Informacije o varstvu podatkov računa Moj Lidl
Od: januarja 2022
Račun Moj Lidl je storitev (v nadaljevanju "račun Moj Lidl" ali "storitev") skupine podjetij Lidl (v nadaljnjem besedilu »skupina podjetij«, ki jo upravlja Lidl Stiftung & Co. KG, Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm ("Lidl Stiftung", "mi", "nas").
Lidl Stiftung podatke, potrebne za namene storitve, obdeluje kot odgovorna oseba, če podatke zbira, združuje, ocenjuje in posreduje drugim podjetjem v skupini podjetij Lidl za namen izvajanja storitve.
Seznam vsebuje le ustrezna in aktualna podjetja Lidl. V prihodnosti se lahko na ta seznam dodajo tudi druga podjetja, če ima SB Lidl KG posredno ali neposredno v lasti deleže v zadevnih podjetjih in sodelujejo pri storitvi. Ta prenos podatkov je omejen na razmere, v katerih zadevno podjetje Lidl zahteva vaše podatke, da bi lahko ponudilo ustrezno ciljno storitev ali nas podprlo kot ponudnika storitev v okviru računa Moj Lidl (podrobnosti so na voljo v nadaljevanju).
Te informacije o varstvu podatkov veljajo za dejavnosti obdelave, ki jo opravlja Lidl Stiftung kot upravljavec podatkov. Za poizvedbe v zvezi z varstvom podatkov in uveljavljanje vaših pravic, na katere se nanašajo osebni podatki, se obrnite na nas, na naslov: varstvopodatkov@lidl.si. Pooblaščena oseba za varstvo podatkov Lidl Stiftung je dosegljiva na poštnem naslovu Pod lipami 1, 1218 Komenda.
Z geslom zaščiten račun Moj Lidl vam ponuja tako imenovano storitev enotne prijave (Single Sign-On – "SSO") in tudi uporabo portala računa Moj Lidl. SSO vam po enkratni registraciji za spletno storitev skupine podjetij (npr., aplikacije itd., v nadaljnjem besedilu "ciljna storitev") omogoča uporabo te ciljne storitve z istim uporabniškim imenom in geslom, pod pogojem, da je v ustrezni ciljni storitvi uveden SSO.
Portal računa Moj Lidl vam omogoča ogled, dostop, upravljanje in popravljanje informacij, shranjenih v vašem računu Moj Lidl na eni osrednji lokaciji. Portal računa Moj Lidl shranjuje glavne podatke in informacije o stranki, opisane v 1. členu (O meni, Zgodovina plačil).
1. Katere osebne podatke zbiramo?
Registracija za račun Moj Lidl
Če se registrirate za ciljno storitev, ne da bi se predhodno registrirali za drugo ciljno storitev, in tako prvič ustvarite račun Moj Lidl, v okviru postopka registracije zahtevamo vsaj vaš e-poštni naslov in geslo. Glede na ciljno storitev se zbirajo tudi dodatni glavni podatki stranke: ime, priimek, datum rojstva, številka mobilnega telefona in izbrana trgovina Lidl. Po želji lahko navedete naziv, podatek o spolu in naslov (ulica, hišna številka, poštna številka, mesto in država). Kateri podatki, ki jih zbiramo, se predvsem posredujejo ustrezni ciljni službi, lahko ugotovite v informacijah o varstvu podatkov ustrezne ciljne storitve. Ko se z obstoječim računom Moj Lidl registrirate za novo ciljno storitev, bomo zahtevali le zgoraj omenjene glavne podatke o stranki, ki jih še niste navedli in so potrebni za uporabo te ciljne storitve.
Zbiramo tudi podatke, kot so: vaš IP naslov, premiki miške, trajanje vašega obiska spletne strani za registracijo računa Moj Lidl, spletni identifikatorji, kot so št. ID naprave, podatki o brskalniku, tj. ime in različica brskalnika, ime in različica operacijskega sistema naprave, na kateri je brskalnik nameščen, in omrežni podatki o lokaciji vaše naprave ob prijavi.
Poleg tega nekatere podatke shranjujemo in obdelujemo v t. i. dnevniških datotekah, če ste obiskali stran za registracijo. Dnevniška datoteka vsebuje zlasti podatke o datumu in času poskusa registracije/prijave ter o tem, ali je bil uspešen, o navedenem e-poštnem in IP naslovu.
Uporaba funkcije O meni
Če prostovoljno vnesete določene podatke o svojih okoliščinah in interesih v razdelek "O meni" portala računa Moj Lidl, bomo te podatke shranili tudi zato, da jih lahko pregledate in spremenite.
Zgodovina plačil
Poleg zgoraj omenjenih podatkov lahko od ciljne storitve, ki jo uporabljate, prejmemo tudi informacije o tam shranjenih plačilnih sredstvih in zgodovini vaših nakupov ter naročil. Te podatke vam prikažemo na portalu računa Moj Lidl. Katere ciljne storitve prenašajo svojo zgodovino plačil na račun Moj Lidl, lahko izveste v informacijah o varstvu podatkov posamezne ciljne storitve.
Analiza vedenja uporabnikov/piškotki
Ko uporabljate spletno stran portala računa Moj Lidl, se uporabljajo piškotki. Uporabljamo dve vrsti piškotkov: tehnično potrebne, brez katerih bi bila funkcionalnost spletne strani omejena, in izbirne statistične piškotke. Pregled uporabljenih piškotkov z nadaljnjimi informacijami (npr. o trajanju shranjevanja) najdete v naši politiki piškotkov (brez piškotkov za priročnost in tržne namene, ki so prav tako navedeni tam).
Služba za pomoč strankam
Ko stopite v stik s službo za pomoč strankam podjetja Lidl, lahko ta dostopa do informacij iz vašega računa Moj Lidl, da vam čim bolj učinkovito pomaga.
2. Za kakšne namene in na kakšni pravni podlagi obdelujemo vaše osebne podatke?
Namen registracije, prijave in upravljanja računa
Da bi vam zagotovili kar najbolj udobno uporabniško izkušnjo, vaše osebne podatke obdelujemo v računu Moj Lidl, da se izognete ponovnemu vnašanju svojih osebnih podatkov za uporabo storitve.
Svoj račun Moj Lidl lahko odslej uporabljate za vse povezane ciljne storitve, ne da bi bila v vsakem primeru potrebna ločena, popolna registracija ali ponovljen vnos podrobnih uporabniških podatkov, kot je predvideno in dogovorjeno v pogojih uporabe.
Pravna podlaga za obdelavo podatkov je tako odst. 1b) člena 6 GDPR, tj. podatke nam posredujete na podlagi pogodbenega razmerja med vami in nami. To velja tudi za vse dodatne osebne podatke, ki jih prejmemo od ciljnih storitev v zvezi z uporabo vašega računa Moj Lidl.
Če boste prostovoljno shranili določene informacije o svojih okoliščinah in interesih v območju "O meni", bomo te podatke tudi zato, da jih lahko pregledate, shranili v vašem računu Moj Lidl, kot je določeno v pogojih uporabe. Tako je pravna podlaga tudi odst. 1b) člena 6 GDPR.
Namen zaščite vašega profila stranke
V okviru registracije in/ali prijave uporabljamo Google reCaptcha, storitev, ki jo ponuja Google. Naš zakoniti interes tukaj je zaščita vaših podatkov in naših sistemov. V tem okviru se z analizo različnih informacij ugotovi, ali podatke vnaša človek ali avtomatizirani program. Ta analiza se začne samodejno, takoj ko odprete spletno stran za registracijo računa Moj Lidl. Google reCaptcha za analizo oceni različne informacije (npr. IP naslov, čas, ki ga prebijete na strani, ali premike miške, ki jih opravi uporabnik). Ustvarjene informacije se prenesejo na strežnik Google v ZDA in tam obdelajo. Zbiranje in analiza nam ali družbi Google ne omogočata, da bi vas identificirali. Google zlasti ne bo združil informacij z vašimi osebnimi podatki. Za več informacij o Google reCaptcha obiščite spletno stran https://policies.google.com/privacy?hl=sl ali https://policies.google.com/terms?hl=sl. Pravna podlaga za to je odst. 1f) člena 6 GDPR.
Namen obdelave vaših tehničnih uporabniških podatkov za preprečevanje zlorab
Vaš IP naslov ter zgoraj opisane spletne identifikatorje, dnevniške datoteke in vašo omrežno lokacijo uporabljamo za preprečevanje zlorab ter preprečevanje in odkrivanje kakršnih koli kršitev varnosti in drugih prepovedanih ali nezakonitih dejavnosti. Če se na primer prijavite z novo/neznano napravo, vas bomo morda obvestili o takšnem poskusu prijave. Obdelava teh podatkov temelji na našem zakonitem interesu za spremljanje in izboljšanje informacijske varnosti naše storitve (odst. 1f) člena 6 GDPR).
Namen pregleda in upravljanja podatkov na portalu računa Moj Lidl
SSO vam zagotavlja identiteto med portali, ki jo prepoznajo in preverijo povezane ciljne storitve. Na ta način si lahko svoje glavne podatke in informacije iz funkcije "O meni" omenjene v 1. členu, ogledate tudi iz povezanih ciljnih storitev na portalu računa Moj Lidl in jih uporabite za ustrezne ciljne storitve v obsegu, potrebnem za ustrezni namen. Portal računa Moj Lidl vam omogoča tudi preprosto in centralizirano upravljanje podatkov, ki ste jih tam shranili, in vašega računa Moj Lidl. Lahko na primer popravite in delno izbrišete svoje glavne podatke, spremenite geslo in si ogledate nekaj informacij o nakupih in naročilih, opravljenih prek ustreznih ciljnih storitev. Portal računa Moj Lidl vam nudi tudi možnost uporabe shranjenih podatkov pri uporabi ustrezne ciljne storitve.
Namen obdelave podatkov "O meni" za ugotavljanje vaših interesov za izdelke in optimizacijo naših spletnih ponudb
Če boste prostovoljno shranili določene informacije o svojih okoliščinah in interesih v območju "O meni", bomo te podatke shranili v vašem računu Moj Lidl tudi zato, da jih lahko pregledate.
Če ste se registrirali za uporabo storitve Lidl Plus, bomo vaše podatke v razdelku "O meni" uporabili tudi za prilagojeno ciljno oglaševanje v okviru storitve Lidl Plus, kot je določeno v pogodbi o uporabi storitve Lidl Plus. Tako pravno podlago za to predstavlja odst. 1b) člena 6 GDPR, tj. podatke nam posredujete na podlagi pogodbenega razmerja z nami za uporabo storitve Lidl Plus.
Namen obdelave zahtev strank
Če se obrnete na našo službo za pomoč strankam za obdelavo kakršnih koli težav na področju računa Moj Lidl, bomo vaše podatke, ki so tam shranjeni, uporabili za obdelavo vaše zahteve. Pravna podlaga za to je odst. 1b) člena 6 GDPR, saj je obdelava potrebna za zagotavljanje dogovorjene storitve ali vzpostavitev pogodbenega stanja v skladu s pogodbo o uporabi.
Če se zaradi pomislekov glede ciljnih storitev obrnete na službo za pomoč strankam podjetja Lidl, bomo vaše podatke, shranjene v računu Moj Lidl, posredovali ustrezni ciljni storitvi, da bo lahko čim bolj učinkovito obravnavala vaše pomisleke. Pravna podlaga za to je odst. 1b) člena 6 GDPR, kar pomeni, da s tem izpolnimo pogodbo, sklenjeno z vami.
Uporaba piškotkov
Tehnično potrebne piškotke uporabljamo za obdelavo vaših podatkov in za zagotovitev naše storitve. Pravna podlaga za uporabo tehnično potrebnih piškotkov je odst. 1b) člena 6 GDPR. Poleg tega lahko prostovoljno privolite v uporabo "analitičnih piškotkov" (in to privolitev pozneje prekličete). Pravna podlaga za to je vaša privolitev v skladu z odst. 1a) člena 6 GDPR. Podrobnejše informacije so na voljo v naši politiki piškotkov.
3. Komu razkrivamo vaše osebne podatke?
Prenos na upravljavce ciljnih storitev
Če uporabljate svoj račun Moj Lidl za ciljno storitev, bomo vaše podatke posredovali upravljavcu ustrezne ciljne storitve za namene obdelave kupoprodajnih pogodb ali drugih storitev, naročenih prek ciljnih storitev, ki jih pokriva račun Moj Lidl. Slednji prejme podatke, ki so potrebni za opravljanje naročene storitve, če ste jih shranili na portalu računa Moj Lidl ali jih na portal prenese druga ciljna storitev, kar je odvisno od ponudbe:
- preverjanje podatkov za prijavo (e-poštni naslov, geslo, telefonska številka, če je primerno)
- glavni podatki (ime, naslov, datum rojstva)
- podatki, shranjeni v razdelku "O meni", o vaših okoliščinah in interesih
Vaše glavne podatke o strankah posredujemo tudi podjetjem iz skupine podjetij, na katere ste se obrnili v okviru povpraševanja po ciljnih storitvah, povezanih z računom Moj Lidl.
Prenos ponudnikom storitev
Za obdelavo vaših podatkov uporabljamo tudi ponudnike storitev. Podjetja, ki delujejo v našem imenu, so skrbno izbrana in pisno pooblaščena. Zavezujejo jih naša navodila in jih pred začetkom obdelave podatkov ter tudi kasneje redno pregledujemo. Ta podjetja vaših osebnih podatkov nikoli ne uporabljajo za svoje namene. V tem okviru posredujemo vaše podatke prejemnikom, ki nam zagotavljajo:
- zmogljivosti za shranjevanje, sisteme podatkovnih zbirk ipd.
- storitve preprečevanja goljufij
- tehnično podporo in
- tržne nasvete.
Izključujemo kakršen koli nadaljnji prenos vaših podatkov tretjim osebam.
Prenos v tretje države
Če osebne podatke posredujemo prejemnikom v tretjih državah (države zunaj Evropskega gospodarskega prostora), lahko to sklepate iz informacij o obdelavi podatkov pri naših ponudnikih storitev, opisanih v teh informacijah o varstvu podatkov. Evropska komisija je s sprejetjem odločitev o ustreznosti ugotovila, ali takšna tretja država zagotavlja ustrezno raven varstva podatkov. Natančni seznam držav z odločitvijo o ustreznosti je na voljo tukaj: https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/adequacy-decisions_sl – obveščamo vas, da je povezava na voljo samo v angleščini; v kolikor bi želeli prejeti informacije v slovenskem jeziku, smo vam na voljo na naslednjem naslovu: varstvopodatkov@lidl.si. Če Evropska komisija ni določila ustrezne ravni varstva za tretjo državo, bomo zagotovili, da bo ustrezna raven varstva podatkov zagotovljena z drugimi ukrepi, kot so: zavezujoča interna pravila o varstvu podatkov, standardne pogodbene klavzule, certifikacijski mehanizmi ali priznani kodeksi ravnanja. Če želite več informacij, se obrnite na našo pooblaščeno osebo za varstvo podatkov (glejte zgoraj).
4. Kako zagotavljamo zaupnost vaših osebnih podatkov?
Zaradi zagotavljanja zaupnosti vaših osebnih podatkov je našim zaposlenim, ki sodelujejo pri obdelavi podatkov, prepovedano zbirati, obdelovati ali uporabljati osebne podatke na nepooblaščen način. Naši skrbno izbrani zaposleni, ki spoštujejo zakonodajo o varstvu podatkov, se pogodbeno zavežejo k varovanju tajnosti podatkov ob začetku zaposlitve. Ta obveznost se ohrani po prenehanju delovnega razmerja.
5. Kako dolgo hranimo vaše osebne podatke?
Vaše podatke hranimo, dokler ste registriran uporabnik računa Moj Lidl.
Če ste se za ciljno storitev registrirali samo prek računa Moj Lidl, bodo vaši podatki ustrezno izbrisani takoj, ko boste zahtevali izbris vašega računa v ciljni storitvi. Če ste se prek računa Moj Lidl registrirali za več ciljnih storitev, pa upoštevajte, da bodo vaš račun Moj Lidl in vsi osebni podatki, ki jih hranimo, izbrisani šele, ko bodo izbrisane vse ciljne storitve, povezane z računom Moj Lidl. Ustrezno se uporabljajo obdobja hrambe, opisana v informacijah o varstvu podatkov ciljne storitve.
Za obdelavo in shranjevanje podatkov je odgovoren zadevni izvajalec uporabljene storitve, ki podatke, potrebne za izvajanje v ta namen naročene storitve, nato arhivira v skladu z zakonsko določenimi roki hrambe (ustrezno se uporabljajo obdobja hrambe, opisana v informacijah o varstvu podatkov ciljne storitve).
6. Kakšne pravice imate v zvezi z obdelavo svojih podatkov?
Na zahtevo vam bomo brezplačno posredovali podatke v skladu s členom 15 GDPR (kot npr. podatke o vas, prejemniku ali kategorijah prejemnikov, ki so jim podatki razkriti, namenih shranjevanja itd.). Poleg tega imate pod ustreznimi pravnimi pogoji pravico do popravka napačnih podatkov ter izbrisa svojih osebnih podatkov, omejitve njihove obdelave in prenosa. Poleg tega imate pravico vložiti pritožbo pri pristojnem nadzornem organu (Informacijskem pooblaščencu Republike Slovenije).
Kadar obdelava podatkov temelji na odstavku 1f) člena 6 GDPR ali poteka za namene neposrednega trženja, imate pravico ugovarjati obdelavi.
Če ste v obdelavo privolili, lahko privolitev kadar koli prekličete z učinkom v prihodnosti.
7. Posredovanje podatkov ni obvezno
K posredovanju podatkov niste zavezani, vendar vam brez zgoraj navedenih podatkov ne moremo zagotoviti celovitih storitev računa Moj Lidl in z njim povezanih storitev. V računu Moj Lidl so kot takšna označena samo izbirna podatkovna polja.
8. Ali lahko spremenimo informacije o varstvu podatkov?
Sprememba teh informacij o varstvu podatkov bo morda potrebna zaradi sprememb pravnega položaja ali pogojev obdelave podatkov v računu Moj Lidl. Če se spremenijo okoliščine ali obseg obdelave vaših osebnih podatkov, vas bomo o tem obvestili in po potrebi zaprosili za privolitev.
Informacije o varstvu podatkov za prenos
Informacije o varstvu podatkov si lahko v različici PDF prenesete TUKAJ: