Politika varstva podatkov Lidl Plus
Od: januar 2022
Najlepša hvala za vaše zanimanje za Lidl Plus.
Lidl Plus je program za pomoč strankam (v nadaljnjem besedilu "storitev" ali "Lidl Plus") skupine Lidl, ki jo upravlja Lidl Stiftung & Co. KG, Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm, Nemčija (v nadaljnjem besedilu "Lidl Stiftung", "mi", "nas"). Lidl Stiftung obdeluje podatke, potrebne za namene storitve, kot odgovorni subjekt, ko se podatki zahtevajo, zbirajo, analizirajo in posredujejo lokalnemu subjektu Lidl Slovenija d.o.o. k.d. (v nadaljevanju Lidl Stiftung kot "podjetja Lidl" ali "Lidl").
V prihodnje se lahko na seznam dodajo še druge organizacije, če ima SB Lidl KG neposredne ali posredne deleže v zadevnih organizacijah in te sodelujejo v ponudbi Lidl Plus.
Če podjetja Lidl prejemajo podatke prek storitve na podlagi vaše prostovoljne privolitve in vas obveščajo o aktualnih ponudbah ter akcijskih ponudbah podjetja Lidl, v zvezi z zakonodajo o varstvu podatkov sama delujejo kot odgovorni subjekti.
Ta politika varstva podatkov velja za dejavnosti obdelave, ki jih izvaja Lidl Stiftung kot kontrolor. Na pooblaščeno osebo za varstvo podatkov v Lidl Stiftung se lahko obrnete na zgoraj naveden poštni naslov ali prek: varstvopodatkov@lidl.si.
Storitev je namenjena potrošnikom (v nadaljnjem besedilu "uporabniki" ali "vi"), ki želijo od Lidl Stiftung prejemati prilagojene informacije o ponudbah in promocijah Lidl Plus ter ponudbah, izdelkih in storitvah izbranih partnerjev in podjetij Lidl, ki čim bolj ustrezajo njihovim interesom. Osnova za določanje ustreznih interesov je vedenje pri nakupu in uporabi izdelkov in storitev podjetij Lidl, kar je podrobneje razloženo v nadaljevanju.
S storitvijo Lidl Plus lahko uživate v različnih storitvah, ki so posebej prilagojene za vas. Te med drugim vključujejo ponudbe, prilagojene vašim potrebam in željam, sodelovanje na tekmovanjih ter ekskluzivne popuste in posebne ponudbe. Glede na to, kje in v kolikšni meri uporabljate storitev, Lidl Stiftung posreduje vaše podatke določenim podjetjem Lidl, da vam lahko zagotovimo ustrezno storitev.
1. Katere podatke o vas zbiramo in katere komunikacijske kanale uporabljamo za to?
Registracija za storitev Lidl Plus
V okviru postopka registracije zahtevamo naslednje podatke o stranki: ime, priimek, datum rojstva, e-poštni naslov, številko mobilnega telefona in izbrano trgovino Lidl. Neobvezno nam lahko posredujete tudi naslednje: pozdrav, podatek o spolu in domači naslov (ulica, hišna številka, poštna številka, mesto in država). Za nastavitev izbrane trgovine lahko uporabite funkcijo geolokacije v svoji mobilni napravi.
Podatki iz računa Moj Lidl
Če ste prostovoljno posredovali določene podatke o svojih okoliščinah in interesih v svojem računu Moj Lidl, te podatke zbiramo tudi v okviru storitve Lidl Plus.
Obiski trgovine
Ko se med obiskom trgovine identificirate na blagajni, prodajnih avtomatih s toplimi pijačami ali drugih prodajnih avtomatih, zabeležimo trgovino, ki ste jo obiskali, vrsto kupljenih izdelkov ter ceno in znesek zanje, uporabljene kupone, vsoto računa ter čas postopka plačila in vrsto plačila. Z dodelitvijo vašega nakupa vašemu računu stranke sledimo namenu, navedenemu v 2. členu, npr. da vam lahko pripravimo ponudbe, ki so posebej prilagojene vašim željam in interesom, ter ponudimo sodelovanje v akcijah.
Na blagajni in prodajnih avtomatih se lahko identificirate zgolj s svojo digitalno kartico stranke.
Služba za pomoč strankam
Kadar se obrnete na službo za pomoč strankam podjetij Lidl, uporabljamo podatke, ki jih posredujete v tem okviru.
Uporaba aplikacije
Pri uporabi aplikacije Lidl Plus zbiramo podatke o trgovini, kjer kupujete. Poleg tega zbiramo podatke o vseh vsebinah, ki si jih ogledate v aplikaciji, kot so aktivirani kuponi, vaše nastavitve obveščanja, sodelovanje v nagradnih igrah, ogledi izdelkov in vaša glavna izbrana trgovina. Zbiramo tudi podatke o vaši interakciji z aplikacijo, kot so obiskani razdelki, zasloni, ki ste jih pogledali med vsako sejo, število klikov in pomikov. Poleg tega obdelujemo tudi vašo št. stranke (Loyalty ID), podatke o različici operacijskega sistema, ki jo uporabljate, identifikaciji naprave, sistemskem jeziku in izbrani državi ter različici aplikacije, ki jo uporabljate.
Vaši prijavni podatki se shranjujejo in uporabljajo za izvedbo prijave. Da se vam ni treba znova prijaviti vsakič, ko odprete aplikacijo, so vaši prijavni podatki shranjeni v aplikaciji (šifrirani), dokler se ne odjavite iz računa.
Digitalne dohodne račune lahko shranite na svojo mobilno napravo ali jih posredujete neposredno prek aplikacije Messenger, če aplikaciji dovolite dostop do svojih fotografij/predstavnosti. Kamera vaše končne mobilne naprave se lahko uporablja za skeniranje QR-kuponov, če zagotovite ustrezno dovoljenje.
V okviru aplikacije izvajamo ankete v aplikaciji in zbiramo podatke o vašem nakupovalnem vedenju, vaši uporabi aplikacije ter osebnih okoliščinah in interesih.
Druge digitalne storitve
Če ste se registrirali v katero koli aplikacijo, spletne strani ali digitalne storitve, ki pripadajo podjetjem Lidl, kot npr. Lidl Home itd., nas te obveščajo o vaši uporabi digitalnih storitev, vključno z kuponi, ki ste jih unovčili, zneski bona, in vašim vedenjem na takšnih platformah.
Glasila drugih ponudnikov storitev
Če ste privolili v prejemanje glasil katere koli druge storitve, opisane v prejšnjem odstavku, ki jih upravljajo podjetja Lidl, lahko od navedenih podjetij prejmemo informacije o vašem uporabniškem vedenju v zvezi s tem glasilom, vključno z informacijami, kot so čas odpiranja glasila, povezave ali področja, ki ste jih kliknili, trajanje in pogostost uporabe.
Analiza vedenja uporabnikov/piškotki
Pri uporabi aplikacije izdelamo segmentacijske profile uporabnikov za namene statistične analize in jih, če je mogoče, dodelimo vaši osebi ali vašemu e-poštnemu naslovu ali številki stranke. Te podatke zbiramo in uporabljamo samo, če ste privolili v naše tehnologije sledenja, razen če so tehnično potrebni za zagotavljanje funkcionalnosti aplikacije (glejte tudi 2. člen te politike varstva podatkov). To vključuje tudi naslednje ponudnike storitev ali storitev sledenja:
Orodje Adjust
Aplikacija Lidl Plus uporablja orodje za analizo Adjust, izdelek podjetja adjust GmbH. Ko namestite aplikacijo Lidl Plus in se strinjate z uporabo tehnologij sledenja, ki jih uporablja aplikacija, bo orodje adjust v našem imenu analiziralo naslednje informacije:
- Kliki: vsakič, ko kliknete povezavo, ki jo zagotavlja orodje Adjust. Kliki se merijo za izvedbo analize dodelitev, kar pomeni, da spoznamo lokacijo, kjer ste izvedeli za aplikacijo Lidl Plus in jo namestili, kar je lahko med drugim povezava na spletni strani, e-poštna kampanja ali družbena omrežja.
- Namestitve: takoj, ko privolite v sledenje, aplikacija Lidl Plus na podlagi komunikacije z orodjem adjust navede, da je bila opravljena nova namestitev. Ta namestitev se nato pripiše zgoraj opisanemu kliku, ko ga izvede ista naprava.
- Seje: kolikokrat je bila aplikacija Lidl Plus odprta v vaši napravi.
- Dogodki: vaša interakcija v aplikaciji Lidl Plus. Vsakič, ko se registrirate ali prijavite v aplikacijo Lidl Plus, se ustvari dogodek. S tem se merijo najuspešnejši oglaševalski kanali.
Te informacije nam pomagajo razumeti, kako komunicirate z našo aplikacijo. Pomagajo nam tudi analizirati in izboljšati naše mobilne oglaševalske kampanje.
Za to analizo zgoraj navedenih podatkov orodje adjust uporablja naslednje oglaševalske identifikatorje: (i) IDFA (Identifikator za oglaševanje = oglaševalska identifikacija za naprave iOS) ali (ii) oglaševalski ID za Android ali (iii) ID za Huawei, naslov IP-/MAC, glava HTTP in prstni odtis vaše mobilne naprave (dodatno: čas dostopa, država, jezik, lokalne nastavitve, operacijski sistem in njegova različica ter različica aplikacije). Orodje adjust v to analizo vključuje tudi informacije o uporabniški napravi in spletni dejavnosti, pa tudi žetone aplikacije in dogodkov. Obdelava teh podatkov poteka izključno na psevdonimizirani osnovi. Prek vašega operacijskega sistema lahko kadar koli onemogočite ali ponastavite IDFA, oglaševalski ID za Android in ID za Huawei. Če IDFA ni na voljo, orodje adjust uporabi SkAdNetwork, Applov API za dodeljevanje, za dodelitev namestitve naše aplikacije oglaševalski kampanji.
Orodje adjust te informacije deli tudi z našimi ponudniki storitev Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, ZDA ("Google") in Facebook, Inc., 1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025 ("Facebook"). Če lahko Google in Facebook uporabita te podatke, da vas identificirata, bosta zagotovila prilagoditev s podatki o oglaševalski kampanji, ki vas je pripeljala v trgovino App Store/Google Play, in podatki o tem, kaj ste počeli v trgovini App Store/Google Play (vključno s tem, ali ste npr. prenesli aplikacijo oz. jo preklicali, in podobnimi informacijami). Orodje adjust te informacije uporablja za ustvarjanje anonimnih statistik za nas, da lahko spremljamo uspešnost posameznih oglaševalskih kampanj.
Platforma Google Firebase
Google ("platforma Firebase") v aplikaciji A/B Testing, Analytics, Cloud Messaging, Crashlytics, Dynamic Links, In-App Messaging, Performance, Predictions in Remote Config nudi analitične storitve, ki se med drugim uporabljajo za analizo uporabe aplikacij. Ko namestite aplikacijo Lidl Plus, platforma Firebase zabeleži, kdaj in kako dolgo uporabljate aplikacijo, katere strani aplikacije se odprejo, katere funkcije kliknete in kakšna vsebina se prikaže. To nam pomaga razumeti, kako komunicirate z našo aplikacijo. Poleg tega lahko aplikacijo nenehno izboljšujemo in vam na podlagi vašega uporabniškega vedenja ponudimo ustreznejše ponudbe/storitve. Vzporedno lahko izvajamo tudi več testov aplikacij in na podlagi podatkov nadalje razvijamo aplikacijo.
Za to analizo platforma Firebase dostopa do vaše številke stranke od trenutka, ko končate registracijo. Dodatne informacije o varstvu podatkov v zvezi s platformo Google Firebase so na voljo na spletni strani Google Firebase – obveščamo vas, da je povezava na voljo samo v angleščini; v kolikor bi želeli prejeti informacije v slovenskem jeziku, smo vam na voljo na naslednjem naslovu: varstvopodatkov@lidl.si.
Salesforce
Medtem ko uporabljate razdelek "Pogosta vprašanja" v naši aplikaciji, bo naš ponudnik storitev salesforce.com Germany GmbH, Erika-Mann-Str. 31, 80636 München ("Salesforce") uporabljal piškotke. Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki so shranjene v vaši mobilni napravi, ko uporabljate razdelek "Pogosta vprašanja". Ponudnik Salesforce bo uporabljal dve vrsti piškotkov: tehnično potrebne, brez katerih bi bila funkcionalnost spletne strani omejena, in analitične piškotke.
Tehnično potrebni piškotki:
Naslednji potrebni piškotki pomagajo, da je razdelek "Pogosta vprašanja" v aplikaciji uporaben. Ta razdelek ne more pravilno delovati brez teh piškotkov.
Ime | Ponudnik | Namen | Trajanje | Vrsta |
renderCtx | Salesforce | Uporablja se za zagotavljanje zahtevanih strani in vsebine na podlagi uporabnikovega premikanja. | Piškotek za sejo. Po zaprtju razdelka se samodejno zbriše. | Piškotek HTTP |
pctrk | Salesforce | Uporablja se za štetje ogledov razdelkov. | Piškotek za sejo. Po zaprtju razdelka se samodejno zbriše. | Piškotek HTTP |
force-stream | Salesforce | Uporablja se za usmerjanje zahtev strežnika v infrastrukturi Salesforce za "obstojne seje". | 3 ure | Piškotek HTTP |
sfdc-stream | Salesforce | Uporablja se za usmerjanje zahtev strežnika v infrastrukturi Salesforce za "obstojne seje". | 3 ure | Piškotek HTTP |
force-proxy-stream | Salesforce | Zagotavlja, da zahteve odjemalca dosežejo iste gostitelje proxy. | 3 ure | Piškotek HTTP |
CookieConsentPolicy | Salesforce | Uporablja se za pravilno uporabo privolitve uporabnika. | 1 leto | Piškotek HTTP |
inst | Salesforce | Uporablja se za preusmeritev zahtev na stopnjo, ko zaznamki in trdo kodirani URL-ji pošljejo zahteve drugi stopnji. Te vrste zahtev se lahko zgodijo po premiku org, razdelitvi ali po kateri koli posodobitvi URL-ja. | Piškotek za sejo. Po zaprtju razdelka se samodejno izbriše. | Piškotek HTTP |
1 | Salesforce | Uporablja se za registracijo vira premikanja za pravilen prikaz spletnega sloga | Trajni | Piškotek HTTP |
LSSIndex:LOCAL{"namespace":"c"} | Salesforce | Uporablja se za registracijo vira premikanja za pravilen prikaz spletnega sloga | Trajni | Piškotek HTTP |
LSSNextSynthtic:LOCAL | Salesforce | Uporablja se za registracijo vira premikanja za pravilen prikaz spletnega sloga | Trajni | Piškotek HTTP |
source | Salesforce | Uporablja se za registracijo vira premikanja za pravilen prikaz spletnega sloga | Trajni | Piškotek HTTP |
|
|
|
|
|
Analitični piškotki:
Ti analitični piškotki omogočajo našemu ponudniku storitev statistiko o uporabi razdelka "Pogosta vprašanja" z namenom, da ga prilagodimo vašim potrebam. Uporabljamo naslednje analitične piškotke:
Ime | Ponudnik | Namen | Trajanje | Vrsta |
BrowserId | Salesforce | Uporablja se za beleženje sej/obisk brskalnika za izključno interno analitiko izdelkov. | 1 leto | Piškotek HTTP |
Piškotki Salesforce ne shranjujejo informacij, ki neposredno identificirajo posameznika. Vendar pa uporabljajo edinstveno identifikacijo vaše mobilne naprave (vključno z drugimi tehničnimi podrobnostmi, kot so IP-naslov, operacijski sistem, ponudnik internetnih storitev itd.). Vsa obdelava podatkov med uporabo razdelka "Pogosta vprašanja" v aplikaciji poteka na strežnikih Salesforce, ki so nameščeni v Evropski uniji.
Klavzula o odstopu
Če želite med uporabo storitve Lidl Plus preklicati privolitev za sledenje, lahko to storite kadar koli z veljavnostjo v prihodnosti in po zaključku registracije upravljate sledenje z možnostjo odstopa v aplikaciji pod možnostjo "Več" "Pravne informacije" "Deli podatke v Lidl Plus".
Storitve zemljevidov
V tej aplikaciji lahko uporabljate storitev zemljevidov operacijskega sistema svoje mobilne naprave. Tako lahko interaktivne zemljevide prikažete neposredno v aplikaciji in udobno uporabite funkcijo zemljevida, da najdete npr. trgovine Lidl na svojem območju.
Za uporabo funkcij zemljevida je treba vaš IP naslov obdelati v okviru internetne komunikacije. To poteka na strežniku ustreznih operacijskih sistemov. Na obdelavo konkretnih podatkov, ki jo opravljajo ponudniki operacijskih sistemov, nimamo vpliva. Dodatne informacije o namenu in obsegu obdelave podatkov so na voljo v politiki zasebnosti ponudnika. Tam boste našli tudi dodatne informacije o svojih pravicah in nastavitvah za zaščito zasebnosti.
Naslovi in politike zasebnosti ponudnikov:
- Google Maps: Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irska, https://www.google.com/policies/privacy/. Dodatni pogoji uporabe za Google Maps/Google Earth so na voljo na: https://maps.google.com/help/terms_maps.html.
- Apple Inc., One Apple Park Way, Cupertino, Kalifornija. Pogoje uporabe za Apple Maps so na voljo na: Pogoji uporabe aplikacije Apple Maps. Politika zasebnosti Apple je na voljo na: Pravilnik o zasebnosti družbe Apple - Apple
- Huawei Map kit: Aspiegel SE, 1F, Simmonscourt House, Ballsbridge, Dublin D04 W9H6, Irska. Map Kit - Personalized Customized Map Service - HUAWEI Developer. Politika zasebnosti Huawei je na voljo na: https://www.huawei.com/en/privacy- obveščamo vas, da je povezava na voljo samo v angleščini; v kolikor bi želeli prejeti informacije v slovenskem jeziku, smo vam na voljo na naslednjem naslovu: varstvopodatkov@lidl.si.
Povezave do drugih spletnih strani in aplikacij
Naša aplikacija vključuje povezave do drugih spletnih strani in aplikacij, ki jih upravlja eno od podjetij Lidl ali naših zgoraj navedenih izbranih partnerjev oziroma druge osebe. Ko v aplikaciji kliknete eno od pasic predstavljenih izdelkov, boste preusmerjeni na spletno stran/aplikacijo ali v svojo trgovino z aplikacijami. Povezave lahko vključujejo tudi posebne tehnologije sledenja, ki upravljavcem omenjenih spletnih strani/aplikacij omogočijo razumeti in izmeriti, kje je uporabnik izvedel zanje. Priporočamo vam, da pregledate ustrezno politiko zasebnosti vsake spletne strani/aplikacije, na katero boste preusmerjeni, da boste razumeli, katere podatke o vas bo upravljavec obdeloval. Ko vas preusmerimo na katero koli od teh spletnih strani/aplikacij, obdelujemo vaše osebne podatke, da bi izpolnili vašo (tehnično) zahtevo za obisk ustrezne aplikacije ali spletne strani (odst. 1b) člena 6 GDPR), ter na podlagi zakonitega interesa upravljavca za izvajanje oglaševanja (odst. 1f) člena 6 GDPR).
Glasilo/Potisna sporočila/sporočila SMS
Poleg tega zbiramo podatke o vašem uporabniškem vedenju v zvezi z glasili in druge podatke, ki vam jih pošljemo kot potisna sporočila ali sporočila SMS, jih shranimo in po možnosti dodelimo vam ali vašemu e-poštnemu naslovu ali številki stranke. V zvezi s tem zbiramo podatke o času odpiranja sporočila in povezavah ali območjih, ki ste jih kliknili, izbranih izdelkih, času, trajanju in pogostosti uporabe.
