zagotavlja ustrezno raven varstva podatkov. Natančni seznam držav s sklepom o ustreznosti je na voljo tukaj: Adequacy decisions (europa.eu). Če Evropska komisija za tretjo državo ni določila ustrezne ravni varstva, bomo poskrbeli, da bo ustrezna raven varstva podatkov zagotovljena z drugimi ukrepi, kot so: zavezujoča poslovna pravila, standardne pogodbene klavzule, mehanizmi certificiranja ali priznani kodeksi ravnanja. Če želite pridobiti dodatne informacije, se obrnite na našo pooblaščeno osebo za varstvo podatkov (glej zgoraj).


4. Kako zagotavljamo zaupnost vaših osebnih podatkov?

Da bi zagotovili zaupnost vaših osebnih podatkov, je našim zaposlenim, ki delajo na področju obdelave podatkov, prepovedano zbiranje, obdelava ali uporaba osebnih podatkov na kakršen koli nepooblaščen način. Naši skrbno izbrani zaposleni se zelo dobro zavedajo vprašanj varstva podatkov in so pogodbeno zavezani k tajnosti podatkov pred začetkom pogodbe o zaposlitvi; ta obveznost ostaja tudi po prenehanju delovnega razmerja.


5. Kako zagotavljamo varnost vaših osebnih podatkov?

Varnost vaših podatkov je za nas zelo pomembna. Zato ohranjamo tehnične in organizacijske ukrepe za zaščito vaših osebnih podatkov, zlasti pred nevarnostmi pri prenosu podatkov in pred tem, da padejo v roke nepooblaščenim tretjim osebam. Taki ukrepi se redno posodabljajo in prilagajajo sodobni tehnologiji.


6. Kako dolgo hranimo vaše osebne podatke?

Vaše osebne podatke zbrišemo ali anonimiziramo takoj, ko nam niso več potrebni za namene, za katere jih obdelujemo v skladu z zgornjimi odstavki. Na splošno hranimo vaše osebne podatke za čas vašega sodelovanja v storitvi Lidl Plus. Če ste 24 mesecev neaktivni, vas bomo obvestili, da poteka izbris. V tem primeru lahko izbrisu ugovarjate tako, da znova odprete aplikacijo ali se prijavite vanjo.

V nasprotnem primeru se podatki izbrišejo po 72 urah od odjave iz aplikacije Lidl Plus. V teh prvih 72 urah imate možnost ponovno vzpostaviti svoj račun kupca tako, da se znova prijavite. Postopek izbrisa se nato prekliče. Če vaše podatke potrebujemo dalj časa zaradi zakonitih obdobij hrambe ali za zavarovanje, uveljavljanje ali izvrševanje pravnih zahtevkov, jih po odjavi iz aplikacije Lidl Plus hranimo v skladu s predpisi o varstvu podatkov, dokler to za posamezni primer zahteva zakon ali je potrebno za izpolnjevanje namenov.


Vse osebne podatke, ki nam jih pošljete, ko se obrnete na službo za podporo kupcem, bomo zbrisali ali anonimizirali najpozneje 90 dni po prejemu končnega odgovora. Izkušnje so pokazale, da se vprašanja v zvezi z našimi odgovori praviloma ne pojavijo po 90 dneh. Če uveljavljate svoje pravice kot posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, bodo vaši osebni podatki shranjeni še 3 leta po prejemu končnega odgovora kot dokaz, da smo vam zagotovili celovite informacije in da so bile zakonske zahteve izpolnjene.


7. Kakšne pravice imate v zvezi z obdelavo svojih podatkov?

Na vašo zahtevo vam posredujemo podatke v skladu s členom 15 GDPR (zlasti podatke, shranjene o vas, prejemniku ali kategorijah prejemnikov, katerim so posredovani, o namenu shranjevanja podatkov itd.). Te informacije so brezplačne.

Pod ustreznimi zakonskimi pogoji imate tudi pravico do popravka nepravilnih podatkov; ali pa lahko svoje osebne podatke zbrišete ter omejite obdelavo ali prenos.

Imate tudi pravico vložiti pritožbo pri pristojnem nadzornem organu. V Sloveniji je kot pristojni organ za področje varstva podatkov imenovan Informacijski pooblaščenec Republike Slovenija.


Kadar obdelava podatkov temelji na členu 6(1)(e) ali (f) GDPR, ali poteka za namene neposrednega trženja, imate pravico ugovarjati obdelavi.


Če ste privolili, lahko privolitev kadar koli prekličete z učinkom v prihodnosti, npr. v aplikaciji pod »Pomoč«  »Obrnite se na nas« ali (če želite neposredno preklicati izbiro posameznih kanalov za obveščanje) pod »Nastavitve«  »Obvestila« ali tako, da pošljete e-pošto na: varstvopodatkov@lidl.si.


Če želite umakniti privolitev za analizo uporabe te aplikacije/računa Moj Lidl,

lahko v aplikaciji opravite ustrezno nastavitev v razdelku »Več«  »Pravne informacije«  »Deli analitične podatke«.



8. Neobvezno zagotavljanje podatkov

Če te podatke posredujete sami, vam ni treba navesti prej navedenih prostovoljnih podatkov. Vendar pa vam brez teh podatkov ne moremo omogočiti celotnih storitev Lidl Plus, ki temeljijo na teh podatkih. Kot neobvezna so označena samo izbirna podatkovna polja.


9. Ali lahko spremenimo pravilnik o varstvu podatkov?

Spremembe tega pravilnika o varstvu podatkov so lahko potrebne zaradi spremembe pravnih okoliščin ali pogojev obdelave podatkov iz aplikacije Lidl Plus. Če se na primer spremenijo nameni zbiranja, obdelave ali uporabe vaših osebnih podatkov ali identiteta odgovornega subjekta in kategorije prejemnikov, boste o tem obveščeni in, če bo potrebno, vas bomo prosili za privolitev.


Pregled določil varstva podatkov v storitvi Lidl Plus

Za ogled PDF datoteke potrebujete Adobe Acrobat Reader.