Tudi te podatke zbiramo in uporabljamo le, če ste v to privolili (glejte tudi 2. člen te politike varstva podatkov).
Posebne kategorije osebnih podatkov
Analiza vaših zgoraj navedenih osebnih podatkov ne zajema posebnih kategorij osebnih podatkov v smislu prvega odstavka člena 9 GDPR (npr. podatki o vašem zdravju ali veri).
2. Za kakšen namen in na kakšni pravni podlagi obdelujemo vaše osebne podatke?
Podatke, navedene v 1. členu, zbiramo, da vam lahko ponudimo ustrezne storitve Lidl Plus.
Namen komunikacije, identifikacije in zaščite vašega profila stranke
Glavni podatki o strankah, zbrani v okviru registracije, so namenjeni za komunikacijo z vami, pa tudi za jasno dodelitev vašega nakupovalnega in uporabniškega vedenja vašemu profilu stranke.
Če ste v okviru uporabe naše aplikacije ali v nastavitvah svoje končne mobilne naprave prek pogovornega okna "odobri dovoljenja" privolili v tako imenovano geolokalizacijo, uporabljamo to funkcijo, da vam lahko ponudimo posamezne storitve, povezane z vašo lokacijo. Posebej obdelamo vašo lokacijo in omrežje, in sicer v okviru funkcije "iskanje trgovin", da vam lahko prikažemo najbližje trgovine. Geolokacijske podatke hranimo do preklica privolitve oz. do izbrisa uporabniškega računa.
V okviru registracije vas prosimo za datum rojstva (glejte 1. člen zgoraj). Prvič, vaša udeležba predpostavlja, da ste stari najmanj 18 let (glejte 2. člen pogojev). Drugič, zaradi zaščite otrok obstajajo starostne omejitve za oglaševanje določenih izdelkov (tj. oglaševanje alkoholnih pijač ne bo namenjeno otrokom).
Vaš e-poštni naslov uporabljamo predvsem za zaščito pred nepooblaščenim dostopom tretjih oseb, tako da vam pošljemo opozorilo po e-pošti, npr. ko do vašega računa dostopa nenavadna naprava, tj. naprava, ki še ni bila uporabljena za dostop do aplikacije Lidl Plus.
Obdelava te vrste poteka na podlagi pravnih predpisov, ki nam omogočajo obdelavo osebnih podatkov, če je to potrebno za uporabo storitve ali izpolnitev pogodbe (odst. 1b) člena 6 GDPR), in ker imamo primarni zakoniti interes, da je uporaba aplikacije čim enostavnejša in učinkovitejša (odst. 1f) člena 6 GDPR).
Namen optimizacije distribucijskih območij in prodajne mreže
Ko so nam na voljo podatki o vašem naslovu, jih uporabljamo za optimizacijo distribucije našega letaka. Navedba podrobnosti o vašem naslovu je prostovoljna. Ti podatki se obdelujejo na podlagi našega zakonitega interesa za optimizacijo prodajnih kanalov (odst. 1f) člena 6 GDPR).
Namen določitve vaših interesov za izdelke ter optimizacije naših spletnih ponudb
Da bi vam lahko zagotovili prednosti članstva v aplikaciji Lidl Plus in vam predstavili najboljše možne individualne ponudbe ter izvedli ciljno usmerjene ankete, vas želimo bolje spoznati. Za to najprej ugotovimo, kateri izdelki, posebnosti in storitve bi vam lahko bile zanimive in pomembne. S temi informacijami vas lahko opozorimo npr. na popuste na vaše najljubše izdelke, vam ponudimo posebno ugodne cene in vas obveščamo o privlačnih ponudbah v sklopu akcijskih ponudb.
Zato zbiramo, obdelujemo in uporabljamo številne osebne podatke o vašem nakupovalnem in drugem vedenju, kot je opisano v 1. členu.
Zbrani osebni podatki bi lahko bili primerni za izjavo o vaših interesih za izdelek. To vključuje vse podrobnosti, navedene v 1. členu.
Toda tudi druge zgoraj navedene podrobnosti bi lahko zagotovile pomembne informacije o vaših potencialnih interesih za izdelke. Za to določimo možno razmerje med enim ali več osebnimi podatki in interesi za izdelke. Za ugotavljanje tega razmerja uporabljamo matematične statistične metode. Pri tem se vaši osebni podatki primerjajo s podatki drugih strank. S to primerjavo lahko ugotovimo, kateri nadaljnji izdelki in posebnosti so bili zanimivi za stranke s podobnimi interesi in bi lahko bili zanimivi tudi za vas.
Na podlagi informacij, ki jih prejmemo iz katere koli druge zgoraj opisane aplikacije, spletne strani ali digitalne storitve (npr. Lidl Home), boste prejeli (po možnosti prilagojene) informacije o izdelkih, promocijah, nagradnih igrah, novih storitvah [ https://www.lidl.si/lidl-plus/nabor-izdelkov ] ter za ankete. Poleg tega bodo prilagojeni uporabniški profili ob dodelitvi vaši osebi in/ali e-poštnemu naslovu uporabljeni za boljše prilagajanje možnega oglaševalskega pristopa, zlasti v obliki glasil, vašim osebnim interesom in za izboljšanje spletnih ponudb. Ta profil uporabe nato vključuje tudi informacije o vaši uporabi storitve Lidl Plus.
Ti postopki obdelave se izvajajo na podlagi zakonskih določil, ki nam omogočajo obdelavo osebnih podatkov, če je to potrebno za uporabo storitve ali izvajanje pogodbe (odst. 1b) člena 6 GDPR) in ker imamo prevladujoč zakoniti interes, da naše ponudbe čim bolj uskladimo z vašimi interesi za izdelke (odst. 1 f) člena 6 GDPR).
Podatki, ki smo jih prebrali z vaše mobilne naprave, so lahko vključeni tudi v ta profil, če ste v to privolili. V teh primerih vaše osebne podatke obdelujemo na podlagi odst. 1a) člena 6 GDPR.
Poleg povečanja informativne vrednosti profila te ugotovitve uporabljamo tudi za optimizacijo aplikacije Lidl Plus in drugih spletnih storitev, če vaša privolitev to vključuje. Pravna podlaga za to je tudi odst. 1a) člena 6 GDPR.
Namen prejemanja tržnih sporočil
Če ste privolili, podatke iz 1. člena posredujemo Lidlovim podjetjem, tako da vas lahko z elektronsko komunikacijo (npr. po e-pošti ali s sporočili SMS) in/ali po pošti obveščajo o akcijskih ponudbah, ponudbah, o svojih ustreznih izdelkih in storitvah ter vas vabijo k sodelovanju v anketah.
Ta neposredna obravnava poteka, ker ste nam zagotovili ustrezno privolitev (odst. 1a) člena 6 GDPR).
Namen lokacijske in časovne koordinacije
Vaše osebne podatke obdelujemo in uporabljamo v zvezi z lokacijo in časom vašega nakupovanja, da vam lahko zagotovimo oglaševanje na osnovi časa in lokacije, npr. s potisnim sporočanjem na vaš mobilni telefon ali s sporočili SMS. Če je vaš najljubši nakupovalni dan na primer sobota, vas lahko še posebej obvestimo o obstoječih prodajnih akcijah za ta dan v tednu. Poleg tega vam lahko predstavimo regionalno specifično ponudbo, če smo obveščeni o tem, v kateri regiji raje kupujete.
Potisna obvestila so sporočila, ki se pošljejo iz aplikacije v vašo napravo in imajo tam prednost. Aplikacija uporablja potisna obvestila, če ste se ob namestitvi aplikacije ali kadar koli med uporabo aplikacije v nastavitvah naprave strinjali s prejemanjem potisnih obvestil. Prejemanje potisnih obvestil lahko kadar koli onemogočite.
Če analiziramo kraj in čas vašega nakupovanja, je to namenjeno za uporabo storitve ali izpolnitev pogodbe (odst. 1b) člena 6 GDPR) in ker imamo primarni zakoniti interes, da naše ponudbe čim bolje prilagodimo časovnim in lokacijskim pogojem (odst. 1f) člena 6 GDPR).
Namen obdelave zahtev strank
Osebni podatki, ki nam jih posredujete, ko stopite v stik s službo za pomoč strankam, npr. prek našega obrazca za stik, bodo obravnavani zaupno. Vaše podatke uporabljamo izključno za namene obdelave vaše poizvedbe ter za obravnavanje vaših zahtev glede zasebnosti in odgovarjanje nanje.
Da bi lahko vaše povpraševanje o storitvah za stranke obdelali na najboljši možni način, dajemo zgoraj navedene podatke na voljo tudi drugim podjetjem Lidl. To pomeni, da za obdelavo vaših povpraševanj teh podatkov ni treba ponovno beležiti in shraniti. Podjetja Lidl vaše podatke uporabljajo izključno zato, da vas avtenticirajo kot stranko ali uporabnika, ter za obdelavo vašega povpraševanja.
Pravna podlaga za obdelavo vaših podatkov je odst. 1b) člena 6 GDPR, saj je to potrebno za obdelavo vaše zahteve, pa tudi odst. 1f) člena 6 GDPR.
Naš zakoniti interes in vaš interes za to obdelavo podatkov izhajata iz cilja, da odgovorimo na vaša povpraševanja, rešimo morebitne težave in tako ohranimo ter spodbujamo vaše zadovoljstvo kot stranke ali uporabnika naših storitev ali storitev drugih podjetij Lidl.
Pravna podlaga za obdelavo vaših zahtev v skladu z zakonom o varstvu podatkov je odst. 1c) člena 6 GDPR, saj je to potrebno za izpolnjevanje naše pravne obveznosti za obdelavo vaše zahteve.
Namen nudenja aplikacije
Podatke, zbrane med uporabo aplikacije, obdelujemo zaradi pravilnega delovanja naše aplikacije. Te podatke potrebujemo predvsem zato, da lahko aplikacija shrani vaše želene nastavitve, kot sta država in jezik, da lahko hitro rešimo tehnične težave in lahko dostopate do določenih območij. Ti podatki se ne uporabljajo za ustvarjanje uporabniških profilov.
Pravna podlaga za uporabo v ta namen zahtevanih tehnologij je odst. 1b) člena 6 GDPR, tj. vaše podatke obdelujemo za izvajanje naših storitev med obdelavo pogodbe.
Uporaba storitev zemljevidov temelji na našem pogodbenem razmerju z vami, odst. 1b) člena 6 GDPR, pa tudi na našem zakonitem interesu za privlačno predstavitev naših ponudb in lažjega iskanja lokacij, ki smo jih navedli v aplikaciji. To pomeni zakoniti interes v smislu odst. 1f) člena 6 GDPR.
3. Komu posredujemo vaše osebne podatke?
Vaše osebne podatke dajemo na razpolago tudi tretjim osebam, in sicer na naslednji način:
Razkritje ponudnikom storitev
Za obdelavo vaših podatkov deloma uporabljamo ponudnike storitev. Podjetja, ki delajo za nas na ta način, so skrbno izbrana in vezana s pisno pogodbo. Zavezujejo jih naša navodila in jih nadzorujemo pred začetkom obdelave podatkov ter v rednih intervalih tudi v nadaljevanju. Ta podjetja v okviru dejavnosti za nas vaših osebnih podatkov nikoli ne uporabljajo za svoje namene.
V zvezi s tem posredujemo vaše podatke prejemnikom, ki:
- Zagotavljajo zmogljivosti za shranjevanje, sisteme podatkovnih zbirk ali podobne stvari,
- Zagotavljajo tehnično podporo,
- Svetujejo glede trženjsko-tehničnih zadev.
Razkritje upravljavcem povezanih storitev Lidl
V okviru Lidlovih podjetij (glejte 1. člen zgoraj) ustreznemu nacionalnemu podjetju pod zgoraj opisanimi pogoji posredujemo naslednje podatke:
- Vaše želje glede izdelkov, določenih za ciljno predstavitev vsebine, ki je za vas pomembna.
- Vaša številka stranke, če sodelujete v tekmovanju, ki ga organizira nacionalno podjetje, ter vaše ime, priimek in telefonska številka, če ste izžrebani kot zmagovalec.
Samo če ste privolili v katere koli druge digitalne storitve, aplikacije, spletne strani podjetij, ki pripadajo podjetjem Lidl, kot npr. aplikacija Lidl Home, bomo za analizo vaše uporabe aplikacije Lidl Plus in/ali povezovanje podatkov iz aplikacije Lidl Plus s podatki iz prej omenjenih storitev Lidl, vključno z vašim uporabniškim vedenjem v zvezi z našim glasilom, vključno s podatki, kot so čas odpiranja glasila, povezave ali področja, ki ste jih kliknili, trajanje in pogostost uporabe, te podatke dali na voljo ustreznemu nacionalnemu podjetju.
Če so podatki, ki ste jih posredovali, potrebni za obdelavo povpraševanja prek naše službe za pomoč strankam, lahko vaše podatke posredujemo podjetjem Lidl. Zgoraj omenjene podatke posredujemo tudi tistim podjetjem Lidl, s katerimi stopate v stik v okviru povpraševanja po storitvah za stranke. Poleg tega bo morda treba izvlečke iz vašega povpraševanja za obdelavo vašega povpraševanja poslati pogodbenim partnerjem (npr. dobaviteljem izdelkov zaradi posebnih zahtev za izdelke).
Vaših podatkov pod nobenim pogojem ne dajemo na razpolago drugim podjetjem zunaj podjetij Lidl, ki bi jih morda uporabila za neposredno trženje.
Če osebne podatke posredujemo prejemnikom v tretjih državah (države zunaj Evropskega gospodarskega prostora), lahko to ugotovite iz informacij o obdelavi podatkov pri naših ponudnikih storitev, opisanih v sedanji politiki varstva podatkov. Evropska komisija je s sprejetjem odločb o ustreznosti določila, ali takšna tretja država nudi ustrezno raven varstva podatkov. Natančni seznam držav z odločbo o ustreznosti je na voljo tukaj: https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/adequacy-decisions_sl – obveščamo vas, da je povezava na voljo samo v angleščini; v kolikor bi želeli prejeti informacije v slovenskem jeziku, smo vam na voljo na naslednjem naslovu: varstvopodatkov@lidl.si. Če Evropska komisija za tretjo državo ni določila ustrezne ravni varstva, poskrbimo, da ustrezno raven varstva podatkov zagotavljajo drugi ukrepi, kot so: zavezujoča korporativna pravila, standardne pogodbene klavzule, certifikacijski mehanizem ali priznani kodeksi ravnanja. Če želite pridobiti dodatne informacije, se obrnite na našo pooblaščeno osebo za varstvo podatkov (1. stran).
4. Kako zagotavljamo zaupnost vaših osebnih podatkov?
Zaradi zagotavljanja zaupnosti vaših osebnih podatkov je našim zaposlenim, ki delajo na področju obdelave podatkov, prepovedano zbirati, obdelovati ali uporabljati osebne podatke na kakršen koli nepooblaščen način. Naši skrbno izbrani zaposleni se dobro zavedajo vprašanj o varstvu podatkov in se pogodbeno zavežejo k varovanju tajnosti podatkov pred začetkom pogodbe o zaposlitvi in ta obveznost se ohrani tudi po prenehanju delovnega razmerja.
5. Kako zagotavljamo varnost vaših osebnih podatkov?
Varnost vaših podatkov je za nas zelo pomembna. Zato vzdržujemo tehnične in organizacijske ukrepe za zaščito vaših osebnih podatkov predvsem pred nevarnostmi pri prenosu podatkov in tveganjem, da bi prišli v roke nepooblaščenim tretjim osebam. Ti ukrepi se redno prilagajajo sodobni tehnologiji in posodabljajo.
6. Kako dolgo hranimo vaše osebne podatke?
Vaše osebne podatke izbrišemo ali anonimiziramo takoj, ko niso več potrebni za namene, za katere jih obdelujemo v skladu z zgornjimi odstavki, oz. ko prekličete soglasje, ki ima učinek za naprej. Vaše osebne podatke hranimo za čas vašega sodelovanja v storitvi Lidl Plus. Če ste neaktivni 24 mesecev, vas bomo obvestili o bližajočem se izbrisu. V tem primeru lahko ugovarjate izbrisu tako, da znova odprete aplikacijo ali se prijavite vanjo.
Vašo številko mobilnega telefona hranimo za obdobje 6 mesecev od prenehanja vašega sodelovanja zaradi preprečevanja zlorabe ponovne registracije. V nasprotnem primeru se podatki izbrišejo po 72 urah od preklica aplikacije Lidl Plus. V teh prvih 72 urah lahko znova vzpostavite svoj račun stranke, tako da se znova prijavite. Postopek izbrisa je nato preklican. Če vaše podatke zaradi zakonitih rokov shranjevanja ali za zavarovanje, navajanje ali uveljavljanje pravnih zahtevkov potrebujemo dalj časa, jih hranimo v skladu s predpisi o varstvu podatkov po preklicu aplikacije Lidl Plus, dokler to v posameznem primeru zahteva zakon oziroma do izpolnitve namenov.
Vse osebne podatke, ki nam jih pošljete, ko stopite v stik s službo za pomoč strankam, bomo izbrisali ali anonimizirali najkasneje 90 dni po prejemu končnega odgovora. Izkušnje kažejo, da po 90 dneh praviloma ni vprašanj v zvezi z našimi odgovori. Če uveljavljate svoje pravice kot posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, bodo vaši osebni podatki shranjeni 3 leta po tem, ko vam je bil predložen končni odgovor, kot dokaz, da smo vam posredovali izčrpne informacije in da so bile izpolnjene zakonske zahteve.
7. Kakšne pravice imate v zvezi z obdelavo svojih podatkov?
Na zahtevo vam brezplačno posredujemo informacije v skladu s členom 15 GDPR (npr. shranjene podatke o vaši osebi, prejemniku ali kategorijah prejemnikov, katerim so bili podatki posredovani, namenu shranjevanja podatkov itd.).
Pod ustreznimi pravnimi pogoji imate tudi pravico do popravka napačnih podatkov; ali pa lahko zahtevate izbris svojih osebnih podatkov in omejite obdelavo ali prenos.
Poleg tega imate pravico vložiti pritožbo pri pristojnem nadzornem organu (Informacijski pooblaščenec Republike Slovenije).
Kadar obdelava podatkov temelji na odstavku 1e) ali f) člena 6 GDPR ali poteka za namene neposrednega trženja, imate pravico ugovarjati obdelavi.
Če ste privolili, lahko privolitev kadar koli prekličete z učinkom v prihodnosti, npr. v aplikaciji pod možnostjo "Pomoč" "Kontaktni obrazec" ali (če želite neposredno preklicati izbiro posameznih kanalov obveščanja) v razdelku "Nastavitve" "Komunikacije" ali s pošiljanjem e-pošte na naslov: infofon@lidl.si.
Če želite umakniti privolitev za analizo uporabe te aplikacije/računa
Moj Lidl, lahko v aplikaciji nastavite ustrezno nastavitev pod možnostjo "Več" "Pravne informacije" "Deli podatke v Lidl Plus".
8. Posredovanje podatkov ni obvezno
Podatkov niste dolžni posredovati, vendar vam brez teh podrobnosti ne moremo zagotoviti celovitih storitev Lidl Plus, ki temeljijo na njih. Kot takšna so označena samo izbirna podatkovna polja.
9. Ali lahko spremenimo politiko varstva podatkov?
Spremembe te politike varstva podatkov so lahko potrebne zaradi sprememb pravnega položaja ali pogojev obdelave podatkov Lidl Plus. Če se npr. spremeni namen zbiranja, obdelave ali uporabe vaših osebnih podatkov ali identiteta odgovorne osebe in kategorije prejemnika, boste o tem obveščeni in po potrebi bomo prosili za vašo privolitev.
Informacije o varstvu podatkov za prenos
Politiko varstva podatkov za aplikacijo "Lidl Plus" si lahko v obliki PDF prenesete TUKAJ: